Announcement

Collapse
No announcement yet.

Info/før/ettersnakk 1 Runde Norwegian RC Drift Challenge 16-17.02.2013

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Info/før/ettersnakk 1 Runde Norwegian RC Drift Challenge 16-17.02.2013

    Hvem blir Norges beste konkuransedrifter i 2013?
    For å finne det ut kjører vi i gang Drift Challenge på 6 runder i løpet av 2013.
    De som kjører alle 6 rundene stryker dårligste runde fra sammenlagtlista.
    Hvis lik poengsum på finaledagen veier finalerundens resultat høyest.


    I samarbeid med:
    Drammen Rc klubb
    Brumunddal Rc klubb


    Inviterer vi til første runde Søndag 17.02.2013
    Vi lover dere masse fete biler, sidelengskjøring, fete premier og pokaler i år også, så denne helgen ser jeg ingen grunn til å sitte hjemme hverken som fører eller publikum

    Sted:
    Brumunddal RC Klubb.
    Adresse: Buttekvernvegen 5, 2380 Brumunddal




    Program for helgen. (oppdateres)

    Lørdag: (frivillig deltagelse)
    Dørene åpner Kl 12.00
    Offisiell trening for påmeldte førere. Singel/twin. stop and go
    Treningsavgift kr 50,-
    Kvalik på Lørdag for de som ønsker.
    Påmelding innen kl 16.00 for de som vil kvalle lørdag. Førermøte kl 16.30
    Start Singeldrift kl 17.00

    Åpen kiosk.

    Søndag.
    Dørene åpner Kl 09.00
    Frikjøring/innsjekk/setup frem til Kl 10.30
    Førermøte Kl 10.45
    Start singeldrift.
    Karrosserikonkuranse etter singeldrift.
    Twindrift
    Premieutdeling



    OBS OBS OBS!!!! 44påmeldte på under 24 timer!!!

    Løpet er nå temmelig fullbooket, men jeg oppfordrer de som ønsker delta å sende inn påmeldinger. Dere legges inn etter først til mølla prinsippet. Erfaringsmessig blir det alltid noen avbestillinger, samt at vi som arrangerer skal se litt på muligheten til evt å øke kapasiteten på antall deltagere.


    Jeg vil samtidig oppfordre alle påmeldte som ser de ikke kan delta likevel melder seg av i god tid føre løpet, så vi får satt inn de på venteliste.


    Påmelding:
    Send Mail til info@drammenrcklubb.com
    Merk mailen: 1 NM runde
    Navn:
    Adresse:
    tlf:
    født dato, år:
    Chassis:
    Ev team:
    klubb:
    Startavgift kr 300,-
    OBS! Hvis du ikke har 2.4 GHz radiosystem plikter du ha med 3 forskjellige krystaller.
    Last edited by Ford BDA; 15 February 2013, 15:26.
    Løpsleder Norwegian RC Drift Challenge.
    www.drammenrcklubb.com www.facebook.com/drammenrcklubb
    Ulempen med å kjøre Yokomo er at man ALDRI kan skylde på bilen

  • #2
    Førerliste.

