Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jeg er blitt svindlet fra en Loosi xxx-s med rød alu (dusør gis)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jeg er blitt svindlet fra en Loosi xxx-s med rød alu (dusør gis)

    Jeg ble rett og slett lurt av en Hans ifra vestfossen, har gjordt en handel tidligere med han og det gikk greit så trodde jeg kunne stole på han, men den gang ei, jeg sendte bilen med mye deler til han den 6.feb, og han satt inn penger til meg sa han, jeg så ikke en eneste krone, så sier han at den er sendt tilbake til meg men jeg fikk ingen sporingsnr og ikke noen kvitering på pengetransaksjon, så gir 1000,- til den som får tak i bilen og sender den tilbake til meg har alle smser fra han så har alt mitt på det rene og alle beviser på min side, så hvist noen finner bilen så bare ta den og send den til meg, så setter jeg inn 1000,- til deg, han skal vist holde til i vestfossen eller hokksund og drifte der sammen med en klubb, legger ut noen bilder av bilen her (bilder er tatt hjemme hos meg) og ja detta er gammle bilen til retteråsen legger å ved linken til sporingen på pakka, http://sporing.posten.no/sporing.htm...0103no&submit=

    Click image for larger version

Name:	IMG_0026.jpg
Views:	2
Size:	72.1 KB
ID:	789216Click image for larger version

Name:	IMG_0027.jpg
Views:	1
Size:	81.4 KB
ID:	789217Click image for larger version

Name:	IMG_0028.jpg
Views:	1
Size:	63.7 KB
ID:	789218

    alt på bildene ble sendt til Hans med god samvittighet, men neida, så håper noen her kan hjelpe meg, bare å skrive meld her å, alt for å stoppe denne svindleren Hans Jostein Høglung
    SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

  • #2
    Den e kjip... e gamlebilen min og detta..
    Cato Risholm, fullt hobbyrom...

    Comment


    • #3
      Send aldri noe før du ser penger på konto. Litt ris til egen bak. Stol aldri på noen..
      2 x Tamiya CC01, HPI Mini Recon, Traxxas Rally1/16 Vxl, Tamiya M04

      Comment


      • #4
        hehe,dei fleste e no ærlige...må stole litt på folk...men ofte lurt å vente med å sende til peng e på konto ja..
        Cato Risholm, fullt hobbyrom...

        Comment


        • #5
          ja er surt, pleier aldri å sende noe før penger er på konto, men med tanke på at byttehandelen tidligere gikk kjempegreit og at han fremdeles svarer meg på tlf og sms er rart, men finnes ikke kvittering på at han satt in penger og ikke noen sporing på pakke eller noen ting så er rart detta, men han mener bestemt på at pengene er i systemet ( di ble satt inn til meg 2.feb sier han) så di kommer nok ikke tror jeg, så er derfor jeg laga denne tråden i håp om at noen han kjører sammen med kan ta kontakt
          SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

          Comment


          • #6
            sørg for at han dobbelt og trippelsjekka at han har satt inn på rett kontonr...
            Cato Risholm, fullt hobbyrom...

            Comment


            • #7
              Etter 1 uke å pengene ikke var inne så ga jeg han kontonr på nytt og han mener på at et nr var feil, og han mener han retta på dette og at pengene var trekkt fra hans konto, men så kan han ikke fremlegge kvittering pga at han plutselig hadde betalt cash i banken, men fremdeles ikke kvittering, så ba jeg han sende tilbake bilen og delene, men da ble han innlagt på sykehus, men fikk en kammerat til å sende det tilbake til meg, men ingen sporingsnr, og pakka er ikke her, så er latterligt hele saken.. Men han mener fremdeles den er på vei i posten da
              SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

              Comment


              • #8
                Folk fra Vestfossen er ikke til å stole på.. jeg har også gått på en smell med en idiot derfra.

                Comment


                • #9
                  Når en kjører til Vestfossen står det i undergangen "ikke mat lokalbefolkningen med peanøtter" så det bor en del apekatter der

                  Comment


                  • #10
                    Føler med deg. Slike opplevelser burde vi vært foruten, men det finnes dessverre noen idioter der ute som putter sand i maskineriet. Sansynligvis samme karen som svindlet han her:

                    sigpic Kenneth Skulstad
                    70 mod. med dilla på Tamiya: Pajero, Blackfoot, Brat, SRB, M38, FAV, WW2, High-Lift, Grasshopper, Lunchbox, Street Rover, XR311, Stadium Blitzer, Hotshot, F-150, CC-01, CR-01, TT-01, M-chassis, TLT, F103RM, FF-03 Volvo 850. Traxxas: Slash 4x4, Slash XL-5, E-Maxx, Stampede. Venom Creeper. Axial: SCX10.

                    Comment


                    • #11
                      Ja hva skjedde med den saken der? noen som veit?

                      Originally posted by Kesku View Post
                      Føler med deg. Slike opplevelser burde vi vært foruten, men det finnes dessverre noen idioter der ute som putter sand i maskineriet. Sansynligvis samme karen som svindlet han her:

                      http://forum.radiostyrt.no/vb/showth...hlight=svindel
                      living in the fast lane

                      Comment


                      • #12
                        ja ikke sant, har fremdeles kontakt med han og han har nå innrømmet at den ikke er sendt tilbake til meg, så ba han på sine knær om å få en kjangs til å ordne opp for seg, så har gitt han en uke på å sette inn pengene og sende meg bilde av kvitteringa fra banken så kanskje jeg som fremdeles bare er dumsnill men detta blir siste kjangsen før politianmeldelse osv
                        SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

                        Comment


                        • #13
                          du tapa nok ikkje so masse på å gje han en sjanse til...einaste litt tid kanskje..får håpe det ordna seg...
                          Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by TageMathiassen View Post
                            ja ikke sant, har fremdeles kontakt med han og han har nå innrømmet at den ikke er sendt tilbake til meg, så ba han på sine knær om å få en kjangs til å ordne opp for seg, så har gitt han en uke på å sette inn pengene og sende meg bilde av kvitteringa fra banken så kanskje jeg som fremdeles bare er dumsnill men detta blir siste kjangsen før politianmeldelse osv
                            håper inderlig du anmelder saken hvis det ikke løser seg iløpet av uken du har gitt han.anmeldeser kan være med på å vise man ikke slipper så lett unna som enkelte håper,så ta vare på mailer å sms,er så vil nok dette løse seg. hvis det er som du skriver,så er det jo en masse ljuging å bortforklaringer så du har nok en god sak vil jeg tro.
                            Terje Syvertsen.

                            Comment


                            • #15
                              Til alle de tullingene som kommer med nedsettende kommentarer til "folk fra Vestfossen". Ikke skjær alle over en kam. Vi har et voksende og meget bra miljø for 1/10 buggy, med mange ildsjeler som bidrar mye. Så shut the fuck up!! I den aktuelle saken vil jeg bare si at det er ingen drifteklubb i Vestfossen eller Hokksund. Nærmest er Drammen Rc klubb. Så henvend deg til noen der. Sikkert noen som kjenner han.
                              Hvis du får problemer, så får du si ifra. Så kan sikkert den seriøse delen av rc-miljøet i Vestfossen hjelpe deg å spore opp han luringen. Jeg har aldri hørt navnet før, men det er ikke så stort her. Så det ordner seg sikkert.
                              Team Mustit Rc, www.mustit.no, Eiker Rc Klubb
                              Team Durango Dex410v3, Vampire Racing, Savöx, Epic Trinity, JConcepts

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X