Announcement

Collapse
No announcement yet.

HPI Sprint 2 spm igjen!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • HPI Sprint 2 spm igjen!

    Jeg er nokså sikker på at jeg var innom en post med prating om kun Sprint 2'en som det også sto mye bra i. Finner ikke den nå så lurer på sider som har deler til disse i både norge og utland. Towerhobbies er den eneste jeg har kikka på i farta.

    Skriv inn nettsider osv som dere vet har noe, gjerne også om noen finner den Sprint 2 posten som en gang lå der ute.

    Mvh
    Tamiya TA05 v2 !
    * DX3R - LiPo - BL *



  • #2
    Også inntrisert i å få deler til sprint2 hadde vært fett med noen carbon hopups, og litt alu eloksert
    Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
    2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

    Comment


    • #3
      Dette får du!
      Husker jeg var innom den posten og deretter linka videre til andre forum i utlandet osv. Da ser du bøse Sprint 2 som har byttet alle delene. Bare carbon og alu hele veien!
      Tamiya TA05 v2 !
      * DX3R - LiPo - BL *


      Comment


      • #4
        towerhobbies har de fleste delene, og ikke glem Ebay finner det meste der.
        Ps: du får den øvre chassiplata i karbon for 120 kr på ebay nå
        www.norcc.com

        Comment


        • #5
          Her, la inn tags i alle trådene om Sprint'en jeg hadde skrevet i: http://forum.radiostyrt.no/vb/tags.php?tag=sprint+2

          Det finnes sikkert flere sprint-tråder rundtom, så bare å slenge inn tags, det er jo veldig kjekt. Takk til forumstyret for mange fine ekstrafunksjoner her.


          Av norske hpi-sjapper som sannsynligvis har litt ting på lager:

          Min prosjekttråd

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X