Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva er beste combo ?? :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hva er beste combo ?? :)

    Som overskriften sier, hva er den beste combon av motor og reg?? Hva er det folk flest bruker ? og dette skal brukes i en sprint 2 drift

    Thomas
    Last edited by ThomasTraxxas; 11 April 2012, 20:37.

  • #2
    hm..trur du må ta med ka den skal brukast i..
    Cato Risholm, fullt hobbyrom...

    Comment


    • #3
      jeg vil påstå så mye at beste "value for money" må være EZrun, men det er nok langt ifra det beste komboet man får tak i.

      plejmo
      Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
      Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
      Smått&Rått Harstad

      Comment


      • #4
        Beste jeg noen gang har brukt er Tekin RSpro med tekin redline motor
        Men dette er litt som å spør etter den beste bilen... eller fotball laget for de som driver med det tullet!

        Retteråsen
        Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
        2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

        Comment


        • #5
          Ja blir nok Tekin RS pro men redline motor. Har hørt at det skal være bra saker!

          Comment


          • #6
            Meget godt valg, selvom comboen koster i seg selv. Er det absolutt værdt å koste på seg Hotwire system Letteste programmering ever!

            Retteråsen
            Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
            2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

            Comment


            • #7
              ja den koster en del, men det betyr jo at det er kvalitet. Hotwire har jeg sett noen bruke og det var ikke spesielt vanskelig Så Tekin er nok tingen !

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X