Announcement

Collapse
No announcement yet.

Prøver å starte RC klubb på Stord!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Prøver å starte RC klubb på Stord!

    Det er et par karer på Stord som forsøker å få i gang en klubb for alle oss voksne unger.
    Det er kommet en Facebook gruppe også, den heter Stord RC Klubb.
    Håpet er å få i gang noe skikkelig opplegg, de har tatt i bruk et nedlagt Shell lokale (alle fra Stord vet hvor det er). Håper på at folk vil hive seg på og gjerne dele/spre siden på Facebook sånn at folk her på Stord og omegn får det med seg
    Det har til og med vært snakk om at de skulle få disponere et lite område ved Motocrossbanen i Hustredalen, der vil det i såfall bli offroadbane.
    Ved spørsmål, ta kontakt på Facebooksiden direkte.

    Mvh
    Marius
    Last edited by HPI-Racing; 26 February 2013, 23:03.
    1:1 biler - 99mod Lexus SC400
    Rc-biler - Savage Flux, må vel lage meg ein 1:10 kopi av Lex'n også...

  • #2
    Jeg har plutselig blitt dratt inn i dette her og har blitt "sjef" i lag med han som dro hele dette i gang.
    Vi trenger sponsoreffekter til lokalet vårt, flagg, bannere og plakater, klistremerker, etc.
    Vi har alliert oss med Elefun og RcLand så langt og skal få litt stash å henge på veggene derfa
    Vi håper på sponsorpenger og/eller gode avtaler på utstyr hvis dette slår an. Vi vet at det er en del folk her på Stord som driver med rc hobbyen, men de fleste har kanskje bare et par kompiser de kjører med sånn at hele øya er full av folk som kjører, men ingen av dem vet om hverandre... Vi skal prøve å få organisert et skikkelig rcmiljø på Stord og trenger hjelp fra dere andre.

    Hvis dette virker interessant,ta kontakt via pm eller på vår facebookside, Stord RC Klubb.


    Mvh
    Marius
    1:1 biler - 99mod Lexus SC400
    Rc-biler - Savage Flux, må vel lage meg ein 1:10 kopi av Lex'n også...

    Comment

    (RS) Radiostyrt.no Statistics

    Collapse

    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
    Welcome to our newest member, Erik-M.
    Working...
    X