Announcement

Collapse
No announcement yet.

whiplash

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Sofus!!! Du er 65 år nå og det er bare og innse at du ikke henger med oss unggutta lenger
    Leif Rasmussen Fredrikstad
    49 mod

    Comment


    • #17
      Originally posted by Leif Rasmussen View Post
      Sofus!!! Du er 65 år nå og det er bare og innse at du ikke henger med oss unggutta lenger
      Ja, Leif, du rekker vel å få kjørt et eller to løp før du tar meg igjen
      Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

      Comment


      • #18
        Originally posted by jokko View Post
        Dette har du helt rett i, Helge, gamlefar fra Ørje skal ikke bli enkel å ha med å gjøre i år, regner med å pese dere litt med denne
        Har vel solgt vinnerbåten min her ja... det var en sånn e kom som nr 3 i VM med.

        Comment


        • #19
          Click image for larger version

Name:	IMG_0159.jpg
Views:	1
Size:	48.1 KB
ID:	782559Click image for larger version

Name:	IMG_0156.jpg
Views:	1
Size:	80.1 KB
ID:	782560
          Jeg skal holde følge med deg med den første på første bildet , min gamle Wiplash Sofus ! Med den på det neste bildet kjører jeg fra deg

          Enig ?
          2 fast 4 U - kanskje.....

          Comment


          • #20
            Originally posted by Helge Simonsen View Post
            [ATTACH=CONFIG]67979[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]67980[/ATTACH]
            Jeg skal holde følge med deg med den første på første bildet , min gamle Wiplash Sofus ! Med den på det neste bildet kjører jeg fra deg

            Enig ?
            Vi skal ikke ta noen ting på forhånd, men det skal egentlig være teknisk umulig, men du har jo en fin reservebåt da, det har ikke jeg

            Jeg har byttet ut en del ting og gjort mye med den gamle Eagel SGX jeg byttet til meg fra Helge Normann og Kjell Gunnar var så snill og satte den opp for meg i Kristiansand, så vi kan vel bare konkludere med at det nå er rett mann, på rett båt
            Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

            Comment


            • #21
              Isen er visst smeltet på Sæby nå Jokko, så du får begynne å trene litt tidligere i år.

              Her har du litt lesestoff som du kan bla gjennom for å få opp motivasjonen:
              I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
              sigpic
              For n'te gang Sofus, trykk F5...

              Comment


              • #22
                Originally posted by Haralde66 View Post
                Isen er visst smeltet på Sæby nå Jokko, så du får begynne å trene litt tidligere i år.

                Her har du litt lesestoff som du kan bla gjennom for å få opp motivasjonen:
                http://www.nmsbf.org/html/heat_racin...sammenlagt.pdf
                Her på huset er motivasjonen på topp etter 17 dager på sofaen med OL er jeg også topp trent, regner med at det er denne listen du skulle ha lagt ut http://www.nmsbf.org/html/heat_racin...sammenlagt.htm
                Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X