Announcement

Collapse
No announcement yet.

Min "driftebil"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Asiatees er trygg å handle fra ja har ikke handla deg selv men kjenner en som har lagt igjen masse masse penger der!

    Retteråsen
    Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
    2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

    Comment


    • #17
      Click image for larger version

Name:	ImageUploadedByTapatalk1308514099.128592.jpg
Views:	1
Size:	71.4 KB
ID:	773797

      Her er et bilde etter litt sammensetning av deler som fulgte med. Kommer mer og bedre bilder siden. Nå må styring, servo, motor, esc, driftehjul og ett fett skall kjøpes inn, så skjer det vel litt mere etterhvert tenker jeg.
      Noen som har forslag og link til motor og esc? Og til et fett karosseri. Ikke BMW. Er for mange av døm fra før, og så er jeg ikke så veldig begeistra for BMW.


      Sent from my iPhone using Tapatalk
      Kyosho Stadium Force:-P; Kyosho Inferno GT8); Thunder Tiger Mirage Pro:roll: ; Ansmann ARE-2:shock:

      Comment


      • #18
        Tja hva med en japse drifter? Sjekk ut Yokomos karosserier, på rcmart.com, genkidoridori.com og/eller Rc-race-and-drift-japan.com

        Retteråsen
        Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
        2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

        Comment


        • #19
          Takk for hjelpen Retteråsen. Skal sette meg å titte i dag etter jobben jeg. Håper jeg finner noe kult jeg vil ha.
          Noe tips om motor og esc også?


          Sent from my iPhone using Tapatalk
          Kyosho Stadium Force:-P; Kyosho Inferno GT8); Thunder Tiger Mirage Pro:roll: ; Ansmann ARE-2:shock:

          Comment


          • #20
            Jeg kan ikke annet enn å full rose absolutthobby sine robironic combos. De er uslåelige på pris, og instillinger så langt jeg har notert meg. Har også hatt en combo siden jeg kjøpte bilen min ny for over et år siden samt flere combos ved siden av..
            Alle har fungert prikkfritt for meg! Så send en mail til www.absolutthobby.no hils ifra meg, så kanskje de justerer prisen til din fordel også

            Retteråsen
            Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
            2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

            Comment


            • #21
              og hvis du ikke vil gi 1800+ for en motorcombo så sjekk ut Hobbywing settene de har på rcmart. 600,- Funker mer enn bra nok hvis du bare skal ha til en drifter.
              John Henning Østbye
              Futaba 4Px, Hpi Baja 5B SS, Arc R10 2015, Tamiya M-06, Kyosho Viper.

              Comment


              • #22
                Skal jeg ha motor med lavt eller høyt T-tall?


                Sent from my iPhone using Tapatalk
                Kyosho Stadium Force:-P; Kyosho Inferno GT8); Thunder Tiger Mirage Pro:roll: ; Ansmann ARE-2:shock:

                Comment


                • #23
                  5,5T til 9,5T er det som er mest brukt innen drifting tror jeg.
                  John Henning Østbye
                  Futaba 4Px, Hpi Baja 5B SS, Arc R10 2015, Tamiya M-06, Kyosho Viper.

                  Comment


                  • #24
                    Da lurer jeg på om det er noen som vet hva T-tallet står for jeg.
                    Så får jeg takke for all hjelp så langt


                    Sent from my iPhone using Tapatalk
                    Kyosho Stadium Force:-P; Kyosho Inferno GT8); Thunder Tiger Mirage Pro:roll: ; Ansmann ARE-2:shock:

                    Comment


                    • #25
                      vel, det er litt vanskelig å forklare. MEN se på kv isteden for T, for kv kan du gange med antall volt du kjører på, og få omdreininger per minutt

                      plejmo
                      Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                      Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
                      Smått&Rått Harstad

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by plejmo View Post
                        vel, det er litt vanskelig å forklare. MEN se på kv isteden for T, for kv kan du gange med antall volt du kjører på, og få omdreininger per minutt

                        plejmo
                        Okei. Da skal jeg se på det istede. Men hva lønner det seg å ha for noe turtall på motoren til drifting da? Skal jo ha børsteløs, så vil vel tro det er en del motorer som er egnet.
                        Men gjerne en combo som ikke er for dyr, siden jeg trenger flere deler, og detter er første bilen jeg "bygger opp" selv. Hvertfall til drifting.


                        Sent from my iPhone using Tapatalk
                        Kyosho Stadium Force:-P; Kyosho Inferno GT8); Thunder Tiger Mirage Pro:roll: ; Ansmann ARE-2:shock:

                        Comment


                        • #27
                          vel, internasjonalt er det vel 10,5t som brukes. det kommer litt ann på kjørestil, baneoppsett osv. jeg har et kombo med 8,5 og et med 10t. synes begge funker fint. hvis du kjøper deg et ezrun combo så kan jeg anbefale 8,5t. har krefter nok til å holde lange svinger dersom du kjører på litt store baner, samt trekker den ikke så alt for mye strøm.

                          plejmo
                          Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                          Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
                          Smått&Rått Harstad

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by plejmo View Post
                            vel, internasjonalt er det vel 10,5t som brukes. det kommer litt ann på kjørestil, baneoppsett osv. jeg har et kombo med 8,5 og et med 10t. synes begge funker fint. hvis du kjøper deg et ezrun combo så kan jeg anbefale 8,5t. har krefter nok til å holde lange svinger dersom du kjører på litt store baner, samt trekker den ikke så alt for mye strøm.

                            plejmo
                            Kunne du linka meg til en combo som ikke er allt for dyr da?


                            Sent from my iPhone using Tapatalk
                            Kyosho Stadium Force:-P; Kyosho Inferno GT8); Thunder Tiger Mirage Pro:roll: ; Ansmann ARE-2:shock:

                            Comment


                            • #29
                              http://cgi.ebay.com/eZrun-RC-1-10-12-CAR-8-5T-brushless-motor-60A-ESC-762-/220790769367?pt=AU_Toys_Hobbies_Radio_Controlled_V ehicles&hash=item336827c6d7#ht_2766wt_905

                              t
                              here you go

                              plejmo
                              Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                              Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
                              Smått&Rått Harstad

                              Comment


                              • #30
                                Takk. Det var jo billig. Så da er det ikke umulig det blir bestilling når feriepengene kommer


                                Sent from my iPhone using Tapatalk
                                Kyosho Stadium Force:-P; Kyosho Inferno GT8); Thunder Tiger Mirage Pro:roll: ; Ansmann ARE-2:shock:

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X