Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trenger råd til maverick strada dc evo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trenger råd til maverick strada dc evo

    Hei, nettop begynt å drifte, og jeg kunne trenge noen råd til hva jeg børde få fiksa med bilen til å begynne med.

  • #2
    må ihvertfall sjekke hjulvinklene, de er helt ville på disse bilene ut av esken
    Har blitt noen biler gitt: Yokomo DIB, Tamyia TA05 MS, Traxxas Slash 4x4, Aixal SCX10 Dodge, Aixal SCX10 Hi-Lux, Ansmann Venom,
    Tamiya m03 og Axial EXO

    Comment


    • #3
      Hvordan gjør jeg det? (som du skjønner er jeg helt fersk med rc i det hele tatt.)

      Comment


      • #4
        kan i hverfall begynne med å bruke en vinkel mellom bord og felg, å skru de stagene øverst til alle hjulene er vinkelrette mot bordet.
        Har blitt noen biler gitt: Yokomo DIB, Tamyia TA05 MS, Traxxas Slash 4x4, Aixal SCX10 Dodge, Aixal SCX10 Hi-Lux, Ansmann Venom,
        Tamiya m03 og Axial EXO

        Comment


        • #5
          Bordet, er det plata der alle komponentene monteres?

          Comment


          • #6
            nei,det er et møbel ofte av tre som en og bruka når en feks skal ete.. han mena nok et bord..
            Cato Risholm, fullt hobbyrom...

            Comment


            • #7
              Mener dere de vannrette, eller loddrette vinklene?

              Comment


              • #8
                ena nok at hjula står flatt på bordet i 90 graders vinkel frå bordet..altso rett opp og ne...
                Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                Comment


                • #9
                  er det jeg mener ja, så på en slik en rett ut av esken for ikke lenge siden og den var helt håpløs å kjøre, camberen varierete med over 10 grader på samme aksel,
                  Har blitt noen biler gitt: Yokomo DIB, Tamyia TA05 MS, Traxxas Slash 4x4, Aixal SCX10 Dodge, Aixal SCX10 Hi-Lux, Ansmann Venom,
                  Tamiya m03 og Axial EXO

                  Comment


                  • #10
                    Ok, da har jeg gjort det, hvar det alt, eller er det mer som må fikses?

                    Comment


                    • #11
                      nei da er det nok bare å prøve da....
                      Har blitt noen biler gitt: Yokomo DIB, Tamyia TA05 MS, Traxxas Slash 4x4, Aixal SCX10 Dodge, Aixal SCX10 Hi-Lux, Ansmann Venom,
                      Tamiya m03 og Axial EXO

                      Comment


                      • #12
                        Har tenkt på et nytt batteri, helts et lipo på 3-5 amper (3000-5000 Mah). Noen som har noen forslag?

                        Comment


                        • #13
                          jeg kjører med 4200 mAH på min og det fungerer fett.
                          Det er kjøpt på hobbymix på kløfta og heter Rocketsport

                          Comment


                          • #14
                            Ikke glem at ved å oppgradere til et batteri med større kapasitet vil lade-tiden øke noe voldsomt med en standard-lader. Går du f.eks. over til et 5000mAh ville jeg anbefale en bedre lader, med mindre du syns det er greit å vente i 2 år til batteriet er fult
                            FG TR4

                            FG Baja Buggy - SOLGT














                            Comment


                            • #15
                              Så, jeg skal kjøre litt i morgen, men da jeg så over bilen var servoen helt screwed. når jeg skrur på fjernkontrollen skifter servoen posisjon. når jeg setter steeringbryteren fra REV til NOR skjer det samme bare på andre siden. Når jeg skrur på ST.Trim knappen så enyen øker det eller minker det, men den blir aldri nøytral. noen som kan hjelpe?

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X