Announcement

Collapse
No announcement yet.

Båt Prosjekt 2x260 zenoah..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Båt Prosjekt 2x260 zenoah..

    Tenkte jeg skulle legge ut båt prosjektet mitt...som dere sikkert ser så er den ikke bygd ferdig på noen uker,men skal bli spennende og se hvordan dette funker... sto 2 O.S MAX 81, 13.7 ccm i denne før...har disse motorene om noen trenger noen billige motorer som funker greit...
    Attached Files

  • #2
    Spennende og kanskje litt uvanlig prosjekt du har der!
    Mitt lille tips; blås i cluch! Det tar bare masse plass, er unødig vekt, du får ikke vinklet motorene slik du vil, og de bare slurer. En i vår klubb bygget en båt nå i våres, og ville absolutt ha cluch og vannpumpe. Han kjørte vel 4-5 runder på vannet før dette ble fjernet.

    Lykke til, og hold oss oppdatert med mer bilder.
    I`m BACK!

    Comment


    • #3
      et lite spørsmål, hvor fikk du tak i de propell utgangene ? (der propellen er/kommer ut fra skroget) ?

      Comment


      • #4
        Proppel utgang

        [QUOTE=HGTtec;338865]et lite spørsmål, hvor fikk du tak i de propell utgangene ? (der propellen er/kommer ut fra skroget) ?[/


        Hei..selger di på norwegian modeller...men disse er ikke kjøpt der...tenker på di som en lodder fast fleksi akselen o m små sett skruer på ?

        Comment


        • #5
          fant de på norwegian moddeler (i)

          Comment


          • #6
            Originally posted by HGTtec View Post
            fant de på norwegian moddeler (i)
            Du får ta deg en tur til Tveitervannet 29.-30. august, Henrik, så skal du få se mye lekkert hardware som funker.

            http://www.nmsbf.org/html/documents/...e_nc3_2009.pdf
            I`m BACK!

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X