Announcement

Collapse
No announcement yet.

Grenland Drifters!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Grenland Drifters!

    Heisann Folkens!
    Ganske ny her på forumet, men fant fram til RC Drift til Slutt!
    Vi er vell en liten Gruppe fra Grenlands Området som driver emd RC Drifting.
    Har kjørt litt Touring tidligere, men ble lei av dette, så gikk over til Japsenes sport, Drifting!
    Har ikke fått vært med på så mye løp å treff enda, men vi kommer sterk tilbake
    Vil også bruke tråden som en liten prosjekt tråd om bilene osv.

    Mvh Espen.S.
    [GRCDK] Grenland RC Drift Klubb]

  • #2
    dette blir spennende!
    Lykketil!

    Retteråsen
    Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
    2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

    Comment


    • #3
      Satser på det ja!
      Synd jeg ikke fikk vært med på Våler i helga!
      [GRCDK] Grenland RC Drift Klubb]

      Comment


      • #4
        Ja det var synd men det blir nok flere ganger så det går seg jo til

        Retteråsen
        Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
        2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

        Comment


        • #5
          Det vil jeg tru!



          -Espen
          [GRCDK] Grenland RC Drift Klubb]

          Comment


          • #6
            Tøft at det er flere fra Skien som drifter a.
            Har holdt på med drifting i ca. et halvt år nå og trudde ikke det var noen andre i Skien

            Comment


            • #7
              Jepp

              Vi prøver å oprette en Klubb for Grenlands Distriktet innenfor drift
              [GRCDK] Grenland RC Drift Klubb]

              Comment


              • #8
                fett med flere

                mulighet for at dere får låne innebanen til touringfolka i skien eller?
                blir med på en driftdag i skien hvis dette lar seg ordne keep in touch
                Spektrum DX3S - HPI Pro-D Spec-R - Yokomo D-MAX SP

                Comment


                • #9
                  Drifting i dag.

                  Heisann.
                  Ja ser det blir flere å flere som er intresert i å være med, å det er bra.
                  Meg å 4 andre skal ut på en liten test i dag, for vi har muligheten til å få låne en gymsal. Det er ikke sikkert vi får faste dager, men håper på å få ett par faste dager vi kan låne den.
                  Mulig vi kontakter GMBK å prøver å få ett sammarbeid med de
                  Men om noen vil være med å drifte inne i dag er det bare å svippe innom.


                  -Espen
                  [GRCDK] Grenland RC Drift Klubb]

                  Comment


                  • #10
                    Hvis noen skal kunne svippe innom er det kanskje lurt og skrive hvor denne gymsalen ligger?

                    Lykketil, et fast sted å trene er ikke dumt!

                    Retteråsen
                    Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                    2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                    Comment


                    • #11
                      Ble ikke noe a å kjøre i gymsalen, så ble heller ett parkerings hus.
                      Men heldig som jeg er, så klarte den ene front demperen å knekke, så da ble det en bestilling fra Morfars på ett sett med alu olje dempere!

                      Angående drift klubb for Grenland må jeg vite om det er noen intreserte som kunne tenke seg å bli med på dette?

                      Er mye mulig jeg kan få ordnet en fast trenings plass innendørs, men må avtales litt bedre først!

                      Skal også snakke med GMBK om innebanen dems om nok folk er intreserte!


                      Mvh Espen Simonsen
                      Last edited by Espen-S; 25 November 2009, 20:23. Reason: glemte teks
                      [GRCDK] Grenland RC Drift Klubb]

                      Comment


                      • #12
                        Hvis dere får til litt kjøring inne i vinter kunne jeg tenke meg å vært med på det hvis det er greit.

                        Comment


                        • #13
                          Det går nok greit! Jo fler, jo bedre for vi må få fram RC drift sport interessen for Grenland å!
                          Kjøring i vinter,sommer osv skal nok ikke bli noe problem.
                          Det skal nok ordne seg, men som sagt, må jeg få ordna ett litt greit sted å kjøre.
                          [GRCDK] Grenland RC Drift Klubb]

                          Comment


                          • #14
                            Ordna en midlertidig side for GRCDK,så de som er intresert, sjekk innom.
                            http://grcdk.webs.com/ (Bare en midlertidig side intill vi får med flere folk)
                            [GRCDK] Grenland RC Drift Klubb]

                            Comment


                            • #15
                              Det går jo ann å spørre på stevneplassen.
                              Få lånt en av de hallene
                              Sikkert drit bra å kjøre der inne

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X