Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hypnotic`s sprint 2 sak.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hypnotic`s sprint 2 sak.

    Kjøpte meg en HPI Sprint 2 Drift sak fra Elefun en dag jeg var der med jobben. Å ble helt hekta. Var med Toyota skall.
    Har tømt batterie MANGE ganger allerede. Og slitt ut reima bak til bakdiffen.
    Kjøpt meg slicks drifte hjul (Kalte han på HPI norge det). Men dem hadde mye bedre grep en orginal dekkene. Og et byttet til Dominantor 3600 batteri. og CPR Speed Control.

    Har bestilt med nytt carosseri. En Honda NSX sak (Siden jeg er medlem i Club-Honda Norge)

    Er ny i "faget". Så vist noen kommer med tips. Hadde det vært fint.
    Stefan Gjendem (-82)

  • #2
    Et lite bilde.
    Attached Files
    Stefan Gjendem (-82)

    Comment


    • #3
      Prøv med abs hjul det er det de fleste drifter med. Det sitter akkurat passe og ikke for glatt.
      disse dekkene får du kjøpt av Fabiz her på forumet.

      kult at det kommer nye driftere.
      Team Losi XXX-S : Spektrum DX3 : Team Losi Xcelroin 6400kv: Team EVOLUTION BROTHERS

      Comment


      • #4
        kjøp som sakt abs dekk og sperr bakdiffen.. kjører nøyakti samme bil og er kjempe fornøyd.. burde også bytte motoren etterhvert
        neal staines,1987,
        team:grøftekanten rc drifting
        sprint 2 driftersigpic

        Comment


        • #5
          Originally posted by woozer View Post
          kjøp som sakt abs dekk og sperr bakdiffen.. kjører nøyakti samme bil og er kjempe fornøyd.. burde også bytte motoren etterhvert
          Må ha meg nye drifte dekk ja. Hvor kjøpte du diffen da?
          Jeg sliter med at små stein kiler seg under bakdiffen, og sliter ut reima mi. Gjør det det med deg å?
          Stefan Gjendem (-82)

          Comment


          • #6
            Originally posted by Hypnotic View Post
            Må ha meg nye drifte dekk ja. Hvor kjøpte du diffen da?
            Jeg sliter med at små stein kiler seg under bakdiffen, og sliter ut reima mi. Gjør det det med deg å?
            Det er bare å ta ut diffen og fylle den med dasspapir/lim whatever du klarer og stappe nedi så drevene ikke går irundt, som du sikkert vet så er det en slags beskyttelse bak diffen, den kutter du vekk så steiner grus klarer og komme seg ut. på diffen er det fem/seks riller som du kan også kan kutte vekk så det ikke kiler seg fast.....
            www.norcc.com

            Comment


            • #7
              For diffen: Beste er vel denne løsningen, som er ganske justerbar: http://forum.radiostyrt.no/vb/showpo...6&postcount=11

              Evt investere i disse:
              - Front One-Way Differential 32T
              - Ball Differential

              For diffhuset, se før/etter-bilder her: http://pegs.no/mod/rc/
              Denne lille moden gjør en stor forskjell på beltets levetid. Mest nødvendig bak, men kan likegjerne gjøres foran også.
              Min prosjekttråd

              Comment


              • #8
                Originally posted by Hypnotic View Post
                Må ha meg nye drifte dekk ja. Hvor kjøpte du diffen da?
                Jeg sliter med at små stein kiler seg under bakdiffen, og sliter ut reima mi. Gjør det det med deg å?

                det problemet fjerner du ved å kutte vekk dekselet bak diffhuset... har blitt vist tidligere på forumet.... jeg sliter da ikke lenger med steiner som sitterfast..
                neal staines,1987,
                team:grøftekanten rc drifting
                sprint 2 driftersigpic

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X