    01 Dag Erik Kristoffersen Brumunddal RC klubb
    02 Erik Risvik Tamiya GS Performance DRC
    03 Jonas Mathisen MST fs-01D PlanD DRC
    04 Lasse Sørensen EnRoute VIP DWorks DRC
    05 Stian Bakke Kolstad yokomo GreenDrift Gmbk
    06 Kjetil Teigen Tamiya VDF II team XO DRC
    07 Dennis Teigen Tamiya VDF II team XY DRC
    08 Bjørn Arild Retteråsen Yokomo GreenDrift RCDCN
    09 Jan Erik Elshaug TD-FD DriftLAB DRC
    10 Finn-Arild Ellingsen EnRoute team XO Tofte Rc Klubb
    11 Bjørn Steinar Nystrand TC-FD 2380 Drift team BRCK
    12 Kim André Bjørklund Yokomo GreenDrift SMCK
    13 Kristian Henden MST MS-01D Plan D DRC
    14 Fred-Viggo Sivertsen Sakura XI DH team XO Tofte Rc
    15 Ole Krìstìan Blix Xray T3 Team XO Tofte Rc
    16 Thomas Roalkvam TC-FD Shaky Drifters Stavanger Rc drift
    17 Aron Kaspersen VDF team XY DRC / Tofte Rc
    18 Ole Kaspersen VDF team XO DRC/ Tofte Rc
    19 Arne Inge Hagen EnRoute Jxr Shaky Drifters DRC
    20 Kjetil Larsen Tamiya VDF DRC
    21 Michael Moe Nielsen Yokomo CrazyDrift DRC
    22 Petter Gordon Nilsen EnRoute Jxr DriftLAB DRC
    23 Jens Erik Sveen Avid Teamwolf
    24 Rune Nielssen Xray t4 Shaky Drifters DRC
    25 Ole Johan Fuglerud EnRoute VIP DWorks DRC
    26 Syver Hagelund EnRoute GreenDrift BRCK
    27 Jon Emil Hagelund EnRoute Teamwolf BRCK
    28 Arnfinn Sundin EnRoute VIP DWorks DRC
    29 Vegard Berntsen Yokomo Dib teamwolf BRCK
    30 Lars Ivar Olrud Yokomo Dib BRCK
    31 Tor Ivar Henriksen E4D MF pro BRCK
    32 Bjarte Shaky Leikvoll VDF Shaky Drifters Stavanger RC Drift
    33 Petter Midtskogen EnRoute VIP DWorks DRC
    34 Fredrik Døsrønningen EnRoute Jxr BRCK
    35 Robert Smeby Yokomo Dib 2380 drift team BRCK
    36 Ivar Windju Yokomo Dib Ringsaker Rc klubb
    37 Steinar Orholm HB TCX 2380 drift team BRCK
    38 Nicolai Warrenfors VDF GS PERFORMANCE DRC
    39 Joakim Brattrud Xray T3 Need for Speed.
    40 Pål Kristoffersen Enroute VIP DWorks DRC
    41 Tobias Røed Larsen VDF II Team Dragon DRC
    42 Ola storbekk HB TC-X Team 2380 BRCK
    43 Tony Tangen TC-FD DriftLAB DRC
    44 Jarle østby Lyndby
    45 Torstein Skjelseth Yokomo DIB BRCK


    Team Påmelding.
    01 GS PERFORMANCE
    Fører 1 Nicolai Warrenfors
    Fører 2 Erik Risvik

    02
    Last edited by Ford BDA; 15 February 2013, 19:37. Reason: førere
    Løpsleder Norwegian RC Drift Challenge.
    www.drammenrcklubb.com www.facebook.com/drammenrcklubb
    Ulempen med å kjøre Yokomo er at man ALDRI kan skylde på bilen

    Comment


    • #3
      Kjøreregler RC Drifting 2013


      Dommere/Løpsleder kan pålegge deltagere å være «flaggvakter»Info om dette gis på førermøte.
      Singeldrift:
      Kvalifisering. Kjøres på rundbane, eller markert etappe.
      Singeldrift kjøres med en utøver på banen av gangen.
      Det skal kjøres totalt 3 runs p.r. utøver.
      Start skal skje på følgende måte:
      Man skal stille seg opp føre startstrek, eller startkjegler.
      Enkelte baner har akselerasjons sone hvor man setter opp høyest mulig fart føreman passerer en driftstart markering.


      Dommer/løpsleder kan velge om utøvere skal kjøre en oppvarmings runde som ikkeer poengtellende. Dette opplyses i så fall under førermøte.


      Kjøre/startprosedyre.
      Dommeren skal spørre utøver om han/hun er klar. Fører skal bekrefte. Dommersier kjør, eller gir start tegn.
      Man skal ikke starte sin run uten signal fra dommer. Dette kan gi poengtrekk.
      Føreren kjører så sine runder.
      Føreren skal passere målstrek/kjegler helt føre man avslutter sin run.
      Stopp føre målstrek vil regnes som annullert run.
      Fører kjører til start og gjentar start/mål prosedyre med tellende runde 1.2.3som dømmes med poeng.
      Føreren skal etter sin runde kunne få sin poengscore fra dommere hvis førerenønsker dette.
      Protest på poengsum skal kun skje av fører eller evt verge til fører innenneste deltager starter.




      Den høyeste score av 3 run`s blir tellende resultat.
      Hvis 2 eller flere førere har lik poeng score, blir høyeste score fra runde 2eller 3 også tellende.
      Hvis fortsatt lik score mellom førere. Kjøres det 1 ekstra run for de førernedet gjelder.
      Beste fører får høyeste ranking.


