Announcement

Collapse
No announcement yet.

Problem med å få dekk på felgen... Damnet!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problem med å få dekk på felgen... Damnet!

    Hei, fikk nettopp hpi sprint 2 flux (Yay) Å jeg fikk da også HPI T drifts + Felgene, disse er begge 26mm. Men så prøvde jeg å følge en guide på youtube for å sette på dekka på felga.. Men dette så lettere ut en det var!! Mitt problem er at det ikke sitter rett.. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det så jeg legger ved et dårlig bilde.



    Hjelp

  • #2
    Legg dekkene i kokende vann føre du montere de bare pass litt på.

    Funker bra for meg ihvertfall
    [GRCDK] Grenland RC Drift Klubb]

    Comment


    • #3
      Gjorde det, Men skal prøve igjen senere :P

      Comment


      • #4
        Skal være ganske så lett
        [GRCDK] Grenland RC Drift Klubb]

        Comment


        • #5
          :P Skal få mamma til å gjøre det for jeg hater varme ting.. Hvis det ikke funker nå drar jeg til hobbyshop trondheim å kjøper meg ferdi dekk lol.

          Comment


          • #6
            Bruk oppvask hansker. Det hjelper for varmen
            [GRCDK] Grenland RC Drift Klubb]

            Comment


            • #7
              Har prøvd i over 5 timer nå.. Går ikke asså, hva gjør jeg da? Leverer inn til nærmeste hobby butikk å spør om de kan sette de på felgen? haha

              Comment


              • #8
                hm...e drifterdekk det e snakk om rekna eg med? om du varma dekket i ei panne me vann,legge felgen på et flatt underlag og legge dekke oppå å gjer det en kakk,so skal det jo gå på..må vente til det blir kaldt igjen før det sitte fast.
                Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                Comment


                • #9
                  Skal prøve igjen idag.. Takk for hjelpa! Men jeg skal låse diffen ettervært. Hvordan vet jeg at diffen er låst etter at jeg har heatshrinka? Går den ikke rundt i hele tatt?

                  Comment


                  • #10
                    Da fikk jeg det til, ble greit når jeg varma dekket i kokende vann å tok såpe på felg.. Takk for all hjelpa!

                    Comment

                    (RS) Radiostyrt.no Statistics

                    Collapse

                    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                    Welcome to our newest member, Erik-M.
                    Working...
                    X