Her er et bilde etter litt sammensetning av deler som fulgte med. Kommer mer og bedre bilder siden. Nå må styring, servo, motor, esc, driftehjul og ett fett skall kjøpes inn, så skjer det vel litt mere etterhvert tenker jeg.
Noen som har forslag og link til motor og esc? Og til et fett karosseri. Ikke BMW. Er for mange av døm fra før, og så er jeg ikke så veldig begeistra for BMW.
Jeg kan ikke annet enn å full rose absolutthobby sine robironic combos. De er uslåelige på pris, og instillinger så langt jeg har notert meg. Har også hatt en combo siden jeg kjøpte bilen min ny for over et år siden samt flere combos ved siden av..
Alle har fungert prikkfritt for meg! Så send en mail til www.absolutthobby.no hils ifra meg, så kanskje de justerer prisen til din fordel også
Retteråsen
Sheriff Retteråsen - RcDrift Club Norway - Sponsor:AbsolutthobbyYokomo 2010:3.pl NM |2011:1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds |2012:5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds
og hvis du ikke vil gi 1800+ for en motorcombo så sjekk ut Hobbywing settene de har på rcmart. 600,- Funker mer enn bra nok hvis du bare skal ha til en drifter.
vel, det er litt vanskelig å forklare. MEN se på kv isteden for T, for kv kan du gange med antall volt du kjører på, og få omdreininger per minutt
plejmo
Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction. Smått&Rått Harstad
vel, det er litt vanskelig å forklare. MEN se på kv isteden for T, for kv kan du gange med antall volt du kjører på, og få omdreininger per minutt
plejmo
Okei. Da skal jeg se på det istede. Men hva lønner det seg å ha for noe turtall på motoren til drifting da? Skal jo ha børsteløs, så vil vel tro det er en del motorer som er egnet.
Men gjerne en combo som ikke er for dyr, siden jeg trenger flere deler, og detter er første bilen jeg "bygger opp" selv. Hvertfall til drifting.
vel, internasjonalt er det vel 10,5t som brukes. det kommer litt ann på kjørestil, baneoppsett osv. jeg har et kombo med 8,5 og et med 10t. synes begge funker fint. hvis du kjøper deg et ezrun combo så kan jeg anbefale 8,5t. har krefter nok til å holde lange svinger dersom du kjører på litt store baner, samt trekker den ikke så alt for mye strøm.
plejmo
Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction. Smått&Rått Harstad
vel, internasjonalt er det vel 10,5t som brukes. det kommer litt ann på kjørestil, baneoppsett osv. jeg har et kombo med 8,5 og et med 10t. synes begge funker fint. hvis du kjøper deg et ezrun combo så kan jeg anbefale 8,5t. har krefter nok til å holde lange svinger dersom du kjører på litt store baner, samt trekker den ikke så alt for mye strøm.
plejmo
Kunne du linka meg til en combo som ikke er allt for dyr da?
Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction. Smått&Rått Harstad
Comment