Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drifting interesserte i vestfold?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Drifting interesserte i vestfold?

    heisan. Søkte litt etter tråder om folk som drifta i Tønsberg/Horten osv (vesfold++), men alle tråder var mange år gamle så regner ikke med at de er så up to date. SÅ tenkte å sjekke litt om det er no særlig folk herfra som slenger litt Vi er en gjeng på 4-5 stk fra område som drifter(prøver ihvertfall :P) litt i start fasen(men tar igjen med MYE entusiasme), har testa litt her å der, kodal blant annet(konge!). Skal innover å teste på drammen rc klubb snart au. Må jo være folk her fra au som utfører denna fantastiske hobbyen
    Masse fæncy verv hos www.vestfoldrcsenter.no - https://www.facebook.com/Vestfoldrcsenter
    nestleder/løpsleder/sponsoransvarlig/ansvarlig for lokalet osv osv....

  • #2
    jøss det er såpass med interesserte driftere i regionen ja.....
    Masse fæncy verv hos www.vestfoldrcsenter.no - https://www.facebook.com/Vestfoldrcsenter
    nestleder/løpsleder/sponsoransvarlig/ansvarlig for lokalet osv osv....

    Comment


    • #3
      av en eller annen grunn så har jeg i egentlig aldri sett noe særlig til driftere fra disse trakter.
      Aner ikke hvorfor... Men det er i alle fall en den som holder på i Kodal.
      Eller har vært. aner ikke hvordan det er nå om dagen.
      Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
      - NiceShot.no

      Comment


      • #4
        Originally posted by xilian View Post
        av en eller annen grunn så har jeg i egentlig aldri sett noe særlig til driftere fra disse trakter.
        Aner ikke hvorfor... Men det er i alle fall en den som holder på i Kodal.
        Eller har vært. aner ikke hvordan det er nå om dagen.
        Er generelt et ganske labert bil rc miljø i vestfold generelt. Men er kanskje ikke så rart,dårlig med butikker som har deler/biler eller no særlig baner å kjøre på (med unntak av kodal) som ligger godt utpå landet så folk kjører ikke akkurat forbi der så ofte å blir frista. Drifter du Xilian?
        Masse fæncy verv hos www.vestfoldrcsenter.no - https://www.facebook.com/Vestfoldrcsenter
        nestleder/løpsleder/sponsoransvarlig/ansvarlig for lokalet osv osv....

        Comment


        • #5
          Jeg drifter da :P
          Stig Are Kristiansen
          ... it's only broken because I tried to fix it.


          Comment


          • #6
            Driver å bygger bil
            Hjemmebane er Kodal.
            Team Ass TC5ft kommer i posten i morgen. Karosseri er bestilt.
            Vet om en del flere som drifter på Kodal også.....
            Tamiya TRF 801XT . Savox . Radiopost

            Comment


            • #7
              Norwegian Modellers har egentlig greit utvalg etter hva jeg kan huske...
              For min egen del så har jeg 1 100% ferdig, og 3 halvferdige TT01R
              og et lass med deler... Men får jo aldri tid til å bruke det..
              Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
              - NiceShot.no

              Comment


              • #8
                Originally posted by StigAre View Post
                Jeg drifter da :P
                ja det var godt du sa, så deg ikke i dag :P

                Originally posted by xilian View Post
                Norwegian Modellers har egentlig greit utvalg etter hva jeg kan huske...
                For min egen del så har jeg 1 100% ferdig, og 3 halvferdige TT01R
                og et lass med deler... Men får jo aldri tid til å bruke det..
                vel kan ikke si meg enig der gitt, med mindre du kjører fly eller helikopter :P

                Originally posted by Old school View Post
                Driver å bygger bil
                Hjemmebane er Kodal.
                Team Ass TC5ft kommer i posten i morgen. Karosseri er bestilt.
                Vet om en del flere som drifter på Kodal også.....
                stilig, lenge til du er klar for litt slenging a? fler som er aktive eller?
                Masse fæncy verv hos www.vestfoldrcsenter.no - https://www.facebook.com/Vestfoldrcsenter
                nestleder/løpsleder/sponsoransvarlig/ansvarlig for lokalet osv osv....

                Comment


                • #9
                  Det ligger jo en innendørs bane i Larvik, husker ikke adressen i farta men ligger inne i et industri området.
                  Drammen er det største driftemiljøet i Norge og der er det stor bane.


                  2 x VDF2 Blue, VDF Gold alu, VDF blue alu, Sakura D3 CS, TT01 D, M-02, M-04, HPI Sprint drift, Hpi Firestorm, Axial SCX10, 2 x Axial Scorpion AX10,
                  Inferno MP-7.5 nitro, 2 x Inferno MP-7.5 Brushless, Kyosho FW-05 nitrodrift, Mini Inferno brushless, TA SC10 4x4, 2 x TA B4.1, TA B44.1
                  DrammenRCklubb - XO Drifting - xtra old version

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by tanikdrift View Post
                    Det ligger jo en innendørs bane i Larvik, husker ikke adressen i farta men ligger inne i et industri området.
                    Drammen er det største driftemiljøet i Norge og der er det stor bane.
                    har så vidt hørt om en bane i larvik(noen som veit no mer om den?) og drammen er jo kjent, vært der,knall bra! men det blir relativt kostbart å kjøre til drammen flere ganger i uka
                    Masse fæncy verv hos www.vestfoldrcsenter.no - https://www.facebook.com/Vestfoldrcsenter
                    nestleder/løpsleder/sponsoransvarlig/ansvarlig for lokalet osv osv....

                    Comment


                    • #11
                      var ikke store aktiviteten på driftingbanen inne i larvik til tross for at de lagde en meget fin bane.
                      Inne anlegget er stengt for sommeren og vi håper og åpne på samme sted til høsten igjen.
                      MP9, OS, RADIOPOST, AKAK-paint Minicar RC Team TeamTerribles

                      Comment


                      • #12
                        Tar nok også turen opp til Larvik et par ganger til å begynne med etter jeg har fått bygget bil. Er det åpent og bare å komme dit, eller må det avtales eller gjøres på bestemte tider?

                        Comment


                        • #13
                          Vi har vært å kjørt i ørten timer i dag, å jaggu møtte vi 2 til som drifta ) tror de nevnte på at de også var forholdsvis nye så det
                          ramler tydeligvis inn noen fler inn i denna hobbyen om dagen GOOOOD
                          Masse fæncy verv hos www.vestfoldrcsenter.no - https://www.facebook.com/Vestfoldrcsenter
                          nestleder/løpsleder/sponsoransvarlig/ansvarlig for lokalet osv osv....

                          Comment


                          • #14
                            Hei å hå. hvis du er interessert i rc drifting og holder til i vestfold(eller kan reise ditt,kjøre med oss) så bli med her https://www.facebook.com/groups/347103388729201/ (vestfold rc drifting)
                            Masse fæncy verv hos www.vestfoldrcsenter.no - https://www.facebook.com/Vestfoldrcsenter
                            nestleder/løpsleder/sponsoransvarlig/ansvarlig for lokalet osv osv....

                            Comment


                            • #15
                              Kan du skrive et innlegg for meg på denne facebook-gruppa:

                              ---
                              Hei å hå. hvis du er interessert i rc drifting og holder til i vestfold(eller andre deler av landet) så bli med her

                              ---

                              På forhånd takk
                              Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                              - NiceShot.no

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X