      Poengene beregnes utfra følgende kriterier: Fart /Vinkel/Risiko/Stilog flyt.
      Idealspor opplyses på førermøte.
      Man kan oppnå maksimalt 100 poeng.
      En run i idealspor med uavbrutt drift og flyt uten korrigeringer vil gi 70poeng.
      Jo høyere vinkler jo bedre. Men føreren skal under driftingen korrigerevinklene minst mulig så bilen holder en god flyt. Ved runding av apex anbefalesat man går helt fra utsiden, og inn på apex for så gå ut mot kanten igjen slikat man får en så lang drift så mulig, og ikke bare «vender» rundt.
      Økt risiko gir også ekstra poeng. For eksempel. Føreren går så nære apex ellerytterkanter av banen så mulig der det måtte passe for idealsporet. Eller at detholdes ett høyt tempo kombinert med dette.
      Man kan yttligere opptjene følgende 30 poeng for.
      inntil 5p for høye vinkler.
      Inntil 5p for høy fart.
      inntil 5p for risiko(nære apex eller ytterkanter)
      Det er også markert poengsankere på banen. (klippingpoints)
      Man oppnår 2 eller 5p p.r. klipping Point. Det er maksimalt 3 tellende klippingPoints på en bane.
      Klippingpoint sone 1 gir 5poeng (0-15 cm fra banens ytterlinje)
      Klippingpoint sone 2 gir 2poeng (15-40 cm fra banens ytterlinje)


      Poengtrekk Singeldrift:
      Uryddig Drifting.
      Ujamt tempo.
      Stadige korrigeringer.
      Utenfor idealspor.
      Fishtailing/wobbling.
      Nesten stopp.
      Store poengtrekk:
      Snurring. Over 180 grader.
      Full stopp.
      Rygging.
      Krasj.
      Offroad. (To hjul tillates på Curbe/banemarkering, Tre regnes som offroad).(subbing av vegg lov hvis bilen ikke endrer fart, vinkel eller kurve)
      Hvis man får en stopp, snurr eller crash skal man kjøre runden ferdig underkvalifiseringen.
      Da man kan få inntil 10 poeng for bra drifting med selv om man har gjort en graverendefeil.
      Ved flere snurrer/crash får man 0 poeng.
      Dette gjøres for og få ett riktig oppsett til Twindrifting hvis flere førerehar feilet i alle sine 3 runder i kvalifiseringen.


      Twindrift.Her skal to biler kjøre mot hverandre. (settes opp ut ifra score isingeldrift)
      Det skal kjøres 2 heat.
      Den ene skal lede heatet, og den andre skal følge på.
      Etter 1 heat bytter rollene hvor følgebil begynner å lede.
      Det er alltid den som har høyest ranking i Singeldrift som begynner somlederbil i 1 heat.




      Kjøre/start prosedyre.
      Start skal skje på følgende måte:
      Man skal stille seg opp føre startstrek, eller startkjegler, følge bil skal ståbak eller ved siden av lederbil, eller legge seg inn bak lederbil rett etterstart.
      Følge bil skal aldri stå foran, eller i en posisjon hvor den kan forstyrrelederbil ved start.
      Enkelte baner har akselerasjons sone hvor man setter opp høyest mulig fart føreman passerer en driftstart markering. Dette opplyses i så fall under førermøte.


      Forbikjøring i akselerasjonssone eller første sving er forbudt.


      Dommeren skal spørre utøvere om de er klare.Begge førere skal bekrefte.
      Dommer sier kjør, eller gir start tegn.
      Man skal ikke starte uten signal fra dommer. Dette kan gi poengtrekk.
      Førerne skal passere målstrek/kjegler helt føre man avslutter sin run.
      Stopp føre målstrek vil regnes som annullert run.
      Førere kjører til start og gjentar start/mål prosedyre med poengtellende runde1, og etter målgang umiddelbart gjør seg klare til runde nr 2 med rollebyttemellom lede og følgebil.


      Hvis førere har lik poeng score etter 2 heat, blir det omkjøring man kjører da2 nye heat med rollebytte.
      Hvis fortsatt lik score mellom førere kjøres heatene om igjen til det kåres envinner (gjelder topp 16).
      Ved mere enn 2 omkjøringer på plasseringer utenfor topp 16, kan hoveddommerutrope en vinner etter kjørestil, eller velge flere omkjøringer.




      Poengfordeling Twindrift:
      Det er 10 poeng som fordeles mellom førere p.r heat.
      Ved krasj, kjør alltid ferdig runden hvis dommeren ikke stopper løpet.
      Dommerene kan velge å kalle det en race-insident ,og se bort i fra dette.
      Kjøringen vil da avgjøre poengfordelingen.




