Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trenger råd til maverick strada dc evo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    ok, så da går jeg for den.
    Last edited by lm3755; 4 May 2012, 21:51.

    Comment


    • #47
      Da har jeg nettop bestilt nytt karroseri fra japan. (D-like Toyota FT-86 ll) Så jeg lurte på noen ting angående maling. Må man backe opp metallic farger med sølv? Hvilken malings produsent burde jeg gå for? Tamiya, pactra, parma osv? Går det ann å male en form for Tiger-stripe look ved å bare male med to farger i striper uten å maskere?

      Comment


      • #48
        Heer var det veldig mange spørsmål.. Om du er usikker og vil ha hjelp med lakkering, kjenner jeg en som lakkerer karosseriet for deg.. Produsent vil jeg anbefale Tamiya.. Du må bruke fantasien for å få ting til.. Metallic lakk er lurt å backe med sølv, men det spørs hvordan effekt du ønsker..
        Jeg ville stukket innom Absoluthobby.no der kan de gi deg masse råd og tips over disken!
        Evt så kan jeg få deg i kontakt med han som lakkerer mine karosseri nå.

        Retteråsen
        Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
        2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

        Comment


        • #49
          Ja, absolutthobby. blir nok litt langt med sykkel siden fattern ikke er så kin på verken rc eller lange bilturer, så jeg tror det beste blir om du kunne gi meg nettaddressen(?) til han som lakkerer karroseri.

          Comment


          • #50
            Da har jeg skaffa lakk. Svart, fluoriserende grønt og en annen spray som heter print and crhome varnish. Produsenten er rc car colours. De sier at man kan printe bilder på tynt papir og spraye et tykt lag med print and chrome vanish på begge sider av papiret, og sette det på innsiden av karroseriet. Så jeg lurte på om noen her hadde noen erfaring med dette?

            Comment


            • #51
              Aldri prøvd.. Dag Erik Kristoffersen heter han, mailer du absolutthobby kan de hjelpe deg med å få kontakt med han

              Retteråsen
              Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
              2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X