Announcement

Collapse
No announcement yet.

Zalarox' sitt prosjekt!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zalarox' sitt prosjekt!

    Heisann!

    Begynte vel med RC-drifting for ca 2 uker siden og synes det er sykt gøy!

    Har en tendens til å bruke mye penger på nye hobbyer og finne ut at det er båring, men detta er fortsatt sinnsykt gøy! har ikke rukket å gjøre så forferdelig mye, men det kommer seg nok etterhvert

    Kjøpte en TT-01 på rein impuls. Har byttet til Novak Slydr kit, og må si meg veldig fornøyd med det! har byttet ut plastkulelager med metall og satt på karbonavstiver ("øvre chassis"). har også alu drivaksel, men ellers er det meste originalt. Ting blir nok byttet ut til bedre saker etterhvert som ting ryker/blir for dårlig!

    Holder på å lakkere mitt første karroseri nå, en Nissan Silvia. lakkerte felgene i går, og ble ganske fornøyd m.t.p at det var min første lakkering. bilder og updates kommer etterhvert som ting skjer. prøver også å ta mest mulig bilder, men det hender iveren etter å bli ferdig tar overhånd

    kommentarer tas gjerne imot




    TT-01 - Novak Slydr - Futaba 3PM

  • #2
    Artig Stå på rc drifting er veldig gøy vettu!
    Sjek ut tråden min også, håper den kan være til hjelp!

    Felgene ble jo kjempe tøffe!


    Retteråsen
    Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
    2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

    Comment


    • #3
      Karosseri nesten ferdig!

      Nå er jeg nesten ferdig med karosseriet, ble ganske fornøyd, akkurat kommet hjem etter å ha jobbet i hele dag så tror nok ikke det blir så mye mere jobb med det idag, men planen er å sette inn lys, og litt forskjellig småsnaps etterhvert

      Det kommer nok mer og mer alu/karbon inn i bilen etterhvert også blåfargen på sidene er litt gjennomsiktig så tenkte jeg skulle prøve å få inn litt lys bak det så det lyser gjennom, men er ikke sikker enda, skal prøve det ut før jeg fjerner maskeringa på vinduene!

      Hvis det er noen som drifter i nærheten av Tønsberg så si ifra





      TT-01 - Novak Slydr - Futaba 3PM

      Comment


      • #4
        Da har det stått stille en stund for min del, men aktivitetsnivået er på vei opp!
        Bestilte akkurat dekk, felger og et kaross fra r2hobbies, så er vel her om ikke så altfor lenge! Bestilte også litt dioder fra dealextreme. Så lys blir det også!

        Men er det noen som har tips til hva som er en god måte å trene på drifting? sånn at det ikke bare blir kastesladder overalt på en svær plass, men faktisk blir litt system i det Noen i området rundt Tønsberg som driver med dette/ har tips til steder å drifte?
        Vurderer også å gå over til Li-Po, noen som har noen gode tips?
        TT-01 - Novak Slydr - Futaba 3PM

        Comment


        • #5
          ta deg en tur til Kodal banen når det ikke er snø der, hvordan dekk har du kjørt på/kjører på?

          evt ta deg en tur rundt i parkerings husa i Tbg og se om du finner en krok med en søyle eller to og drift rundt de bare pass opp for møtende biler
          mange som drifter på Kodal banen.
          Sverre Finnerud '83 modell
          FF4 Shafty Crawler med masse snadder
          frekvens 2.4ghz

          Comment


          • #6
            Har kjørt på Tamiya D-type trur jeg det heter.. har bestilt meg t-drift fra HPI, satser på at de rer litt bedre Kodal-banen høres veldig interresant ut! Er det noen tider det pleier å være litt folk der?

            Parkeringshus er fine steder ja
            TT-01 - Novak Slydr - Futaba 3PM

            Comment


            • #7
              Da har jeg vært en tur innom Norwegian modellers og raska med meg litt småsnaps:Click image for larger version

Name:	IMG_2351.jpg
Views:	1
Size:	31.1 KB
ID:	767501
              Ble Li-Po, lader, kontakter og litt lim(en halv flaske har rent ut et sted..!)

              Har også mekka et lite "verktøyskap"Click image for larger version

Name:	IMG_2355.JPG
Views:	1
Size:	99.2 KB
ID:	767502Click image for larger version

Name:	IMG_2356.JPG
Views:	1
Size:	79.2 KB
ID:	767503
              TT-01 - Novak Slydr - Futaba 3PM

              Comment


              • #8
                Re: Zalarox' sitt prosjekt!

                Før jeg ga med drifting i fjor sommer så kjørte jeg t-drift dekka. Supre dekk til drift.
                Petter Taskerud 86 NÆS
                Cr01 unimog. TT01 mamba max6900
                TT01E stock.

                Comment


                • #9
                  Da var batteriet flatt etter en liten tur i ett eller annet parkeringshus jeg ikke aner navnet på
                  Gikk veldig mye bedre der enn de andre stedene og gangene jeg har kjørt(fortsatt ganske rævva )

                  Satser på at det blir enda litt bedre med ordentlige dekk, og ikke kasteslædd-dekk som nå

                  Filma litt, så kan vel hende det dukker opp en film her en gang..
                  TT-01 - Novak Slydr - Futaba 3PM

                  Comment


                  • #10
                    Da er filmen ute er ikke akkurat noen høykvalitetsfilm, men er i hvertfall noe :P
                    TT-01 - Novak Slydr - Futaba 3PM

                    Comment


                    • #11
                      parkerings huset ved sykehuset detta her vel?

                      er vel igrunn ikke veldig masse organisert drifting der oppe, men søk på kodal og drifting på forumet her så kommer sikkert opp noe

                      hør med Kodal kristoffer som har posta i denna tråden her



                      han er ivrig på drifting
                      Last edited by sverref; 24 March 2010, 12:43.
                      Sverre Finnerud '83 modell
                      FF4 Shafty Crawler med masse snadder
                      frekvens 2.4ghz

                      Comment


                      • #12
                        Det er det nede ved Rimi, litt oppi etasjene for å unngå så mange biler(hadde hele etsjen for meg selv) Godt forslag
                        TT-01 - Novak Slydr - Futaba 3PM

                        Comment

                        (RS) Radiostyrt.no Statistics

                        Collapse

                        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                        Welcome to our newest member, Erik-M.
                        Working...
                        X