      Lederbil sin oppgave.
      Leder bil skal følge idealspor og holde en best mulig stil og vinkler som frasingeldriften. Dvs den skal følge banens klippingpoints selv om de ikke girpoeng i twindriftingen. Den skal også følge løpsleder/dommers oppfordringer omsporvalg fra singeldriften. Leder bil skal også sette opp høyest mulig tempofor å forsøke og riste av seg følgebil. Hvis den klarer å øke forspranget tilfølgebil med optimal drifting, og sporvalg. Tildeles minimum 1 poeng til tillederbil.
      Synlig senkning av hastighet ifht. fremprovosering av kollisjon kan/vil føretil tap av begge heat og kan i verste fall føre til diskvalifisering avkonkurransen. Hvis dommere er i tvil om dette forekommer i ett heat kan deuoppfordret forlange at runden startes på nytt.


      Følgebil sin oppgave.
      Følgebil skal følge lederbil, og legge press på leder bil ved åopprettholde eller minske avstanden til lederbil gjennom løypa. Dette skalgjøres med minst like fin stil som lederbil.
      Hvis følgebil minsker eller opprettholder dette tildeles 1 poeng.
      Hvis følgebil holder høyt press på lederbil(ligger med veldig liten avstand)Tillates bremsinger/korrigeringer fra følge bil, så lenge den opprettholderpresset på lederbil.
      Forbikjøring.
      Kun tillatt hvis lederbil kommer ut av idealspor, gjør alvorlige feil, ellerhvis leder bil holder ett urimelig lavt tempo (stor nivå forskjell)
      Forbikjøring skal kun skje ved en clean pass. Dvs man skal holde bilen i driftgjennom hele forbikjøringen, og man skal ikke forstyrre lederbil slik at den måbremse eller styre unna.
      Brudd på dette fører til poengtrekk.
      Store PoengtrekkTwindrift. (trekker ned til 0 poeng)
      Snurring. Over 180 grader.
      Full stopp.
      Rygging.
      Offroad. (To hjul tillates på Curbe, Tre regnes som offroad)
      Hard Krasj med stor vinkelendring/stor endring av retning.
      Krasj med motstanderens bil så den vesentlig endrer kurve/retning.




      Poengtrekk Twindrift (trekker ned til 1poeng)
      Krasj med liten vinkelendring/liten endring retning.
      Korte stopp.
      Gjør man feil av denne karakter 2 ganger i en run har man 0 poeng og dommereskal stoppe løpet.
      Hvis begge førere gjør en 1 poeng feil i samme heat legges Driftingen til grunnfor fordelingen av de 10 poengene.




      Subbing av vegg eller motstanders bil er tillatt, og skalIKKE gi poengtrekk hvis bilen ikke endrer fart, vinkel eller kurve.
      Protest skal skje av fører eller evt verge for fører innen neste heat starter.






      Biltekniske regler 2013.
      Bil/Chassis:
      1:10 scala 4wd Drifting eller Touring chassis (on road biler).
      M-chassis er ikke tillat selv om de nå kommer som 4wd.
      Buggy/ crawler Tillates ikke.
      Montering av oppgraderings utstyr tillates, men ikke elektronisk hjelpe utstyrsom Drifte gyro.
      Man kan fritt velge girutvekslinger mellom foran og bak, samt på motor.
      4hjuls styring tillates ikke
      Høyde og vekt: Vektbalansering av bilen tillates. Inntil 200gram.Det skal ikke monteres utstyr på chassiet som øker risikoen for å skadeandres biler.
      Høyde Fritt, men det anbefales minimum 5 mm klaring på chassis platen. (enkeltebaner har minimums krav til dette. Ved slike tilfeller skal løpsleder/dommeropplyse om dette ved innsjekk)
      Motor:
      1Stk Elektrisk 540 Størrelse motor.
      Børster/børsteløst. Med eller uten sensor.
      Fritt med turn/timing/boost
      Kjølevifte tillates.
      Dekk/Felg:
      KUN Merkede Hpi T-drift med 26 millimeter bredde. ( valgfritt blanke ellermønster)
      Det tillates ikke bruk av klister eller slipp middel med mindredommere/løpsleder oppfordrer til dette på førermøte p.g.a urimelige forhold fordrifting.
      Dekkene skal ikke på noen måte modifiseres annet enn det som regnes som normalslitasje. Men det tillates å snu dekkene hvis man ønsker p.g.a slitasje.
      Det er til en vær tid førerens ansvar å se til at dekkmerkingen ikke slitesbort.
      Til offisielle treninger og frikjøring før løp kan det benyttes plastdriftedekk av TILSVARENDE egenskaper som Hpi T-drift. Driftedekk som girunormalt høy fart på banen er Forbudt.
      Brudd på dekkregler kan gi umiddelbar diskvalifikasjon også under offisielltrening.
      Alle typer felger tillates så lenge de ser realistiske ut ogikke har ting som stikker ut til fare for andres biler, dette gjelder ogsåakslinger og hjul muttere.
      Eks touring dishweels tillates ikke.
      Hjulene skal ikke stikke mere enn 1 mm på utsiden av karosseriet fra toppen avdekket. Hvis felgen er breiere enn dekket tillates ytligere 1mm felgkant.Hjulene kan stikke lengre ut i bunnen ved bruk av mye camber.


