Announcement

Collapse
No announcement yet.

hpi d-stage

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hpi d-stage

    jeg lurer på å kjøpe meg hpi d-stage imårrå, men det jeg lurer på, går denne bilen ræva om jeg har på den touring dekk og kjører litt bane med den?? er det ofte att driv remen bak ryker? er det eneste grunnen til att hpi er en dåli bil?? va er den beste drifter bilen da?? takker på forhånd
    Marius løseth...1982mod..mini_z mro2 pro
    t.rex 450se v2 med medusa børsteløs, futaba 9c,

  • #2
    Søk

    Søk og du vil finne svar

    Eller les den klistra tråden. Med store bokstaver " BEGYNNE MED DRIFTING, LES HER FØR DU bla bla bla bla "
    Last edited by OZZY; 24 August 2007, 20:17.
    sigpic
    http://www.kyosho.no/

    Comment


    • #3
      Dette er en liten mod du bør gjøre på bilen, det tar 10 min med en Dremel e.l. Bildene er av en Sprint 2 (elektrisk), men du ser jo poenget - å åpne kassa rundt differensialhuset. Har ikke sett tegn på slitasje på beltet etter jeg gjorde dette på min, mens før det ble gjort var enhver liten stein en potensiell sabotør.

      Klikkbare før- og etter-bilder.


      Med dette sagt, er du sikker du ønsker å gå for en fuel bil for drifting? 90% av driftere kjører elektrisk. Jeg er fornøyd med min Hpi Sprint 2 drift RTR så langt.
      Min prosjekttråd

      Comment


      • #4
        Til drifting så kan jeg anbefale å skaffe kulediffer til en sånn bil! Blir MYE lettere å justere låsing på diffen da.. HPI har originale til denne bilen..

        Her er link:
        ..ooOO - Nichlas Kristiansen - 81'mod. ukjent km.st.- OOoo..
        |e-maxx BL|Stampede BL|DF02 BL|2xTC3|2xM03|Micro-T|LamaV3|3xSilverlit|3PK-2.4|
        "So many hobbies, so little time.."

        Comment


        • #5
          Har en Stage-D med børsteløst system... og er kjempefornøyd. Eneste jeg har gjort er å skiftet dempere.
          Hammerfest & Omegn RC-klubb www.hammerfestmbk.net
          Diverse biler, båter og fly....

          Comment


          • #6
            Og motor?!
            Mhv. Daniel L. Jakobsen 1992 mod. Bodø MotorSports Klubb BMSK

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X