Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trenger råd til maverick strada dc evo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    prøv å skru av servohornet frå servo,skru på radio og bil med servotrimmen på radio i nøytral,sett då påigjen servohornet sånn at hjula peiker rett fram.. skjønnte du den?
    Cato Risholm, fullt hobbyrom...

    Comment


    • #17
      Ja, men må jeg skru ut hele servoen da?

      Comment


      • #18
        hm..veit ikkje korleis det ser ut i denna bilen,om du kjem til servohornet uten?
        Cato Risholm, fullt hobbyrom...

        Comment


        • #19
          ligge ikkje servoen på sida der? kjem vel til skruen på servohornet då?
          Cato Risholm, fullt hobbyrom...

          Comment


          • #20
            det er litt vanskelig å få det på igjen siden chassiet har litt avrundendede kanter istedet for rette som på tamiya tt-o1.

            Comment


            • #21
              hm...du får no prøve.. skal no kunne gå..
              Cato Risholm, fullt hobbyrom...

              Comment


              • #22
                hmm, tror problemet ikke ligger i hornet. Servoen svinger mer til høyre, enn til venstre, og jeg får ikke nøytralisert det på fjernkontrlollen, men jeg kan justere det.

                Comment


                • #23
                  om servohornet må snus på so blir jo det symptoma ja..
                  Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                  Comment


                  • #24
                    Noen forslag til hva jeg burde gjøre?

                    Comment


                    • #25
                      Så, etter noen desperate forsøk bestemte jeg meg for å bytte servo, så nå er den helt ute av bilen, men nok om det. Jeg nevnte tidligere at jeg tenkte på nytt batteri, men det krever ny lader, noen som har noen forslag til lipo batteri på 5.0-6.0 ah og lader? (burde være tilgjengelig på rcland)

                      Comment


                      • #26
                        Batteri - http://www.rcland.no/index.php?dispa...oduct_id=42934
                        Du burde få mye for pengene her.

                        Lader - http://www.rcland.no/index.php?dispa...oduct_id=35391
                        Veldig bra balanseringslader med innebygget strømforsyning.

                        Ladepose - http://www.rcland.no/index.php?dispa...oduct_id=42989
                        Dette bør (må) du ha for lading av LiPo batterier.
                        HPI Hot Bodies TC-FD Drift - Tekin RS Pro ESC - Tekin Redline 10.5 Sensored Motor - 2S LiPo
                        Traxxas E-Revo Brushless Edition - Mamba Monster ESC - Castle 2200Kv Motor - 6S LiPo

                        Comment


                        • #27
                          ok, så servoen er inne på rcland til reklamasjonssjekk. Så hvis jeg får tilbake pengene, burde jeg da gå for denne istedet for stock servo?

                          Comment


                          • #28
                            Er forsåvidt ingen spesielle krav til hastighet eller moment på styreservoer til driftebiler, men jeg ville nok gått for en servo nærmere, eller under 0,10 sek.

                            http://www.rcland.no/index.php?dispa...oduct_id=43602 er absolutt verdt de 250 kronene ekstra.

                            Du kan selvfølgelig også kjøre med standard servo om du ønsker det. Hadde heller gjort det en stund og spart til du har de ekstra 250 kronene, om det er pengene det står på.
                            HPI Hot Bodies TC-FD Drift - Tekin RS Pro ESC - Tekin Redline 10.5 Sensored Motor - 2S LiPo
                            Traxxas E-Revo Brushless Edition - Mamba Monster ESC - Castle 2200Kv Motor - 6S LiPo

                            Comment


                            • #29
                              Jeg ville kikket på hobbyking.com for batteri, servo og lader Billig og godt fungerende i en strada
                              Selvsagt fordel å handle i Norge også, men hvis du konsekvent tenker hva du får for pengene er hobbyking utentvil billigst og best

                              Retteråsen
                              Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                              2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                              Comment


                              • #30
                                Men, skal jeg da gå for de samme varene som HPI foreslo?

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X