Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lillehammer rc drift track

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lillehammer rc drift track

    Lage en liten tråd om banen. Styrer å står på for å få denne banen klar. Er pr dags dato aleine om jobbe med den. Men ting begynner å se ut som ei bane. Banen blir hovedsaklig åpen for alle i helgene, men gi meg en lyd så får vi til i ukedagene også.

    Lokalet som er består av:

    - Bane
    - Kjøreplass til ca 15 personer
    - Mekkerom
    - Toalett / dusj
    - soveplasser

    Hvis folket syntes banen er brukbar så kan det kanskje arrangeres løp der? NM osv

    Slik ser banen ut pr dags dato:

    Click image for larger version

Name:	lrcd.jpg
Views:	1
Size:	30.4 KB
ID:	789214

    Gjenstår endel for å bli helt ferdig. Mangler litt på banen, mekkerommet og litt generell oppussing
    Yokomo | LRP | Spektrum

  • #2
    Dette blir knallbra Tommy, ser frem til å teste dette!

    Retteråsen
    Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
    2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

    Comment


    • #3
      Jeg er kjempe intr iaf

      Cossiedude
      GreenDrift
      Its only one way to drive a car - SIDEWAYS^^
      Xray T3`11
      ---Futuba 2PL---Vortex 1205---Tekin RS Pro---Nosram Dragon 10.5 boosted - GreenDrift
      Kyosho TF5 Stallion---Futuba 2PL---Vortex 1205---Team Orion Vortex Race Spec---Nosram Pure Evolution 7.5 - Team Rockstar

      Comment


      • #4
        bra at vi endelig for bane, så milijøet på lillehammer har et sted å utvikle seg.

        Comment


        • #5
          Hvor i byen ligger banen? Og foresten er denne videoen tatt på banen?

          Comment


          • #6
            Ja men tror den er blitt bygget om og er enda bedre nå Artii film av meg, som jeg ikke har laget selv ;D Hadde ikke sett den før nå.. :P

            Retteråsen
            Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
            2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

            Comment


            • #7
              Industrigata 50, er det adressen?

              Comment


              • #8
                Den bilen som ble kjørt på filmen, har vært i mitt eie etter denne filmen Karosseriet, er her enda da Banen er nå belagt med teppe, men samme kjøremønster som det er på filmen. Var der senest i går, og hadde en konge ettermiddag
                En forskjell til, er at den nå er satt opp med fysiske markeringer, så "snarveier" er ikke nå mulig, noe jeg syntes er bra, slik at man ikke gradvis, kan skli ut av det mente kjøremønster...
                Har et par bensinbåter, noen biler, og en del fly. Skulle jeg summere opp alt, må jeg til å forlange mye mer plass til signatur Drevet med RC i ca 25 år, har eskalert en del de senere år...
                Knut Olav Rundtom

                Comment


                • #9
                  er det folk der på lørdag? tenkte å ta en tur. Har aldri kjørt på bane før, men det går vel greit? har heller ikke så mye batterikraft på bilen.

                  Comment


                  • #10
                    Prøv å henvend deg til trådeier her, da det er opp til han, når det er åpent for kjøring der....
                    Har et par bensinbåter, noen biler, og en del fly. Skulle jeg summere opp alt, må jeg til å forlange mye mer plass til signatur Drevet med RC i ca 25 år, har eskalert en del de senere år...
                    Knut Olav Rundtom

                    Comment


                    • #11
                      Er banen åpen nå på lørdag? tenkte å komme en tur. Har ikke kjørt på bane før, men det går vel greit? har ikke så mye batterikraft på bilen heller.

                      Comment


                      • #12
                        oppdatering på fb siden, tilsier det er folk der fra 12 lørdag...
                        Har et par bensinbåter, noen biler, og en del fly. Skulle jeg summere opp alt, må jeg til å forlange mye mer plass til signatur Drevet med RC i ca 25 år, har eskalert en del de senere år...
                        Knut Olav Rundtom

                        Comment


                        • #13
                          Hvor går jeg inn?

                          Comment


                          • #14
                            beklager, er søndag det er planlagt kjøring ser jeg nå, sikkert trøtt når jeg leste... ring 97887909 og prat med Tommy du
                            Har et par bensinbåter, noen biler, og en del fly. Skulle jeg summere opp alt, må jeg til å forlange mye mer plass til signatur Drevet med RC i ca 25 år, har eskalert en del de senere år...
                            Knut Olav Rundtom

                            Comment


                            • #15
                              Kanskje jeg stikker innom om ikke lenge Artig å se hva dere har fått til siden sist besøk

                              Retteråsen
                              Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                              2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X