Announcement

Collapse
No announcement yet.

YWH Design radioboks reservedeler

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • YWH Design radioboks reservedeler

    Er det noen der ute som vet om det er mulig å oppdrive deler til en YWH Design (Yellow white heads) radioboks. Jeg trenger først og fremst en gjennomgangsforing for gummibelg med gjenger, og lokk 250mm x 150mm.
    Setter pris på all respons.

  • #2
    Det tror jeg du får hos http://www.fokusracing.no.

    Comment


    • #3
      Send en mail til Jørn/Fokus Racing, så fixer han sikkert det.
      I`m BACK!

      Comment


      • #4
        Det skal jeg gjøre, gutter. Takk for tipset.

        Comment


        • #5
          Jørn Markset som driver Fokus Racing skaffer deg deler til din radioboks, men dette er kun en virksomhet på hobbybasis. Jørn jobber i Korea og reiste dit for ca. en uke siden og da er han ikke hjemme igjen i Norge før om 3-4 uker
          Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

          Comment


          • #6
            Takk for svar. Har hatt kontakt med han og skal se på det når han kommer tilbake.
            Tenkte bare jeg skulle vise deg Spiken jeg kjøpte av deg,slik den ser ut nå. UOTE=jokko;544459]Jørn Markset som driver Fokus Racing skaffer deg deler til din radioboks, men dette er kun en virksomhet på hobbybasis. Jørn jobber i Korea og reiste dit for ca. en uke siden og da er han ikke hjemme igjen i Norge før om 3-4 uker [/QUOTE]

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X