Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rimelig drifter til nybegynner?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Takker så meget!
    Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

    Comment


    • #17
      Da har jeg etterhvert fått samlet sammen litt greier, radio, dekk/felger, kaross m.m. Mangler bare en fast bakdiff som er på vei i posten, så blir det bygging og testing. Bil og ESC er satt opp for racing. Blant annet uten revers i følge selger, så da får jeg prøvd meg på programmering av ESC også. Aner ikke hva denne er satt opp med av parametre og hva en drifter burde ha, ei heller om det er nødvendig å tilpasse hjulvinkler..?
      Skal prøve å legge ut litt bilder etterhvert
      Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

      Comment


      • #18
        Her kommer det et nytt noob-spørsmål:
        Karosseriet jeg har kjøpt (HPI 200mm) går ikke over støtfangeren fremme på Zeroen. Hva bruker man for å kutte i skummet? Kniv eller Dremel og slipe/frese-spiss? Er det mulig å få en massiv støtfanger? Finner ingen egnet fra 3Racing Den som står på har "huller" og det blir ikke mye skum igjen forran disse hullene.

        Og enda ett:
        Kan jeg feste mottakeren med borrelås?
        Last edited by Odd-M; 22 July 2013, 19:52.
        Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

        Comment


        • #19
          Kniv fungerer vell for å trimme skummet.

          Fungerer greit med en bra borrelås.
          [GRCDK] Grenland RC Drift Klubb]

          Comment


          • #20
            Får ikke den faste akslingen til å matche drevet som stod på bilen. Diameter på aksling er vesentlig større enn hullet i drevet. Videre er det uoverensstemmelse mellom skruehullene i aksling og drev. Må jeg bytte drevet også?
            Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

            Comment


            • #21
              Originally posted by Odd-M View Post
              Er det mulig å få en massiv støtfanger? Finner ingen egnet fra 3Racing Den som står på har "huller" og det blir ikke mye skum igjen forran disse hullene.
              Kjøp en frontfanger til en Xray T3. passer så og si rett på og er massiv.

              Comment


              • #22
                Er det SAK-02 reimhjul jeg trenger til fast aksling?
                Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X