Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drifting interesserte i vestfold?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by xilian View Post
    Kan du skrive et innlegg for meg på denne facebook-gruppa:

    ---
    Hei å hå. hvis du er interessert i rc drifting og holder til i vestfold(eller andre deler av landet) så bli med her

    ---

    På forhånd takk
    hei, kan gjøre det men er ikke så mange her enda, startet gruppa for en time siden hehe
    Masse fæncy verv hos www.vestfoldrcsenter.no - https://www.facebook.com/Vestfoldrcsenter
    nestleder/løpsleder/sponsoransvarlig/ansvarlig for lokalet osv osv....

    Comment


    • #17
      Selv har jeg en 1/8 buggy jeg har drifta litt med, da jeg ikke har handla noe 1/10 enda. Låner en drift tuna 1/10 touring av en kamerat innimellom, da han har en bil ekstra. Har vert på banen i kodal et par ganger, og blir vel mer dette året, ihvertfall om økonomien tillater en skikkelig bil.

      Ble nevnt at banen i kodal var mer eller mindre snøfri idag.

      Comment


      • #18
        Originally posted by exin89 View Post
        Selv har jeg en 1/8 buggy jeg har drifta litt med, da jeg ikke har handla noe 1/10 enda. Låner en drift tuna 1/10 touring av en kamerat innimellom, da han har en bil ekstra. Har vert på banen i kodal et par ganger, og blir vel mer dette året, ihvertfall om økonomien tillater en skikkelig bil.

        Ble nevnt at banen i kodal var mer eller mindre snøfri idag.
        Er knall moro så bare å skaffe seg en bil ( jeg vurderer å selge bilen jeg kjørte i fjor, en Xray T3 men masse hoopups,tekin pro regulator +++)

        Var oppe i kodal en del ganger i fjor men begynte etterhvert på drammen rc klubb. Derfra har det gått kast i kast så nå kjører jeg konkuranser også(drammens cup - NM og EM til sommern )

        Ja så bilde fra kodal, blir vel en tur opp der om ikke så fryktelig lenge ))
        Masse fæncy verv hos www.vestfoldrcsenter.no - https://www.facebook.com/Vestfoldrcsenter
        nestleder/løpsleder/sponsoransvarlig/ansvarlig for lokalet osv osv....

        Comment


        • #19
          Ta turen til rcland på alnabru! Knallbra service, god atmosfære og mange driftere

          Selv kjører jeg drifting med far og bror samt ca 10 andre driftere i akershus området.

          Er konkuranse der i helgen men kanskje vi sees til uken ?

          Comment


          • #20
            Det har nå blitt 4/5 nye driftere i Tønsberg. Noe i næreheten hvor det går ann å kjøre. Vet om kodal men det er et lite stykke.

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X