Fikk satt noen tider i helgen.
Det merkes at de helvetes 12erne har begynt å kjøre. dekk smøringen er sauset inn i teppet. noe som gjør at om ikke du smører så plukker du opp all driten fra teppet. Det igjen fører til null grep.
Det hadde ikke vært noe stort problem om dekka foran kladdet mere en bak seg slik som de gjorde på RWD Xrayen.
Men når jeg kjører spool foran så jobber frem dekka mere slik at det kliner seg bak først. da blir den overstyrt.
Ble til at jeg og kjøpte dekksmøring..
Problemet da er at jeg får noe svin mye grep og traction roll var garantert om jeg prøvde å kjøre fort.
Prøvde og stive den opp men den ble da for høy samt at dempingen kansje er i svakeste laget.
Fungerte bedre å senke den til noen millimetere over teppet.
Etterhvert som ting roet seg ble det noe bedre. Men så kom dekka inn igjen og da var traction roll tilbake.
Prøvde og å legge inn endel bly foran for å få ned tyngdepunktet. Samt å legge noe på andre siden av motoren da den løsingen jeg hadde med skrue, spacer og mynter ut fra ett skrue hull på girkassa, knakk på sørli.
Bilen veide hele 1463gram.. Det er for mye!
Når dekka var passe og jeg bare smurte bak samt at høyden var mere riktig ble den veldig fin å kjøre. Da var den gøyal å kjøre.
Brukte ett nissan S15 kaross som jeg fikk med når jeg kjøpte touring kaross til xrayen. Den var uten stor GT vinge så den kan nok ha gjort ting litt mere vanskelig for meg. Subaruen skal brukes når jeg har funnet ut av ting litt bedre.
Tror de shimsene foran samt nye kuleledd gjorde ting mere stabilt og gjevnt.
Kjørte 295 runder.
Bestetiden kom ikke før runde nr 285.
Kan ikke si meg fornøyd med det da det er dårligere en Xrayen med RWD.
Beste tid ble 8.220
Målet er under åtte sekunder.
Bilder kommer..
Det merkes at de helvetes 12erne har begynt å kjøre. dekk smøringen er sauset inn i teppet. noe som gjør at om ikke du smører så plukker du opp all driten fra teppet. Det igjen fører til null grep.
Det hadde ikke vært noe stort problem om dekka foran kladdet mere en bak seg slik som de gjorde på RWD Xrayen.
Men når jeg kjører spool foran så jobber frem dekka mere slik at det kliner seg bak først. da blir den overstyrt.
Ble til at jeg og kjøpte dekksmøring..
Problemet da er at jeg får noe svin mye grep og traction roll var garantert om jeg prøvde å kjøre fort.
Prøvde og stive den opp men den ble da for høy samt at dempingen kansje er i svakeste laget.
Fungerte bedre å senke den til noen millimetere over teppet.
Etterhvert som ting roet seg ble det noe bedre. Men så kom dekka inn igjen og da var traction roll tilbake.
Prøvde og å legge inn endel bly foran for å få ned tyngdepunktet. Samt å legge noe på andre siden av motoren da den løsingen jeg hadde med skrue, spacer og mynter ut fra ett skrue hull på girkassa, knakk på sørli.
Bilen veide hele 1463gram.. Det er for mye!
Når dekka var passe og jeg bare smurte bak samt at høyden var mere riktig ble den veldig fin å kjøre. Da var den gøyal å kjøre.
Brukte ett nissan S15 kaross som jeg fikk med når jeg kjøpte touring kaross til xrayen. Den var uten stor GT vinge så den kan nok ha gjort ting litt mere vanskelig for meg. Subaruen skal brukes når jeg har funnet ut av ting litt bedre.
Tror de shimsene foran samt nye kuleledd gjorde ting mere stabilt og gjevnt.
Kjørte 295 runder.
Bestetiden kom ikke før runde nr 285.
Kan ikke si meg fornøyd med det da det er dårligere en Xrayen med RWD.
Beste tid ble 8.220
Målet er under åtte sekunder.
Bilder kommer..
Comment