Announcement

Collapse
No announcement yet.

Delta Force Sniper 45 på 12S

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Wow! Her er det store krefter ute og går. Hvordan gikk det med utstyret inni båten? Hvis batteriene ikke løsnet av dette gjør de det vel aldri...

    Vennlig hilsen,

    Erik.

    Comment


    • #17
      Originally posted by Erik Aa View Post
      Wow! Her er det store krefter ute og går. Hvordan gikk det med utstyret inni båten? Hvis batteriene ikke løsnet av dette gjør de det vel aldri...

      Vennlig hilsen,

      Erik.
      Ingen skader inni båten. Kun etpar små vanndråper.
      Roret ble litt bøyd. Men så lite at det kan rettes.
      Batteriene er såpass bra festet at de i såfall måtte røsket ut både rails og festeplate som er forsterket med carbonfiber.
      Fant også ut at propellaksel er ørlite kast i. Utrolig at denne akslingen tåler slike krefter.
      Dette tror jeg derimot har skjedd tidligere på dagen da jeg ble plaget med noen settskruer i strutten som løsnet etterhvert.
      Trenger å teste litt mer for å finne ut om jeg kan gå opp til 1/4" aksling og propeller med 1/4" boring permanent.
      Bruker nå en 1/4" aksling som er neddreiet til 3/16" Denne er "spesial made" fra Orbiten
      Skal prøve å "fri" til han om han kan lage flere til meg
      Anbjørn
      Attached Files
      Bygger O-35 båt.
      Ellers seriøst ute av tellinga.

      Comment


      • #18
        Elegant løsning på batterifestet. Det hadde nok løsna med hook & loop tape...

        Erik.

        Comment


        • #19
          Syk båt Anbjørn Min Drifter xl er snart klar venter bare på programmeringskortet til regulator.

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X