Driver å bygger en bil til drifting og som også skal ha litt guff viss jeg vil kjøre fort.
Kjøpte en billig Retro Racing kadett B Coupe body kit, og har satt en børsteløs Carson Dragster Sport 12T med 23T pinion.
Bruker vanlig 7.2v 3500mAh Ni-Mh batteri.
Har hørt at man bør ha minst mulig pinion på børsteløse motorer for at ikke den skal bli for varm? Har det egentlig mye å si? Syns ikke den blir så sykt varm egentlig, men merker lite forskjell fra 19T til 23T pinion, jeg tror kanskje ikke motoren har nok moment til å kjøre 23T orgentlig?, så lurer om jeg skal bruke 19T isteden.
Jeg trenger ihvertfall mer guff i bilen, har tenkt å gå over til lipo batteri, og vurderer 12v løsning for mest mulig turtall, jeg har ikke så mye peiling og erfaring med slikt så skulle gjerne hatt noen tips?
Kjøpte en billig Retro Racing kadett B Coupe body kit, og har satt en børsteløs Carson Dragster Sport 12T med 23T pinion.
Bruker vanlig 7.2v 3500mAh Ni-Mh batteri.
Har hørt at man bør ha minst mulig pinion på børsteløse motorer for at ikke den skal bli for varm? Har det egentlig mye å si? Syns ikke den blir så sykt varm egentlig, men merker lite forskjell fra 19T til 23T pinion, jeg tror kanskje ikke motoren har nok moment til å kjøre 23T orgentlig?, så lurer om jeg skal bruke 19T isteden.
Jeg trenger ihvertfall mer guff i bilen, har tenkt å gå over til lipo batteri, og vurderer 12v løsning for mest mulig turtall, jeg har ikke så mye peiling og erfaring med slikt så skulle gjerne hatt noen tips?
Comment