      Reparasjonstid:
      Ved teknisk problem tildeles 5 minutter til utbedring. Hvis bilen ikke larseg reparere kan dommere på skjønn avgjøre om du tillates bruk av reservebil,eller låne bil.
      Bytting av chassis etter konkuransen harstartet tillates ikke, med mindre man har ett teknisk problem som ikke larseg reparere.
      Dette skal i så fall uoppfordret fremvises for dommere/teknisk kontrollant.




      Karosseri:
      Kun lexankarrosseri tillates.
      Karosseriet skal være av karakter som forbindes med vanlig personbil/lettvarebil.
      Sedan/Coupe /Cabriolet/Pickup/Stasjonsvogn.
      Kassebil/lastebil tillates ikke.
      Aerodynamiske/urealistiske touring karosserier tillates ikke.
      Det samme gjelder karosserier i Buggyform og Hot Rods hvor hjulene er blottet.
      Karosseriet kan modifiseres etter eget ønske. F.eks. ombygg til kabriolet,pickup, bredding av skjermer etc., men får ikke overstige 220mm bredde inklusiveutstikk av speiler, spoilere osv. Modifisering av karosseriet må ikke utføresslik at det øker risikoen for å påføre andres biler skade ved sammenstøt.
      Montering av interiør tillates.
      (Biler med rat/oppussings utseende) tillates hvis de har ett gjennomført tema.
      Karosseriet skal være lakkert.
      Vinduer skal være markert slik at karroseriet får ett realistisk utseende.Farge/tetthet valgfritt.
      Men det anbefales klare, eller lakkert med Transparent spray.
      Det oppfordres(men dette er ikke ett krav) til bruk av minimum 4 lysdioder. 2foran og 2 bak.
      Det er ingen øvre grense på antall lys.
      Karosseriet skal til en vær tid holdes så rent pent så mulig.
      Alt tilleggsutstyr som potter og spoilere skal festes på en forsvarlig måte.
      Utstyr som faller av under kvalik/løp som oppfattes som forstyrrende ellerforsinkende for arrangementet kan føre til trekk av poeng.
      Har du ett karosseri du er usikker på om godkjennes, så ta med ett ekstra du ertrygg på, eller henvend deg til arrangør/løpsleder i forkant av konkurransen.


      Karosseriet skal festes på en måte så dommer/teknisk kontrollant kan ta det avfor kontroll.
      Hvis man har lysledninger etc som vanskeliggjør dette så skal føreren av bilenvære til stede under hele kontrollen.
      Løps leder/dommer kan på skjønn underkjenne karrosseriet hvis han/hun mener detaviker, eller er til fare for andres biler.
      Radioutstyr:
      Man kan fritt velge radioutstyr. Det anbefales 2.4ghz
      Hvis man har FM radio MÅ man ha med seg minst 3 forskjellige krystaller. Disseskal være godt merket, og meldes til løpsleder/dommer under innsjekk.
      Batteri:
      2 celler Lipo, eller maks 6 celler nimh
      Lipo batterier skal være hardcase.
      Batteriet skal sitte forsvarlig montert under kjøring og teknisk kontroll.
      Ladning på alle innendørs arrangement skal forekomme i Lipo poser.
      Kamera i bil tillates hvis det monteres innvendig i bilen oger fjernbetjent eller har autostartfunksjon. Dette skal ikke under noenomstendighet forsinke arrangementet.
      Andre arrangører/klubber kan fritt ta i bruk dette reglementet hvis de ønsker.Dette for å samle alle i denne sporten under samme forutsetninger.
      Last edited by Ford BDA; 4 February 2013, 22:28.
      Løpsleder Norwegian RC Drift Challenge.
      www.drammenrcklubb.com www.facebook.com/drammenrcklubb
      Ulempen med å kjøre Yokomo er at man ALDRI kan skylde på bilen

