Announcement

Collapse
No announcement yet.

Litt spm ang HPI Sprint 2 Drift

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Litt spm ang HPI Sprint 2 Drift

    Hellu!

    Har søkt endel og lest litt osv om denne, har også handlet meg denne bilen.

    *Lurer da på åsser er det med sperre på disse? Får man sperret dem, eller må man kjøre slik den er? Har hørt osv og det kan tenkes at med 100% må være hakket kvassere til å "seile" langs banen med.

    *Lurer også på, midtreima, bakerst ved motoren er reima ca nedi plasten/chassi. Gjør folk noe med dette eller kan det bare være slik? Ingen som sliper litt plass eller noe?

    *Også di dekka som følger med på Drift pakka er dem brukbare? Jeg synes di ikke ser helt optimale ut men? ;P Klarer bilen med orginalt motorsystem og få di til å slippe å få driftet altså? ;P

    TAKKER FOR SVAR!
    Tamiya TA05 v2 !
    * DX3R - LiPo - BL *



  • #2
    1. Sperring ved å fylle de medfølgende diffene med lim eller annet tyktflytende gørr, eller å erstatte dem med disse ekstradelene:
    - Front One-Way Differential 32T
    - Ball Differential


    2. Det er bare såvidt, men den skal gå klar. Hvis du mener den er i kontakt, bør du frigjøre litt plass. Det kan være at du frigjør nok plass ved å stramme beltestrammeren på toppen litt.


    3. De er morsomme de dekka, for det går vanvittig fort. Jeg har byttet til abs, men kjørte noen pakker på de medfølgende, og det er gøy det, spesielt bare rundt på parkeringsplass og sånt. Skal du drifte på bane bør du nok bytte, da de medfølgende dekka ofte gir kastesladder. Vil vel anbefale å kjøpe abs uansett, så du har begge deler å leke med.


    Disse to trådene inneholder endeløst med info om modellen og forgjengeren: Sprint1 og Sprint2. Fjerning av plastikken rundt differensialene er et must, info finnes i trådene der, og jeg har noen før/etter-bilder her. Have fun
    Min prosjekttråd

    Comment

    (RS) Radiostyrt.no Statistics

    Collapse

    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
    Welcome to our newest member, Erik-M.
    Working...
    X