Announcement

Collapse
No announcement yet.

Prestwich model boats

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Prestwich model boats

    Sliter med å få kontakt med Prestwich model boats ( http://www.prestwich.ndirect.co.uk )

    Er det noen som har kjennskap til denne nettbutikken?
    Bjørn Erik Nilssen 75mod Askim

  • #2
    Verkstedet hans har visst brent ned, så han er vel litt opptatt med andre ting nå om dagen.
    I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
    sigpic
    For n'te gang Sofus, trykk F5...

    Comment


    • #3
      Ikke bra... Får håpe lageret ikke har tatt fyr siden jeg nettop har bestilt masse deler.
      Bjørn Erik Nilssen 75mod Askim

      Comment


      • #4
        Jeg bestilte masse deler der for 3 uker siden. Betalingen ble trekt fra kortet etter en uke og siden har jeg ikke hørt noe, ikke noe ordrebekreftelse eller noe?

        Nvh
        Morten Jansen

        Comment


        • #5
          Som det blir nevnt over her, så brant hele verkstedet til Dave ned for kort tid siden. Han mistet alt av former, maskiner og verktøy. Litt tålmodighet i denne situasjonen, så kommer det du har bestilt. En slik brann gir mye ekstrajobb, og han ligger da naturligvis en del etter med sine leveringer. Han skrev følgende på Facebook 4 juni;
          "My main factory is pictured below. It was destroyed by mindless idiots on June 1st. A car was stolen and parked behind the factory and set on fire which then destroyed everything in there. All personal boats, radios, everything went. All m...achinery, stock, moulds completely destroyed on June the 1st 2014, a day I will remember for ever. A life's work, 37 years in this business. Anyway we immediately started work to continue orders from our small sales unit and to rebuild stock levels. We lost all CMB engines and spare parts and most Zenoah parts. Luckily we had a big shipment of Tiger Kings and spare parts arrived on 2nd June and many other driveline, radio and other parts are arriving daily as usual. Almost all parts we will have back in stock by June 10th except perhaps fuel tanks and plastic gears. . CMB a little longer, Zenoah in a few days. The biggest loss from a personal point of view are my own and Dean Lords boats, 2 x FSRV27, 2 x FSR3.5, 1 x FSRV7.5 2 x FSRV15, 5 riggers plus backups and several gas and nitro monos. We need to mould boats and we managed to get a Stratos from Mark A Wild locally, an Ikarus 2.2 from Uros Skoflek in Slovenia by way of delivery to Haarlem this weekend and a Tornado T5EVO from Michiel Durenbos, a new racer from Holland. I cannot thank them enough.
          The the offers of help from around the world has been overwhelming. The names of those offering boats, money, stock are too numerous to mention.
          We have located a new potential factory but in the mean time we have been offered a place in my friends factory, Ninemeister Porsche in Warrington which has all the facilities we need to continue as we were. We will be racing in Dessau with all boats and more determination than ever to do well."
          Click image for larger version

Name:	10427234_261871050664134_7934299988740023018_n.jpg
Views:	1
Size:	63.2 KB
ID:	782888
          I`m BACK!

          Comment


          • #6
            Tålmodighet har jeg. Ikke har jeg forsøkt sende mail eller, for jeg kjenner til firmaet fra før og vet dem er seriøse. At dem har vært utsatt for en brann viste jeg ikke, noe som er svært trist og sikkert forklaringen på trådstartes problem!

            Mvh
            morten

            Comment


            • #7
              Da var alle delene kommet...
              Bjørn Erik Nilssen 75mod Askim

              Comment


              • #8
                Så bra- Fikk du noe ordrebekreftelse på mail når du bestillte? Jeg har fremdeles ikke hørt noen ting.

                Mvh
                Morten Jansen

                Comment


                • #9
                  Nei ingenting. Han svarte heller ikke på mail.

                  Mvh
                  Bjørn Erik
                  Bjørn Erik Nilssen 75mod Askim

                  Comment


                  • #10
                    Hvilke deler var det du bestilte?
                    I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                    sigpic
                    For n'te gang Sofus, trykk F5...

                    Comment


                    • #11
                      Jeg har bestilt silikonslanger,teflon rør div vanninntak, noe hardware osv

                      Comment


                      • #12
                        Jeg bestilte ror, finner og en radioboks...
                        Bjørn Erik Nilssen 75mod Askim

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by 6bm8 View Post
                          Jeg har bestilt silikonslanger,teflon rør div vanninntak, noe hardware osv
                          Kanskje like greit å bestille et annet sted mens du venter. Silikonslanger og teflonrør får man aldri for mye av.
                          Han Dave er ikke kjent for å være rask, unntatt når han skal belaste kredittkortet.
                          Nå forbereder han seg sikkert til VM, så det kan hende det tar litt tid før han er igang igjen.
                          I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                          sigpic
                          For n'te gang Sofus, trykk F5...

                          Comment


                          • #14
                            Jeg bestilte en hel del forskjellig på sankt hans , det ble levert på fredag ! Det syns jeg er flott service med tanke på at hele verkstedet/lageret hans brant ned. Eneste jeg ikke fikk var en fule bag.
                            2 fast 4 U - kanskje.....

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Haralde66 View Post
                              Kanskje like greit å bestille et annet sted mens du venter. Silikonslanger og teflonrør får man aldri for mye av.
                              Han Dave er ikke kjent for å være rask, unntatt når han skal belaste kredittkortet.
                              Nå forbereder han seg sikkert til VM, så det kan hende det tar litt tid før han er igang igjen.
                              Jeg har bestilt fra to andre,fått mesteparten men mangler forsatt noe. Sliter litt med riktig dim på teflonslangen, passer ikke i
                              messingrøret. Kan det stemme at flexakslingen sitter rett i messingrøret uten teflonslange?

                              mvh
                              morten

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X