      Comment


      • #4
        Resultat Norwegian RC Drift Challenge.
        1 Runde 17.02 2013


        01 Lars Ivar Olrud
        02 Dag Erik Kristoffersen
        03 Petter Midtskogen
        04 Lasse Sørensen
        05 Syver Hagelund
        06 Bjørn Arild Retteråsen
        07 Pål Kristoffersen
        08 Bjørn Steinar Nystrand
        09 Aron Kaspersen
        10 Ole Johan Fuglerud
        11 Kjetil Larsen
        12 Stian Bakke Kolstad
        13 Erik Risvik
        14 Rune G Nielssen
        15 Bjarte Leikvoll
        16 Vegard Berntsen


        17 Kjetil Teigen
        18 Nicolay Warrenfors
        19 Ole Krìstìan Blix
        20 Robert Smeby
        21 Ivar Windju
        22Arne Inge Hagen
        23 Tom Ivar Henriksen
        24 Tobias Røed Larsen
        25 Ole Kaspersen
        26 Steinar Orholm
        27 Fredrik Døsrønningen
        28 Jonas Mathisen
        29 Finn-Arild Ellingsen
        30 Ola Storbekk
        31 Kim André Bjørklund
        32 Torstein Skjelseth
        33 Fred Viggo Sivertsen
        34 Thomas Roalkvam
        35 Petter Gordon Nilsen
        36 Dennis Teigen
        37 Jon Emil Hagelund
        38 Arnfinn Sundin
        39 Jens Erik Sveen
        Last edited by Ford BDA; 24 February 2013, 18:33.
        Løpsleder Norwegian RC Drift Challenge.
        www.drammenrcklubb.com www.facebook.com/drammenrcklubb
        Ulempen med å kjøre Yokomo er at man ALDRI kan skylde på bilen

        Comment


        • #5
          Vi åpner for muligheten for Teampoeng i Drift Challenge.
          Nå kan ditt team komme på pallen og vinne flotte premier


          Teamregler:
          Poeng beregnes fra førerenes plassering på totallisten p.r løp


          Startavgift.
          Kr 250,-
          Kr 50,- av summen går til felles løpskasse.
          Resten går til teampremier.
          (Man kan også delta med kun en teambil, men påmeldingsavgiften er den samme)


          Maks 2 førere p.r påmelding Disse førerene må registreres føre løpet starter.


          Team som ønsker og melde på flere enn 2 biler må da dele Teamet i flere lag.
          Eks:
          Driftmaster's
          Arne Arnesen A1
          Bent Bentsen A1


          Hans Hansen. A2
          Anders Andersen. A2


          Teamene som har flere lag får ikke slå sammen resultatene ved sesongslutt, men kan da vinne f.eks 1 og 3 plass i teamkonkuransen.


          De som vil promotere Team uten å delta i team konkurransen kan fortsatt ha team navnet på startlista, men vil ikke få teampoeng eller premier for dette.
          Løpsleder Norwegian RC Drift Challenge.
          www.drammenrcklubb.com www.facebook.com/drammenrcklubb
          Ulempen med å kjøre Yokomo er at man ALDRI kan skylde på bilen

          Comment


          • #6
            Reservene på lista får kjøre hvis de møter opp.
            Vi tar ikke imot flere påmeldinger.
            Løpsleder Norwegian RC Drift Challenge.
            www.drammenrcklubb.com www.facebook.com/drammenrcklubb
            Ulempen med å kjøre Yokomo er at man ALDRI kan skylde på bilen

            Comment


            • #7
              Da har vi pånet muligheten for kvalik på Lørdag. Påmelding innen kl 16.00 for de som vil kvalle lørdag. Førermøte kl 16.30
              Start Singeldrift kl 17.00
              Løpsleder Norwegian RC Drift Challenge.
              www.drammenrcklubb.com www.facebook.com/drammenrcklubb
              Ulempen med å kjøre Yokomo er at man ALDRI kan skylde på bilen

              Comment


              • #8
                Hei,
                imponerende med så stor interesse for rc-bil og deltagelse.
                Dere er velkommen til Geiteryggen i sommer for¨å kjøre en NMrunde slik dere har gjort de 2 siste årene.

                Mvh
                torarneN
                GMBK
                Tor Arne Nicolaisen GMBK

                Lei av å knuse motstandere!

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X