Announcement

Collapse
No announcement yet.

ØMBK viser seg frem i Nesparken, Moss, søndag 1. juli

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ØMBK viser seg frem i Nesparken, Moss, søndag 1. juli

    Søndag 1. juni er ØMBK invitert til å være med på Kiwanis' aktivitetsdag i Nesparken, Moss, fra kl 10 til ca 15. Vi var der i fjor også og viste oss frem. Vi får mulighet til å kjøre litt på Vannsjø for å vise hvordan båtene fungerer også. Jeg personlig er på kurs den helgen, men jeg håper flere av dere andre kan stille med båter og utstyr, slik at vi kanskje får litt ny rekruttering i klubben. Stedet er en flott park, som ligger rett ved Moss sentrum. Hvem blir med?
    I`m BACK!

  • #2
    Jeg kan bli med hvis noen andre også stiller opp.
    I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
    sigpic
    For n'te gang Sofus, trykk F5...

    Comment


    • #3
      Jeg, Stig og Geir kommer. Jeg skal hente skilter og plakater hos Jon på lørdag. Vi snakkes på lørdag hvis du skal kjøre på lørdag da.
      N-736. Medlem i ØMBK. Østfold Modellbåtklubb. www.ombk.org http://www.youtube.com/user/Are604
      MHZ. 1 stk. NO MERCY, 1 stk. RICO, 2 stk. DELTAFORS. Når det skal gå fort i bølger.

      Comment


      • #4
        Her er hva som har skjedd på Facebook Harald.

        Fjern
        Are Kvisberglien Det var vel dette vi sa ja til for en tid tilbake. Så nå må vi finne ut hvem som kan stille opp. Jeg kan stille med henger, telt og båtene. Men jeg vil ikke stå der alene. Må ihvertfall være 2 til. Så meld dere på.
        23. mai kl. 17:45 · Liker · 1


        Fjern
        Stig Bekkhus jeg blir med
        23. mai kl. 17:58 · Liker · 1


        Fjern
        Are Kvisberglien Bravo!
        23. mai kl. 18:02 · Liker · 1


        Fjern
        Are Kvisberglien Bravo!
        23. mai kl. 18:02 · Liker


        Fjern
        Jon Ertnes Jeg har plakatene stående klare. Har også et par bord. Har ille spurt ho jeg bor sammen med enda, men håper ho også stiller.
        23. mai kl. 18:07 · Liker · 1


        Fjern
        Jan Sofus Saxegaard Jeg har sagt i fra tidligere at jeg ikke kan fordi jeg er på ferie på det tidspunktet.
        23. mai kl. 18:08 · Liker · 1


        Fjern
        Stig Bekkhus Kan vel ikke ta ferie når du er styremedlem vel?
        23. mai kl. 18:09 · Liker


        Fjern
        Are Kvisberglien Husker det Sofus. Du vil bli savnet.
        23. mai kl. 18:11 · Liker · 1


        Fjern
        Jan Sofus Saxegaard Ja, det skjønner jeg, for det er jo jeg som har de flotteste båtene og de som går fortest
        23. mai kl. 18:12 · Redigert · Liker · 2


        Fjern
        Geir Pedersen Er vel ikke medlem, men møter mer enn gjerne opp med båt og humør
        23. mai kl. 18:33 · Liker ikke · 2

        Fjern
        Stig Bekkhus Hjertelig velkommen
        23. mai kl. 18:52 · Liker ikke · 2


        Fjern
        Jon Ertnes Snart helg folkens. Hvem flere blir med og stiller opp for klubben? Jeg er høyst sannsynlig på kurs, men skulle det bli for lite vind så kommer jeg.
        58 min · Liker


        Fjern
        Stig Bekkhus Jeg kommer og vind tror jæ ikke du får.Sitter og tar en martini og ser på at Marianne Jørgensen blir stæssæ opp
        56 min · Liker · 1


        Fjern
        Are Kvisberglien Kommer og henter skilt på lørdag Jon.
        48 min · Liker · 1


        Fjern
        Are Kvisberglien Det hadde vært fint om en eller to til kunne stille. I hvertfall i et par tre timer.
        40 min · Liker · 1


        Fjern
        Jon Ertnes Husk å ta en prat på brygga på lørdag, så ordner det seg helt sikkert. Har lagt det på forumet også nå, for de som ikke er på fb.
        28 min · Liker


        Fjern
        Are Kvisberglien Takk skal du ha Jon.
        10 min · Liker
        Last edited by Are17; 29 May 2014, 23:07.
        N-736. Medlem i ØMBK. Østfold Modellbåtklubb. www.ombk.org http://www.youtube.com/user/Are604
        MHZ. 1 stk. NO MERCY, 1 stk. RICO, 2 stk. DELTAFORS. Når det skal gå fort i bølger.

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X