Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ny i gamet. Hjelp/tips søkes.

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    de er nok ganske like de laderane der. men blant rc miljøet så har jeg sett fler av den som elfun har. jeg tror jeg ville gått for den.
    Ole Kristian Blix
    Kana\Hurum

    TOFTE RC KLUBB

    MST XXX-D VIP SSG EDITION , G-made sawback, AXIAL SCX10, Tamiya M03 og M05

    Comment


    • #17
      Originally posted by m.brekke View Post
      Sitter og ser på laddere, hvilken av disse er den beste?





      Ser jo at begge går på 12/220V, men den ene er på 50w og den andre på 80w.
      Hva har det og si?

      m.brekke
      Personlig hadde jeg lagt litt mer penger i det, og kjøpt noe som er litt kraftigere. 50 eller 80 watt er kanskje greit når er hjemme og har god tid, men hvis skal lade batterier når du er ute og kjører så er det greit å ha en lader som kan levere litt mer strøm. Mange av dagens lipo-batterier tåler opp til 5C lading, og da er det greit å ha en lader som er kraftig nok til å utnytte noe av muligheten dette gir. Det er fryktelig kjedelig å stå og vente på batteries som må lades når du egentlig har lyst til å kjøre.

      Lader på 250 watt som er forholdvis rimelig og grei kvalitet -> http://www.throttlestore.com/junsi_i...r.aspx?lang=NO (på bunnen av siden så er det en pakke med strømforsyning også.)

      Comment


      • #18
        en lader som heter HPI reactor er og en god lader. den bruker jeg.
        Ole Kristian Blix
        Kana\Hurum

        TOFTE RC KLUBB

        MST XXX-D VIP SSG EDITION , G-made sawback, AXIAL SCX10, Tamiya M03 og M05

        Comment


        • #19
          Vil først og fremst bare takke alle sammen som har bidratt med hjelp til både bil, batteri og lader! Da ble det endelig bil på meg;D
          Kjøpte en HPI Sprint 2 Drift og iMax B606AC fra purefun.no som hadde best pris både på lader og bil, i tillegg henter jeg det på lager så slipper fraktkostnader. Mangler bare batteri..Regner med jeg kjører og henter bilen i dag, gleder meg som en unge på julaften ! m.brekke
          Mats Brekke. HPI Sprint 2 drift - Ironside bakdiff, ellers original.

          RACING-Because football, baseball, basketball & golf only require one ball.

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X