Announcement

Collapse
No announcement yet.

Innebane Oslo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Innebane Oslo

    Min intresse for saken er stor, ønsker å komme i kontakt med folk med erfaring. Har selv noe midler å komme med, samt mitt eget ønske om å kjøre inne etter arb tid om vintern...

    Vil ha det enkelt første omgang.

    Lokale m varme og strøm

    Brukt teppe, helst....Men stort nok for å kjøre skikkelig 1/10. Samt drifte folket skal nå få kjørt 1 av dagene....

    Liten kiosk med selvbetjening, ikke noe fancy....

    Har noen ideer om hvor jeg skal begynne, men med hjelp fra folk med erfaring så slipper jeg f eks å begynne på feil sted.......

    Tanken er at vi " voksne " betaler for årskort. Samme for kidsa, men rimligere... Orker ikke tanken på hvem som har bett eller ikke...Blir alle treningssenter metoden.....

    Samt noe kroner fra kiosk salg.

    Kom gjerne med flere forslag, men vil holde det enklest mulig til en vær pris, er tanken bak dette......
    sigpic
    http://www.kyosho.no/

  • #2
    Ikke noe respons på dette ser jeg. Ble det noe ut av det?
    T3 11,Tekin Rs pro,Octa 10.5. Dex 410,Tekin Rs Pro,Octa 6.5t.Tm E4FS/RS 09 Kf,Xcelorin 3.5t,Lrp TC spec.Crc GenXl,Nosram,Octa 5.5t. Corally10X 235mm, Xcelorin 6.5t. Yok MR4BX F,Xcelorin,Gm 4.5t .B4 Ft,Nosram Matrix,Xcelorin 6.5. 1X Rc 18T.Dynamit9200KV. Radio: Spektrum

    Comment


    • #3
      Er bane på RCland på Alnabru oppe hver dag
      CRC - 3Racing - Tamiya

      Comment


      • #4
        Er vell stengt der på søndager når det er sommertid. Fin den banen på rc land men det hadde ikke skadet med flere baner. Det blir fort fult der nå som vinteren kommer og til 1/10 er den i minste laget for meg. Servicen og folka generelt er veldig hyggelige på rc-land,bare så det er sakt. Skal ditt mange ganger i vinter men det blir med Scalpel og Rc 18
        T3 11,Tekin Rs pro,Octa 10.5. Dex 410,Tekin Rs Pro,Octa 6.5t.Tm E4FS/RS 09 Kf,Xcelorin 3.5t,Lrp TC spec.Crc GenXl,Nosram,Octa 5.5t. Corally10X 235mm, Xcelorin 6.5t. Yok MR4BX F,Xcelorin,Gm 4.5t .B4 Ft,Nosram Matrix,Xcelorin 6.5. 1X Rc 18T.Dynamit9200KV. Radio: Spektrum

        Comment


        • #5
          Kjører masse 1:10 pan car der selv funker kjempe bra det synes da jeg
          CRC - 3Racing - Tamiya

          Comment


          • #6
            Alt går. Jeg liker fart og gleder meg til 1/12 og 1/18 på den banen. Da føler jeg mer at jeg får brukt bilen
            T3 11,Tekin Rs pro,Octa 10.5. Dex 410,Tekin Rs Pro,Octa 6.5t.Tm E4FS/RS 09 Kf,Xcelorin 3.5t,Lrp TC spec.Crc GenXl,Nosram,Octa 5.5t. Corally10X 235mm, Xcelorin 6.5t. Yok MR4BX F,Xcelorin,Gm 4.5t .B4 Ft,Nosram Matrix,Xcelorin 6.5. 1X Rc 18T.Dynamit9200KV. Radio: Spektrum

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X