Announcement

Collapse
No announcement yet.

Når og hvor er det kjøring?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    RCDCN besøker gatebil!

    Fortsatt ikke 110% bekreftet ennå, men 95% Venter på en bekreftelse så fort brevet mitt når gatebil AS!
    Likevel skriver jeg artikkelen og setter opp påmelding på rcdcn.no siden det begynner å nærme seg!

    Les mer på: RCDCN!

    Retteråsen
    Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
    2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

    Comment


    • #92
      noen som vet om det er noen felles kjøring i troondheim?

      Comment


      • #93
        Woho!!!! Birken om ca times tid
        Vælkømmin i sola du åå!

        Retteråsen
        Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
        2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

        Comment


        • #94
          Skal på Sørli Imorra, er der engang mellom 10-12 =D Å bli hele dagen, bare å møte opp :P

          TM
          ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

          Comment


          • #95
            tar en tur til sørli å sjekker bana der nå, er opphold iaf:P

            TM
            ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

            Comment


            • #96
              Etter en suksess idag satser jeg på å være der kl10 imorra! å blir vell til 15-16 tia regner jeg med! Sikkert mange på jobb men dere andre kom å Skliii på Sørli :P

              TM
              ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

              Comment


              • #97
                Når er det kjøring i drammen til torsdag? Og hva er det egentlig som skjer der? Finner ikke noe om det
                HB Cyclone, Team Rockstar !

                Comment


                • #98
                  kjøring ?

                  nye kjøring i oppland noen dager snart ?
                  Joakim Borgund TEAM AWESOME 4pks
                  Corally 12sl / SP 2.1 EX / SP 4.5t 1cell : HB FC-FD /SP 2.1 EX /SP 10.5

                  Comment


                  • #99
                    Originally posted by fredrikt View Post
                    Når er det kjøring i drammen til torsdag? Og hva er det egentlig som skjer der? Finner ikke noe om det

                    Løp i Drammen i dag Torsdag 30.06. Banen åpner kl11.00 for fri kjøring. Fremmøte/Førermøte til løp ca kl 17.30
                    Du finner oss under bowling 1 i Drammen.

                    Fri entre for publikum

                    Mvh Erik.R
                    Løpsleder Norwegian RC Drift Challenge.
                    www.drammenrcklubb.com www.facebook.com/drammenrcklubb
                    Ulempen med å kjøre Yokomo er at man ALDRI kan skylde på bilen

                    Comment


                    • hmm trodde det var kl 12 idag jeg -,,- kjipt! skal se om jeg ikke rekker ned, men har noe smått å få gjort føre jeg kan dra =D

                      TM
                      ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

                      Comment


                      • Hadde vært artig å møttes flere folk på en bane et sted (den som flest kan møte på?) og kjøre i sommer, mest for morro? Blir litt kjedelig å stort sett kjøre alene, eller med en eller noe andre på Geiteryggen i lengden
                        HB Cyclone, Team Rockstar !

                        Comment


                        • drammen kanskje ?
                          Joakim Borgund TEAM AWESOME 4pks
                          Corally 12sl / SP 2.1 EX / SP 4.5t 1cell : HB FC-FD /SP 2.1 EX /SP 10.5

                          Comment


                          • stemmer for gjøvik, geiteryggen eller sørli jeg ass:P de 2 første pga der har jeg kjørt lite å den siste pga den bana jeg digger mest:P

                            TM
                            ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

                            Comment


                            • Er en mulighet det ja? Må prøve å få med flest mulig, og det er jo en bane som ligger sentralt for mange. Er det forresten noen som vet hvordan banen på Rc-land er? Lurte på å ta en tur dit til uka
                              HB Cyclone, Team Rockstar !

                              Comment


                              • det gjør jeg, vedsidena smartclub:P Kan helt sikkert møte deg å bli med veitdu:P Skal ikke ta en sving innom sørli også da hvis været holder??:P lett å finne fram til RC-Land, bare ring meg når du kommer til oslo så kan jeg forklare, 90591478 ;O

                                TM
                                ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X