Announcement

Collapse
No announcement yet.

Retteråsen's Drifte Prosjekter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    det må jeg si så konge ut... Gleder meg bare enda mere til jeg får min til å gå selv om min ikke har så mye alu deler som jeg kunne ønske da
    Offroad : Schumacher rascal ; Losi 8ight-T : Onroad : Mini-z mr01 ; Mondeo/Civic Tamiya FF01 ; Losi xxx-s halveis G+ : Radio : Futaba 3PK : Heli : E-flite Blade mCX

    Comment


    • #32
      kul denne ja, alu styring kunne du jo fått på den... (veit ikke om det fins, pga har ikke bilen..
      Sunnfjord RC Klubb
      Bil: Team losi mini-baja, Thunder Tiger MTA-4 S28, Tamiya TB-02, Team losi micro-baja Helikopter: Lama v3 2.4gh Båt: AquaCraft Reef Racer2, MRP Aussie II , Proboat Blackjack 26

      Comment


      • #33
        Ble bra det! Du bør passe på å sjekke bærearmene i blant, siden alu bøyer seg og forblir skjevt men "fungerende" i stedet for å knekke slik plastikk/graphite-delene gjør.

        Servo, kan hjertens gjerne anbefale denne, latterlig mye for pengene:
        We sell RC Rock Crawlers, Drift, Touring, Truck, Car kits, Parts, ESC, Motors, Servos, Tires, Bearings, Bodies, Damper & RC Accessories. We ship worldwide!


        Har du kjørt lenge med bilen? Hører folk sier at man bør være kjent med et oppsett før man kan vurdere/virkelig dra nytte av en enveis frontdiff (altså, vanskeligere å lære et oppsett å kjenne om man setter den på tidlig)
        Min prosjekttråd

        Comment


        • #34
          Originally posted by ccondrup View Post
          Ble bra det! Du bør passe på å sjekke bærearmene i blant, siden alu bøyer seg og forblir skjevt men "fungerende" i stedet for å knekke slik plastikk/graphite-delene gjør.

          Servo, kan hjertens gjerne anbefale denne, latterlig mye for pengene:
          We sell RC Rock Crawlers, Drift, Touring, Truck, Car kits, Parts, ESC, Motors, Servos, Tires, Bearings, Bodies, Damper & RC Accessories. We ship worldwide!


          Har du kjørt lenge med bilen? Hører folk sier at man bør være kjent med et oppsett før man kan vurdere/virkelig dra nytte av en enveis frontdiff (altså, vanskeligere å lære et oppsett å kjenne om man setter den på tidlig)
          Jeg har ikke kjørt xxx-s i det heletatt bare spola rundt med en Sprint2 Drift jeg! men hadde tenkt og teste den litt uten enveisen hehe

          Hva kjører du med?

          Har lett litt på Ebay og slik men finner ingen side med alu hop ups jeg trenger i rød, har bare funnet i purple hehe og det vil jeg ikke rødt er best(A)
          Har du noen tips eller kanskje noe liggende??

          Ja det var ikke dumt det med bærearmene hehe Sier seg jo selv hehe derfor du ikke har de eller? :P
          Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
          2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

          Comment


          • #35
            Vet jeg mangler komplette motorfeste, styring hvertfall og carbon demper tårn sikkert mer også!

            Retteråsen
            Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
            2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

            Comment


            • #36
              Lagt ned litt arbeid og penger i bilen din nå =)
              Lekkert resultat så langt. Når regner du med å ha den ferdig?
              sigpic HPI Sprint 2 Drift | FG Monstertruck | ARC Cessna | Multiplex Mentor | Multiplex Easyglider | Kyosho Mini-Z Monster jubileumsutgave m/lipo | Kyosho PureTen | Tamiya Leopard tanks | Tamiya "The Frog" | Futaba 7C 2,4Ghz | Futaba 3PM 2,4Ghz |

              Comment


              • #37
                Regner faktisk med at den skal være testklar til i morgen bare teste litt uten enveisdiffen og teste litt oppsett med en dårlig sølvkanne 19T jeg har hehe jada er lagt ned litt jobb i den ja lakkerte er kaross jeg kan trene med iinne i vinter også legger ut bilder av det senre venter på en 3 nye kaross også som skal være litt finere og SHOW
                Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Retteråsen View Post
                  Har lett litt på Ebay og slik men finner ingen side med alu hop ups jeg trenger i rød, har bare funnet i purple hehe og det vil jeg ikke rødt er best(A)
                  Har du noen tips eller kanskje noe liggende??
                  Jeg synes også det var grisevanskelig å få noe som helst oversikt over hva som finnes og hvem som har det på lager, så jeg laget min egen liste. Du finner link og litt mer info i min prosjekttråd. Det er gått noen mnd siden jeg sist oppdaterte lista, så si fra om dere finner noe som ikke stemmer lenger eller finner andre sjapper som har billigere/flere deler jeg ikke har fått med.

                  Sist jeg bestilte fra Trinity via den "Shopatron"-storefronten, hadde de alt på lager. Da får du nytt i eske rett fra produsent. (Shopatron er altså bare en online butikkløsning for firmaer som ikke har egen webside, slik (elendige) Mamut er her)
                  Min prosjekttråd

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by ccondrup View Post
                    Jeg synes også det var grisevanskelig å få noe som helst oversikt over hva som finnes og hvem som har det på lager, så jeg laget min egen liste. Du finner link og litt mer info i min prosjekttråd. Det er gått noen mnd siden jeg sist oppdaterte lista, så si fra om dere finner noe som ikke stemmer lenger eller finner andre sjapper som har billigere/flere deler jeg ikke har fått med.

                    Sist jeg bestilte fra Trinity via den "Shopatron"-storefronten, hadde de alt på lager. Da får du nytt i eske rett fra produsent. (Shopatron er altså bare en online butikkløsning for firmaer som ikke har egen webside, slik (elendige) Mamut er her)
                    AHA Tusen så virkelig takk hehe ja kikket på tråden din om JAMMY!! hehe

                    Gleder meg til å få litt utstyr mellom henda så jeg ikke kan skylde på bilen lengre! hehe gleder meg til Sørli med denne bilen og BL oppsett
                    Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                    2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                    Comment


                    • #40
                      Den sida di var jo KONGE! Elsker xxx-s bare mer og mer jeg nå åhå gjett hva jeg skal bruke månedslønna mi på nå da
                      Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                      2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                      Comment


                      • #41
                        Så det blir ikke noe Pro-D eller Cyclone?
                        Offroad : Schumacher rascal ; Losi 8ight-T : Onroad : Mini-z mr01 ; Mondeo/Civic Tamiya FF01 ; Losi xxx-s halveis G+ : Radio : Futaba 3PK : Heli : E-flite Blade mCX

                        Comment


                        • #42
                          JJOJOOJOJOJOJOJO Seffmann
                          Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                          2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                          Comment


                          • #43
                            hvilken av dem da?
                            Offroad : Schumacher rascal ; Losi 8ight-T : Onroad : Mini-z mr01 ; Mondeo/Civic Tamiya FF01 ; Losi xxx-s halveis G+ : Radio : Futaba 3PK : Heli : E-flite Blade mCX

                            Comment


                            • #44
                              Har vel nesten fått tak i en Pro D så blir vel den da:P hehe
                              Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                              2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                              Comment


                              • #45
                                Da er bilen gjort klar, eller begge faktisk både Losi og Hpi står klar for litt drift i morgen på vålerbanen! Go kart bana Gleder meg til å få testa ut bilen min litt, selvom BL system er savnet da:P hehe bilder vil komme
                                Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                                2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X