Announcement

Collapse
No announcement yet.

Genesis Cat Prosjekt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Genesis Cat Prosjekt

    Har nå startet på mitt genesis prosjekt, båten skal lakkeres i grønn/blå kamelonlakk, forsterkes med carbon inni, carbon batteri fester, carbon mottakerfeste, carbon servofeste, carbon motorfeste turnigy 180a esc, feigao 580l motor, skal kjøres på 6s lipo, octura x447 propell, bilder kommer etterhvert
    SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

  • #2
    bare til opplysning. den båten er veldig glad i X642,M642,X645 og M645.
    klaus toppe 1974

    Comment


    • #3
      har du flere regulatorer liggende Tage?
      Willy Offerdahl tilflytta Karmøybu 79mod
      tamiya tnx 3.0 ,tamiya tt01d,tamiya king hauler me flatbed tralle.kyosho tf-5,kyosho mini monster,kyosho pitts.kyosho calmato sport+++

      Comment


      • #4
        Hei, har samme skuten med leopard 4074 1400kw og turnigy 180amp ecs. Kjører med octura x442 og 6s, og det funker fett.. Ikke noe temperaturer å snakke om og godt med fart Kanonbåt..
        Tom Andersen.81 mod. Tunderbolt/Hornet, Drifter xl, hydro 45, og en liten ota m/11ccm
        Om ikke idag, så kanskje imorgen..

        Comment


        • #5
          ikke noe å si på båten nei.
          min har leopard 4074 2000KV på 4s og hydra 240. veksler mellom X642 og M642.
          klaus toppe 1974

          Comment


          • #6
            takker å bukker for propp tipps har masser av propper liggende så skal prøve alt muligt er ferdig med å forsterke inni med carbon, så venter nå på motorfeste har desverre ikke noen ekstra escer liggende nå, men får inn 4 stk 180 amper nermere februar
            SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

            Comment


            • #7
              da bestille eg en med deg med en gang.. du komme vle til og selge båten til den tid og kansje.. er sugen på en osprey fra h.k
              Willy Offerdahl tilflytta Karmøybu 79mod
              tamiya tnx 3.0 ,tamiya tt01d,tamiya king hauler me flatbed tralle.kyosho tf-5,kyosho mini monster,kyosho pitts.kyosho calmato sport+++

              Comment


              • #8
                da sier jeg ifra når di kommer nei beholder denne genesisen selv skal ha 3 båter til sommeren minicaten med twin feigao, genesisen med 580, og skal bygge opp en osprey også, beholder org leopard i den og setter inn en 180 amp
                SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

                Comment


                • #9
                  kan bli bra det, bestillt deg osprey? var det eg skulle ha men havnet op med en appariitc,samme som du solgte til bergen
                  Willy Offerdahl tilflytta Karmøybu 79mod
                  tamiya tnx 3.0 ,tamiya tt01d,tamiya king hauler me flatbed tralle.kyosho tf-5,kyosho mini monster,kyosho pitts.kyosho calmato sport+++

                  Comment


                  • #10
                    ahaaa ja liker apparition har hatt apparition 2 også engang nei har ikke bestillt osprey enda, får se etterhvert vil først bli ferdig med genesis som er omdøpt neutilus, legger ved noen bilder av fremgangen her jeg fått montert sammen motorfestet og diverse, må bare tilpasse litt før det monteres i båten blir heftige greier å kosta sitt di festene der ja :P
                    Click image for larger version

Name:	007.jpg
Views:	1
Size:	31.5 KB
ID:	771746Click image for larger version

Name:	009.jpg
Views:	1
Size:	53.9 KB
ID:	771747
                    SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

                    Comment


                    • #11
                      Click image for larger version

Name:	001.jpg
Views:	1
Size:	44.3 KB
ID:	771776
                      da er alt ferdig innvendig i båten kun montering av elektronikk igjen
                      SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

                      Comment


                      • #12
                        knallt. kan du gi litt mer info på hvor får tak i motorfester, carbon, motor osv. har en kompis som har en stock genesis som vi snakker om å pimpe litt. 180 amp esc er jo et must, men jeg er litt usikker på hva jeg kan anbefalle av motor og propp til den båten.
                        hva med drivlinja, skal du oppgradere den også?
                        Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
                        Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

                        Comment


                        • #13
                          heisann, tja litt info kan alltids deles motorfeste og servofeste er spesial cnc freste fra tyskland og moddet av lrc racing med kjøling til kjernen på motoren, disse festene er vel nermest umulige å få tak i da di kun lages på bestilling for lrc racing, karbonmattene er kjøpt fra hobbyking og epoxylamineringa fra biltema faktisk 180 ampen fra turnigy er gull verdt kjører 2 av di i twin minicaten min, motoren kommer fra offshore electronics med kjølekappe, drivlinja beholder jeg fåreløpig orginal, prøver den først, og ryker den så blir den å oppgradert, jeg kommer til å kjøre den på 6s lipo med octura x447 propell, nå er alt utstyret på plass og venter bare på kamelonlakken nå, den er ferdig grunnet, så satser på å få den ferdig i løpet av et par mnd
                          SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

                          Comment


                          • #14
                            Click image for larger version

Name:	001.jpg
Views:	1
Size:	49.9 KB
ID:	771832Click image for larger version

Name:	003.jpg
Views:	1
Size:	50.6 KB
ID:	771833
                            så sånn ser den ut i dag
                            SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

                            Comment


                            • #15
                              Flott, fortsett med bilder og film når den tid kommer.
                              Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
                              Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X