Announcement

Collapse
No announcement yet.

NorgesCup 2014 - NC1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Helge Normann View Post
    Et veldig uventet påmeldings resultat. . 28 stk totalt. Det er jo det vi pleier å være i en klasse ( o-27).
    Hva skjer folkens? Passet denne helga så sinsykt dårlig eller er folk litt lei?. Jeg syns jo også at det er litt viktig å støtte opp om kr.sand for at helge h. Skal
    Gidde å drive på med dette. For alle sier jo at vi vil beholde mjåvann men går dårlig det med en sånn oppslutning som Nc-1 har fått.men den helga skal bli bra uansett. Snakkes alle sammen...
    Helt riktig det du skriver her, Helge N., tragisk oppslutning med KUN 28 påmeldte med 70 båter., kan lure på hva som skjeer rundt om kring og det er surt for Helge H. som legger ned så mye arbeide for å få dette til

    Men vi skal ha det moro vi som stiller og få kjørt mye båt, jeg gleder meg
    Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

    Comment


    • #17
      Oi!
      Her var det ikke mange påmeldte!

      Flaks at vi har Zenoaklassen, ellers hadde vi vært fryktelig tidlig ferdig....
      I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
      sigpic
      For n'te gang Sofus, trykk F5...

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X