Announcement

Collapse
No announcement yet.

Imbra

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Imbra

    siden jeg ikke har mail addressene til alle formennene i klubbene så skriver jeg det her og på radiostyrt


    Som de fleste har fått med seg, så ble det dannet et nytt forbund i tyskland i sommer,,, det er nå på plass med ett komplett styre og kjøreregler for hvordan drive dette,,


    Jeg sitter ikke på all info, men tror du jon ertnes har mere kjennskap til denne saken enn jeg har,,,


    det jeg vet er at de vil kjøre vm i framtiden, og at de er en sterk konkurent til naviga, som etter dagens standar er død,


    Det er vi, medlemmene i norges moddelspeedbåt forbund som må ta ett valg på hva vi vil gjøre i fremtiden,,


    De fleste vil kjøre og delta i vm, uavhengig av hvilke forbund vi kjører for, men personlig mener jeg at vi ikke kan sitte på gjerdet lenger og vente på hva de andre landene gjør..


    det er faktisk mange land som venter på hva norge vil gjøre, så vi må ta ett valg,,


    Dette også for om vi (norge) vil arrangere vm i 2016, i naviga eller imbra.


    Som Jon Ertnes har nevn tidligere har vi fått forespørsel fra naviga og imbra om og arrangere vmi 2016.


    Så vil at klubbene skal ta en diskusjon på dette så fort som mulig, og gjerne før nc 5,,, men senest 1 oktober da vi må bestemme og planlegge om vi skal ha vm eller ikke.


    VI Må TA ETT VALG NÅ


    Gå inn på imbra-racing.com det er den offisielle siden.. der ligger all info om styre og reglene..


    Håper på stort engasjement fra klubben.


    Mvh
    Thor
    thor asbjørn nielsen

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
Welcome to our newest member, Erik-M.
Working...
X