Announcement

Collapse
No announcement yet.

Retteråsen's Drifte Prosjekter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvilket dekk brukes der oppe i helgen?
    Løpsleder Norwegian RC Drift Challenge.
    www.drammenrcklubb.com www.facebook.com/drammenrcklubb
    Ulempen med å kjøre Yokomo er at man ALDRI kan skylde på bilen

    Comment


    • Originally posted by Ford BDA
      Hvilket dekk brukes der oppe i helgen?
      Jeg har egentelig åpnet for at det kan velges mellom Yokomo R2 og R4 samt DS CS-F. Da jeg opplever disse er nokså like på teppe, siden dette er et klubbløp ønsker jeg å imøtekomme flest mulig så ingen behøver å kjøpe seg dekk...
      Men noen mener at DS hjulene er for glatte, noe jeg ikke selv synes når jeg testet de opp mot R4 dekkene til Yokomo. Men tidligere cup runder har det kun vært lov med R2 og R4 og det har igrunn fungert veldig bra.

      Retteråsen
      Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
      2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

      Comment


      • På klubbløpet gikk det veldig bra! Jeg har ikke mye trening på en stund, og klarte likevel å kvalifisere meg til en 1.plass
        I twin så var det Alex m. Stensrud jeg måtte se meg slått av. Det er ikke rart, gutten har masse tid på innebanen i Våler og fortjente 1. plassen totalt!
        Jeg gleder meg til 4 og siste runden, jeg går for en Pall plass totalt siden jeg ikke har deltatt på alle rundene blir det vanskelig å ta 1.plass totalt...

        Jeg skal publisere mer senere om konkurransen og resultater totalt hittil. Nå vil jeg prøve å komme meg med blant de 100 førerne som skal kjøre Norwegian special round i Norge over nyttår. Der møter alle de beste førerne opp i fra verden. Gleder meg til å hilse på gamle kjente igjen der...

        Nå ligger det en Yokomo Driftpackage på pulten min, og den skal bli en RWD bil. Dette prosjektet gleder jeg meg til å prøve!

        Følg med

        Retteråsen
        Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
        2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

        Comment


        • Heftig at du prøver deg på RWD på den bilen! Du får legge ut litt bilder og tekst av prosjektet da

          Comment


          • Det skal bli bilder vettu skrur både stor og liten sladde bil så går ikke fort heletiden

            Retteråsen
            Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
            2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

            Comment


            • Bilen klar for neste helg?
              Løpsleder Norwegian RC Drift Challenge.
              www.drammenrcklubb.com www.facebook.com/drammenrcklubb
              Ulempen med å kjøre Yokomo er at man ALDRI kan skylde på bilen

              Comment


              • OH yes Den er klar. Ser ut som det blir DIB neste helg. Men lurer litt på å kikke på DPM også

                Skal hvertfall få brukt en av dem der Tar vel med alle 3


                Retteråsen
                Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                Comment


                • Kjørte Driftchallenge finale i helgen som har vært. Det gikk så ræva at det går ikke ann...
                  Mange susset veldig over dømmingen, uansett fikk jeg 25.plass. Fortjent eller ikke det spekulerer ikke jeg noe på...
                  Endte på 28.plass da jeg merket godt jeg var ute av trening når jeg skulle ligge bak.. Å tilpasse seg en treg fører var vanskelig for meg.. Men jeg lå sikkelig tett på i starten. Har lakkert nytt karosseri for konkurranse helgen det skal jeg få ut bilder av, et annet blir lakkert iløpet av ikveld eller imorgen også..

                  En GT86 er i blitt brukt i helgen, og en RX7 er det som skal lakkeres iløpet av disse dagene..

                  Dette betyr bare en ting! MER TRENING!

                  Retteråsen
                  Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                  2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                  Comment

                  (RS) Radiostyrt.no Statistics

                  Collapse

                  Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                  Welcome to our newest member, Erik-M.
                  Working...
                  X