Announcement

Collapse
No announcement yet.

plejmo's garasje 2012

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Da har lønna kommet, og dratt.. Så å si iallefall.

    Jeg har da bestilt meg RK-7 Phantom, Yokomo 180sx og noe småtteri. Gleder meg til å få pakker fremover, og det blir et par av de.

    I dag skal jeg se om jeg finner tak i reim som passer TA05'en med cs pulley's. Vet ikke helt hvor lett det blir, om noen vet av en god "reimside" så si gjerne ifra

    plejmo
    Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
    Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
    Smått&Rått Harstad

    Comment


    • #47
      Driftmission.com De har oversikt over de fleste reimene

      Retteråsen
      Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
      2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

      Comment


      • #48
        takker, men jeg hadde visst funnet det som er nærmest lengden jeg trenger. blir nok nødt til å lage meg en strammer, problemet er bare å få det til å se stock ut..

        plejmo
        Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
        Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
        Smått&Rått Harstad

        Comment


        • #49
          Det blir en stund mellom hver oppdatering hær altså. Det grunnes at jeg oppdaterer team'et sin facebookside oftere enn jeg oppdaterer hær. Men jeg skal få ut finger'n å oppdatere hær oftere.

          Da er det ikke mange bilene igjen i garasjen, TA05ms ble solgt i dag, Corally'en ble solgt for en uke siden omtrent, samme med Sprint 2'en. Grunnen til at det selges unna er at jeg skal ha meg Yokomo DRB, har lenge tenkt at jeg skal spare opp, men fant ut at jeg like greit bare solgte unna så jeg får kjøpt den så fort som mulig. (har en Tamiya Sand Scorcher som er halveis bygd, som selges for 2000,- om noen skulle være intr.)

          Har også mailet litt med R2, og må si jeg er skuffet over kundebehandlingen der av og til. Det som da har skjedd er følgende:
          Jeg bestilte Phantom'en og noe annet stasj, så fikk jeg mail om at de var out of stock, men at de fikk ny leveranse 2/3, og at pakken skulle sendes 5/3. Greit nok, alle kan ha feil i databasen, og siden de hadde ordnet med sending og slikt, og ga meg et gavekort som plaster på såret, så tenkte jeg ikke så mye på det..

          Men så gikk dagene, og jeg skulle til å skrive en liten klagemail, siden pakken sto som "payment recieved" og ikke "packing" eller "packed". Da la jeg merke til at det plutselig sto "packing" på ordren. Jeg lot det derfor gå et par dager til for å se om det da var skjedd noe mer. Det var det ikke og mail ble sendt, jeg spurte høflig om hva som var skjedd, og om det kanskje bare var feil på siden. Jeg fikk svar om at det var uheldig, og at de skulle sjekke med pakke-avdelingen hva som var ståa.

          Fikk senere mail om at de var out of stock, og at jeg kunne bytte ut chassiset mot et annet som var billigere, og få resten som "store credit". sendte da mail tilbake igjen og sa at det ikke var aktuelt, og at jeg da heller venta. Spurte også hvordan de kunne sende meg mail med dato pakken skulle sendes, når de ikke visste når de fikk ny levering.

          Venta meg en mail med unnskyldninger og svada, men isteden kom det mail om at de nå hadde fått ny levering, og at pakken blir sendt på mandag. Nå har jeg fått sporingsnummer, så jeg håper det ikke blir flere forsinkelser. Håper også de ordner så jeg får den fargen jeg vil ha, siden de nå har fått chassiset i forskjellige farger, spesielt siden det har tatt så lang tid, og jeg derfor ikke har bil å kjøre med for tiden..

          Det skal ikke alltid være enkelt altså.

