Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lyst på CS chassi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ja, da er bygginga igang men lurer litt på det med motor. På motor'n jeg kjøpte sitter det bulletplugger, men disse sitter "feil vei" , så når jeg plugger i esc så for jeg ikke motor'n på plass fordi ledningene "kræsjer" i front bulkhead. Så det jeg lurer litt på er om det går å få snudd bullet kontaktene på motor'n?

    Håper dere forstår, var ikke så lett å forklare. Heh

    Comment


    • #17
      Du vil ha kontaktene med vinkel "I_" ut fra motor i stedet for rett "--"? Det er slik på min bil, men aner ikke hvem som har dem
      Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

      Comment


      • #18
        Tror ikke jeg har sett L-formet bulletkontakt men du oppnår det samme om du lodder du dem i vinkel, altså vanlig kontakt men du lodder ledningen i 90° grader vinkel. Blir det plass da?

        Her er noen andre løsninger:

        Høyreklikk for større bilder





        Last edited by Kesku; 3 September 2013, 13:31.
        sigpic Kenneth Skulstad
        70 mod. med dilla på Tamiya: Pajero, Blackfoot, Brat, SRB, M38, FAV, WW2, High-Lift, Grasshopper, Lunchbox, Street Rover, XR311, Stadium Blitzer, Hotshot, F-150, CC-01, CR-01, TT-01, M-chassis, TLT, F103RM, FF-03 Volvo 850. Traxxas: Slash 4x4, Slash XL-5, E-Maxx, Stampede. Venom Creeper. Axial: SCX10.

        Comment


        • #19
          Legger ved link til motoren jeg har.
          We sell RC Rock Crawlers, Drift, Touring, Truck, Car kits, Parts, ESC, Motors, Servos, Tires, Bearings, Bodies, Damper & RC Accessories. We ship worldwide!


          litt nedpå sia der ser man hvordan esc tilkobling på motoren er. Den kom sånn den er på bildet der, ferdig loddet, bortsett fra batterikontakt..

          Comment


          • #20
            Det ble trangt ja. Da må du nok lodde av "koppholderne", snu dem og lodde dem på igjen. Alternativt så lodder du dem av og lodder ledningen direkte på uten koppholder/bullet. (Begge alternativene er vist i post 18.

            Hvis du ikke har en tinnsuger så kjøper du det, blir mye lettere å lodde dem av da.

            sigpic Kenneth Skulstad
            70 mod. med dilla på Tamiya: Pajero, Blackfoot, Brat, SRB, M38, FAV, WW2, High-Lift, Grasshopper, Lunchbox, Street Rover, XR311, Stadium Blitzer, Hotshot, F-150, CC-01, CR-01, TT-01, M-chassis, TLT, F103RM, FF-03 Volvo 850. Traxxas: Slash 4x4, Slash XL-5, E-Maxx, Stampede. Venom Creeper. Axial: SCX10.

            Comment


            • #21
              Hehe, ja med mine lodde-kunnskaper kommer jeg ikke til å begynne med den operasjonen. Hadde det vært å lodde på ei batterikontakt el kunne jeg prøvd meg men ikke på motor/esc eller noe, føler det er litt for dyrt til å lære på..
              Noen som melder seg? eller fikser de sånt på absolutthobby?

              Comment


              • #22
                Hvordan går det med deg ?
                Gikk veldig greit å lodde om på motoren btw. Ikke noen mester lodder jeg heller



                Snart i mål med min nå

                HPI Sprint 2 Flux . Sakura D3 CS

                Comment


                • #23
                  CS chassie. sier bare en ting MST XXX-D VIP det ultimate cs chassie. kjører den selv
                  Ole Kristian Blix
                  Kana\Hurum

                  TOFTE RC KLUBB

                  MST XXX-D VIP SSG EDITION , G-made sawback, AXIAL SCX10, Tamiya M03 og M05

                  Comment

                  (RS) Radiostyrt.no Statistics

                  Collapse

                  Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                  Welcome to our newest member, Erik-M.
                  Working...
                  X