Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kjell prøver igjen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kjell prøver igjen

    Har vert borte noen år ifra drifting... egentlig generelt når det gjelder det med RC.
    Men nå er jeg sikkelig sulten på å komme meg ut på banen igjen men ser etter ett nytt chassie å en motor combo

    Har selsakt titta på Yokomo DIB, men synes nå egentlig att Team Magic E4D-MF Pro virker ogso litt inntresang ut...
    Men er det noen som erfaring eller meninger om E4Den? Holdbarhet osv, å er det noen som vet hvor stor sving rad det er på denne...


    Mvh
    Ær de muuuuuuuuuuuli...

  • #2
    så det var noen som la inn noen innlegg på fjesboka for litt sia etter å ha prøvd team magic bil. kommentarene ga et inntrykk av helt greit, ikke mere ikke mindre. jeg syns de virker ganske overprisa til å være helt greie. hadde jeg vært deg hadde jeg heller kjøpt et MST chassi. mst ms01d vip, mst ms01d gt, mst fs01d, eller mst xxx vip. Helt rå biler til en god pris. www.rcland.no .... finner noen av de under drift.
    Last edited by khprime; 29 January 2013, 08:26.
    sigpic MiNi-​Z i Vestfossen (Facebook --> Eiker Rc Klubb)

    Comment


    • #3
      När vi ifrån RCCulture (fd RCDrifters) körde på Göteborg Motorshow för 3 år sedan körde vi den enklaste versionen, Team Magic E4D och jag tror att de flesta av oss är eniga i att detta är förmodligen den mest och även bästa driftbilen RTR vi upplevt. Dessutom oerhört prisvärd, 2000SEK för en komplett bil är riktigt bra.
      Bilen fick ta mycket stryk under mässan men bilarna höll riktigt bra, inga glapp eller något som gick sönder under de 4 dagarna som mässan pågick.
      Har även på senare tid fått testa E4RS II och även denna imponerar stort. Mycket välbalanserad bil och oerhört lättkörd redan ifrån start. Köper du en TM så tror jag inte alls att du kommer att bli missnöjd. Enda jag kan klaga på är att vissa uppgraderingar är dyrare än sina konkurrenter såsom Tamiya och Yokomo.
      Yokomo MR-4TC SSG - Novak GTB 4.5t
      Audi RS4 Avant - Team WestCoast DriftCrew
      Audi RS6 Avant - The Widow

      Comment


      • #4
        Har faktiskt titta litt på MST men da er det deletilgangen i forhold til der jeg bor... kort vei til Hamar Mye derfor jeg nå har bestillt meg E4D-MF pro DIBen frista jo selsakt men jeg langt ifra noe "proff" fører, å det virker som om alle skall ha DIB om dagen å den er 800kr dyrer enn TMen på Hamar.

        Men da jeg Snart har chassie så trenger jeg noe som får den fremover... å helst sidelengs hehe... Noen tipps om hvor mye KV jeg trenger?

        mvh
        Ær de muuuuuuuuuuuli...

        Comment


        • #5
          Noen som har erfaring med dekka i fra Rhobbies? som denne for eks, 1/10 RC Car FALKEN AZENIS RT615 T-DRIFT 26mm DRIFT Tyres / Tires (4pcs)
          Ær de muuuuuuuuuuuli...

          Comment


          • #6
            T-drift er helt knall det er det vi kjører med i norgescupen , og i lokale stevner! Nå skal det sies at det meste har vært prøvd på vår asfaltbane i Drammen og T-drift er det som har vist seg å være dekkene som fungerer best. jeg kjører toyo proxes t drift og føler at det fungerer best for meg www.rcland.no her får du også kjøpt dekkene
            sigpic MiNi-​Z i Vestfossen (Facebook --> Eiker Rc Klubb)

            Comment


            • #7
              Er ogso fornøyd HPI T-Drift, men Rhobbies sine er ikke HPI å koster bare ca 50kr for 4 stk, dem ser ogso helt like ut å heter det samme som hpi sine. men har du prøvd disse mot HPI sine?

              Mvh
              Ær de muuuuuuuuuuuli...

              Comment


              • #8
                kopidekk ja joda de skal være akkurat det samme men det er det ikke(og har hørt det er flere som sier det også). jeg synes ikke det er noe særlig å kjøre med. Spørs hvordan du skal kjøre. Hvis du skal kjøre på asfalten ute på gården eller i gata, carporten eller på p plassen (der det hovedsaklig er litt grov asfalt) så er e greit med kopidekk siden det jo er halve prisen og gata spiser dekk!. Men i konkurranse sammenheng der hver minste lille detalj og millimeter teller så er det hpi t drift som duger. Vi selger begge typene på banen vår men i konkurranse er det bare tillatt å bruke HPI T drift mens kopi dekkene er mere ment som et alternativ for at alt ikke skal være like dyrt hvis folk vil kjøre å kose seg men forstatt holde et lavt budsjett(ja jøss) vi (www.drammenrcklubb.com / www.rcland.no) selger hpi T drift dekk til 125 kr pakka(2stk)
                sigpic MiNi-​Z i Vestfossen (Facebook --> Eiker Rc Klubb)

                Comment


                • #9
                  Takk for ett erligt å greit svar

                  Mvh
                  Ær de muuuuuuuuuuuli...

                  Comment


                  • #10
                    bare hyggelig
                    sigpic MiNi-​Z i Vestfossen (Facebook --> Eiker Rc Klubb)

                    Comment

                    (RS) Radiostyrt.no Statistics

                    Collapse

                    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                    Welcome to our newest member, Erik-M.
                    Working...
                    X