          For bilder og oppdateringer, og ikke minst sjangsen til å vinne et s15 karosseri, med lys, viskere, potte, speil og intercooler kan dere gå inn å like facebook-siden til Angle Grinders Drift Team. Der kommer det oftere bilder, da jeg kan laste de rett opp dit fra telefonen.


          plejmo
          Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
          Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
          Smått&Rått Harstad

          Comment


          • #50
            Da har det blitt et par oppgraderinger hær i garasjen.

            Imax B6AC'en blir skifta ut med Sky rc e6680. Ikke fordi den gamle er ødelagt, men fordi den blir så jævla varm under lading. Den Imax'en jeg hadde var første generasjon uten vifte, og med aluminiumskropp.

            Batteriene mine blir bytta ut, heller ikke fordi de er ødelagt, men fordi jeg vil blir bytta ut med Team Orion 4200mAh Rocketsport lipo's. En av grunnene til det er størrelsen, da rocketsport pakkene fra orion er vanlig stickpack str.

            Jeg går også bort ifra gold connectors på batteriene mine. Går da over til Deans kontakter, så svarte deans er bestilt.

            Phantom'en ligger for øyeblikket i Oslo, og har ligget der et par dager. Får håpe de får finger'n ut å sender den videre snart.

            Det var vel alt jeg hadde å dele for øyeblikket

            plejmo
            Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
            Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
            Smått&Rått Harstad

            Comment


            • #51
              Faen så fæl jeg er å glemme å oppdatere hær inne da...

              Phantomen er kommet, og testa. Er noen småting som må ordnes på, men tror det blir et ganske bra chassis når man bare får bytta de delene som trengs å byttes, og satt det opp skikkelig (alle hjulvinkler er helt sau rett ut av eska)

              MEN, phantomen er allerede solgt videre, eller den blir veldig snart solgt videre. Har allerede kjøper på den.
              Det betyr ikke at jeg slutter med RC drifting, tvert derimot. I skrivende stund er det 3 chassis på tur til meg.


              Chassis nr 1. HPI Sprint 2, denne skal få et S15 drift missile karosseri, og blir hovedsakelig banepynt, med mulighet for å brukes når jeg får lyst til å hærje litt.

              Chassis nr 2. RK-7 Phantom. eneste forskjellen fra det jeg har nå er fargen, blå og sølv

              Chassis nr 3. Noen som klarer å gjette? kan røpe såpass mye at det har samme farge som den nye Phantomen

              Har også lakka karosseri til Phantomen, den har jo spurgear såpass langt frem at verken Soareren eller Supra'n passer på, så da ble det handlet inn et HPI Evo x karosseri som fikk metallic svart lakk. Skal få ut noen bilder i morgen

              Driver også å pusler litt med et Silvia S15 driftmissile karosseri, som jeg fikk bytta til meg mot noen AA batterier. Karosseriet var i veldig god stand, og så rimeli bra ut. Nå vet jeg ikke om så mange vil kalle det fint, med nedpussa og "sparkla" bagasjeluke, svart matt bakfanger, og grått sideskjørt på ene siden. Skal også lakke panser svart matt, og førerdør og frontfanger får korallgrønn farge. blir hææslig på den rette måten


              skal få tatt og lastet opp noen bilder i morgen (eller, det blir egentlig i dag, klokka er jo runda 12)

              plejmo
              Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
              Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
              Smått&Rått Harstad

              Comment


              • #52
                Det er vel ingen hemmelighet at du har sikkla på en DRB i lengre tid og da har du vel bestilt den nå vil jeg tro...
                Ørjan Henriksen
                -----------------------------------------------------
                Nanda Racing Sniper | TEH-R31 | FlySky GT3B

                Comment


                • #53
                  stemmer nok det ja ble nok DRB på meg. ble DRB hyper drive special hight traction

                  gleder meg som et barn til den kommer

                  plejmo
                  Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                  Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
                  Smått&Rått Harstad

                  Comment

                  (RS) Radiostyrt.no Statistics

                  Collapse

                  Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                  Welcome to our newest member, Erik-M.
                  Working...
                  X