Announcement

Collapse
No announcement yet.

VSracings driftebil!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • VSracings driftebil!

    har bestilt med en drifte bil av absolutthobby sist helg og den kommer nå til uka!=) oig jeg gleder meg sykt til å få den å begynne å kjøre å lære meg å drifte.
    snakka med Retteråsen på gatebil og ble fasinert av RC drift, så bestilte meg en bil samme kvelden.
    bilen er en RX7 se link for mer info:


    noen som har tips og hva jeg evt må kjøpe? sånn som verktøy ekstra dekk og smådeler som er kjekt å ha!??

    stay tuned

    mvh
    Last edited by VSracing; 22 September 2011, 19:46. Reason: fått en til bil=)2

  • #2
    Artig å høre at du har kjøpt deg bil : ) du burde kjøpe deg et sett med dekk av merke HPI T-Drift samt felger '
    Siden det er dette vi drifter med, og disse dekkene er klare for konkurranse, om du vil komme og prøve dette
    Xray T2 007EUIPower by: RobitronicISpektrumDX3ISOLØR RC
    AbsoluttHobby

    Comment


    • #3
      Originally posted by stenbakken View Post
      Artig å høre at du har kjøpt deg bil : ) du burde kjøpe deg et sett med dekk av merke HPI T-Drift samt felger '
      Siden det er dette vi drifter med, og disse dekkene er klare for konkurranse, om du vil komme og prøve dette
      jeg bestilte også 4 dekk av denne typen:


      håper det er riktige dekk som du mente:P
      mvh

      Comment


      • #4
        har lyst på audi a4 karosseri siden jeg kjører en a4 tq til vanlig

        Comment


        • #5
          Helt riktig dekk kjempe dekk å drifte med. Får dem med møsnter også. Hvis du finner ut at dette er noe for deg, så går det ann å kjøpe dekk + + fra www.r2hobbies.com det er snakk om en liten brøkdel av prisen av HPI sine..
          Yokomo | LRP | Spektrum

          Comment


          • #6
            Herlig at jeg klarte å rekruttere noen da Hyggelig, velkommen skal du være! Bare å spørre om det skulle være noe! Jeg svarer døgnet rundt så å si (A)

            Retteråsen
            Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
            2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

            Comment


            • #7
              Originally posted by tommy-b View Post
              Helt riktig dekk kjempe dekk å drifte med. Får dem med møsnter også. Hvis du finner ut at dette er noe for deg, så går det ann å kjøpe dekk + + fra www.r2hobbies.com det er snakk om en liten brøkdel av prisen av HPI sine..
              det er en sånn hobby butikk her i trondheim som jeg skal innom og evt kjøpe sånn dekk med mønster, men har 2 sett nå snart så får prøve de ut etter hvert
              mvh

              Comment


              • #8
                Originally posted by Retteråsen View Post
                Herlig at jeg klarte å rekruttere noen da Hyggelig, velkommen skal du være! Bare å spørre om det skulle være noe! Jeg svarer døgnet rundt så å si (A)

                Retteråsen

                den er god, kommer vel med noen spørsmål å sånn når jeg får bilen tenker jeg!.

                mvh

                bilder kommer når jeg får bilen, den ble sendt fra Hamar idag!

                Comment


                • #9
                  ikke for å overta tråden men gidder ikke lage noen ny tråd: er dette en bra førstegangs bil? skulle egentlig kjøpe sprint 2 drift men syntes den ble litt dyr ettersom jeg også vil bruke pengene mine på andre ting også

                  edit: hva er toppfarten på denne ca?
                  Last edited by anderssxd; 27 May 2011, 22:09.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by anderssxd View Post
                    ikke for å overta tråden men gidder ikke lage noen ny tråd: er dette en bra førstegangs bil? skulle egentlig kjøpe sprint 2 drift men syntes den ble litt dyr ettersom jeg også vil bruke pengene mine på andre ting også

                    edit: hva er toppfarten på denne ca?
                    Detaljer

                    E10 er en ekte 4WD drift ”streetcar” i 1/10 skala. Den sterke 27T elektromotoren gir denne bilen et skikkelig fraspark. En absolutt anbefaltbil for den som ikke ønsker å prøve kreftene med en FLUX motor i første omgang.

                    Comment


                    • #11
                      sprint2 er stråleklart en bedre bil, toppfart osv vet jeg ikke men jeg vil anbefale deg å kjøpe sprint2
                      plejmo
                      Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                      Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
                      Smått&Rått Harstad

                      Comment


                      • #12
                        da er endelig bilen i hus!
                        har bare fått kjørt noen minutter siden jeg ikke har ladet batteriet ennå, men fikk da kjørt litt på stuegulvet!
                        gulvet er litt for glatt og litt liten plass. pluss at det regner ute.. men skal bestille meg noen nye dekk med mønster også pluss ett ekstra sett med felger ikveld=)
                        dette ser lovendes ut
                        mvh

                        Comment


                        • #14
                          helt riktig
                          husk og bestill 2 pakker av hver, siden 1 pakke kun inneholder 2 stk felg/dekk
                          Xray T2 007EUIPower by: RobitronicISpektrumDX3ISOLØR RC
                          AbsoluttHobby

                          Comment


                          • #15
                            Originally posted by stenbakken View Post
                            helt riktig
                            husk og bestill 2 pakker av hver, siden 1 pakke kun inneholder 2 stk felg/dekk
                            jepp veit=) men da skal jeg bestille de med engang!=) noe mer jeg burde kjøpe når jeg først kjøpe? send gjerne link fra absolutthobby om ting som er kjent å ha=)

                            Comment

                            (RS) Radiostyrt.no Statistics

                            Collapse

                            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                            Welcome to our newest member, Erik-M.
                            Working...
                            X