Announcement

Collapse
No announcement yet.

Min "driftebil"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by plejmo View Post
    hvis du finner ut at du skal selge bilen etterhvert, så ta kontakt jeg skulle gjerne hatt min første driftebil stående på hylla hær

    plejmo
    Får se etterhvert. Har ikke gjort noe med bilen nesten føre nå, så det blir ikke ennå hvertfall  Men er jo ingen umulighet senere. Får se hvordan den blir når jeg er ferdig med karosseriet. Men lover å si fra til deg hvis jeg skal selge det 


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    VZG
    Kyosho Stadium Force:-P; Kyosho Inferno GT8); Thunder Tiger Mirage Pro:roll: ; Ansmann ARE-2:shock:

    Comment


    • #77
      flott tenkte bare jeg skulle si at det er intr. for meg å kjøpe den OM du skal selge den fornøyd med bilen forresten?

      plejmo
      Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
      Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
      Smått&Rått Harstad

      Comment


      • #78
        Er fornøyd
        Har endelig fått batterier fra HK i dag, som jeg har fått lada, og fått satt opp sender og mottaker. Så nå skal jeg lage nye hull i et annet karosseri jeg har for å få prøvd den litt. Prøve å få lånt en gymsal så fort som mulig å få testa litt 


        Sent from my iPhone using Tapatalk

        VZG
        Kyosho Stadium Force:-P; Kyosho Inferno GT8); Thunder Tiger Mirage Pro:roll: ; Ansmann ARE-2:shock:

        Comment


        • #79
          good

          plejmo
          Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
          Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
          Smått&Rått Harstad

          Comment


          • #80
            kul pickup. har laget en f-100 pickup selv også Click image for larger version

Name:	23082011413.jpg
Views:	3
Size:	48.6 KB
ID:	776091

            Comment


            • #81
              Originally posted by Monster View Post
              kul pickup. har laget en f-100 pickup selv også [ATTACH=CONFIG]52234[/ATTACH]
              Takk for det. Skal prøve å bli ferdig med den ganske fort nå håper jeg.
              Tøff din også må jeg si.



              Sent from my iPhone using Tapatalk

              VZG
              Kyosho Stadium Force:-P; Kyosho Inferno GT8); Thunder Tiger Mirage Pro:roll: ; Ansmann ARE-2:shock:

              Comment


              • #82
                Originally posted by blix1 View Post
                Noen som kan fortelle meg hvordan jeg bruker denne. Eller linke til en video eller noe sånn så jeg ser hvordan det gjøres. 
                Vil vite det så jeg ikke ødelegger karosseriet. Har ikke lyst å kjøpe et til å klippe og gøre igjen 



                Sent from my iPhone using Tapatalk

                VZG
                Kyosho Stadium Force:-P; Kyosho Inferno GT8); Thunder Tiger Mirage Pro:roll: ; Ansmann ARE-2:shock:

                Comment


                • #83
                  Youtube er din venn:
                  Ørjan Henriksen
                  -----------------------------------------------------
                  Nanda Racing Sniper | TEH-R31 | FlySky GT3B

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by otiki View Post
                    Youtube er din venn:
                    Takk for hjelpa... 


                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                    VZG
                    Kyosho Stadium Force:-P; Kyosho Inferno GT8); Thunder Tiger Mirage Pro:roll: ; Ansmann ARE-2:shock:

                    Comment


                    • #85
                      Nå har det vært stille fra min side lenge her. Men har kjøpt nye biler(2stk 1:1) og kjøpt hus. + at jeg har blitt trener for 2 smålag i ishockey, så har ikke blitt så mye tid til rc nå. Men nå er vi endelig kommet på plass i det nye huset. Rc bilene og utstyret er plassert i kjelleren på benken. Så det mangler bare et lys over benken, så er jeg i full gang igjen. Har fått litt lysta på nitro-bilene mine igjen også. Så blir nok notro og el paralelt i sommer vil jeg tro. Skal få ferdig F-100 karosseriet for å dra på amca-treff i byen og vise den fram. Er samling hver onsdag med masse biler og masse folk. Så vil tro at det kan bli et artig inslag med 1956 F-100 driftingbil
                      Håper det blir som jeg ønsker. Ikke lett å tilpasse et 1:8 karosseri til 1:10 bil. Men tror den værste tenkinga er over nå. Så tror det bare er lakkering og montering igjen.
                      Gleder meg til å bli ferdig.
                      Skal prøve å bli bedre til å oppdatere her på radiostyr.no

                      VZG
                      Kyosho Stadium Force:-P; Kyosho Inferno GT8); Thunder Tiger Mirage Pro:roll: ; Ansmann ARE-2:shock:

                      Comment

                      (RS) Radiostyrt.no Statistics

                      Collapse

                      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                      Welcome to our newest member, Erik-M.
                      Working...
                      X