Announcement

Collapse
No announcement yet.

1:10 skala nissan patrol kort type

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 1:10 skala nissan patrol kort type

    dette er da ikke min bil. men har leita rundt på nettet etter et nissan patrol karosseri til crawleren min. har leita lenge også. til slutt fant jeg en italiensk side. http://s236.photobucket.com/albums/f...t=IMG_6898.jpg er bare et bilde her da!

    men til de som har lett etter det samme! så er dette i hvertfall en start!

    masse bilder av bilen min kommer, må bare få kitet i posten først :P hehe

  • #2
    Den er drit kul,,,men billig var den vel ikke? For og være et Lexankarosseri???

    Han lager mange fine Lexan kopier.
    NORCCNorskSkalaogRCCrawlerClub
    RC4WD Team Driver

    Comment


    • #3
      Ja den er utrolig stilig! så må få meg et sånnt karosseri! mener de ligger på rundt 8-9ookr ferdig lakka med dekaler, men så er det jo frakt på mellom 100-250kr. men er kulere å bygge sitt eget karosseri, ligger mere cred i å bygge sitt eget! mere å skryte av :P

      selv om et patrol karosseri hadde vært kult, så er jeg en Hilux mann, så blir nok et skikkelig hilux karosseri på meg, alt er bestillt, så dette blir morro

      Comment


      • #4
        stilig! det var forresten ikke bare ett bilde, du kan bla med pilene på toppen.
        biler: swift 2, inferno st, mini inferno, serpent s400,tamiya TRF 415, swissflash tyrell

        "I don't know what you americans call it, but in Norway, we call it aircondition''

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X