Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvilket drifter chassi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvilket drifter chassi?

    Skal handle meg ny drifter bil og har da noen spørsmål som jeg håper og få svar på

    Jeg lurer på hvem av Enroute Jxr evolution og mst fms 01d vip v2 som blir det beste kjøpet?
    Jeg har også sett på yokomo og tamyia bilene, men her er det så mye og velge imellom at jeg ikke har orket satt meg helt inn i alle bilene de har.
    Tar imot alle innspill rundt de 4 Merkene

    Det er her snakk om at bilen skal brukes til og drifte med, ikke stå på en henger og showe eller blinge alu hopups okei kanskje litt da, men jeg vil helst legge pengene i at jeg skal få en god og stabil drifterbil med justeringsmuligheter når jeg først skal ut med noen $$$

    Andreas
    Andreas "sAIIION" Moen 86mod

  • #2
    Hei

    Hvilket underlag skal du kjøre på?
    Utendørs eller kun innendørs?

    Alle de 4 fabrikanter er gode valg, det kommer mere ann på justering/oppsett av bil og tilgang av reservedeler.


    2 x VDF2 Blue, VDF Gold alu, VDF blue alu, Sakura D3 CS, TT01 D, M-02, M-04, HPI Sprint drift, Hpi Firestorm, Axial SCX10, 2 x Axial Scorpion AX10,
    Inferno MP-7.5 nitro, 2 x Inferno MP-7.5 Brushless, Kyosho FW-05 nitrodrift, Mini Inferno brushless, TA SC10 4x4, 2 x TA B4.1, TA B44.1
    DrammenRCklubb - XO Drifting - xtra old version

    Comment


    • #3
      Hei =)

      Den blir og brukes hovedsaklig på innebane.
      Har i det siste drevet og sett på RTR til mst og synes denne ser ganske bra ut i forhold til pris.
      Andreas "sAIIION" Moen 86mod

      Comment


      • #4
        MST er gode chassi og deler får du i norge, RC Land i oslo har ihvertfall.
        RTR pakken er en veldig god pakke i forhold til pris, skal du ha et godt chassi fra MST bør du velge XXX-D VIP eller MS-01D VIP II.
        Har testet begge 2 og selv om jeg er Tamiya gutt vil jeg si at det er meget gode chassi............
        Er en i Drammen RC Klubb (Facebook) som skal selge en XXX-D som er minimalt brukt, 4000,- med motor og esc, bare chassi koster 4900,- nytt.


        2 x VDF2 Blue, VDF Gold alu, VDF blue alu, Sakura D3 CS, TT01 D, M-02, M-04, HPI Sprint drift, Hpi Firestorm, Axial SCX10, 2 x Axial Scorpion AX10,
        Inferno MP-7.5 nitro, 2 x Inferno MP-7.5 Brushless, Kyosho FW-05 nitrodrift, Mini Inferno brushless, TA SC10 4x4, 2 x TA B4.1, TA B44.1
        DrammenRCklubb - XO Drifting - xtra old version

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X