Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trening på Sæbyvannet onsdag 16 april.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trening på Sæbyvannet onsdag 16 april.

    Da det er påske uke og mange sikkert har fri vil det være muligheter for å kjøre trening på Sæbyvannet fra kl. 10 mot vanlig kl. 16 på førstkommende onsdag 16 april. Petter og jeg kommer, men er muligens ikke der før kl. 11, så det er fint hvis noen med tilhengerfeste kan hente tilhengeren hjemme hos Hilde og Jon
    Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

  • #2
    Jeg må se an været.
    Hvis det blir like surt og kaldt som sist lørdag så holder jeg meg heller hjemme.

    Til helgen ser det mer lovende ut.
    I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
    sigpic
    For n'te gang Sofus, trykk F5...

    Comment


    • #3
      Originally posted by Haralde66 View Post
      Jeg må se an været.
      Hvis det blir like surt og kaldt som sist lørdag så holder jeg meg heller hjemme.

      Til helgen ser det mer lovende ut.
      Her har du været for onsdag 16 april, Harald



      Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

      Comment


      • #4
        Ble det noe trening idag?


        Jeg satser på fint vær på palmelørdag.
        I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
        sigpic
        For n'te gang Sofus, trykk F5...

        Comment


        • #5
          Originally posted by Haralde66 View Post
          Ble det noe trening idag?


          Jeg satser på fint vær på palmelørdag.
          Ja, en del av oss i eliten i klubben var å trente i dag
          Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X