Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ny innefor rc drifting

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ny innefor rc drifting

    hei. Er ny innenfor dette med rc biler, har lenge tenkt på att nå ska jeg kjøpe meg en bil, men ikke kommet så langt helt frem til nå. I juli så kjøpte jeg meg min første bil, det var en sakura sero s siden jeg ikke hadde lyst til å bygge meg noe dyrt i tilfelle jeg ikke likte de så tenkte jeg att da kunne jeg selge det uten å ha tapt alt for mye penger, kjøpte riktignok bra elektronikk så jeg kunne ta det med videre hvis jeg kjøpte meg noe nytt. Etter å ha kjørt 2-3 ganger på rc land så var jeg på Hadeland Rc klubb sin bane for å besøke kjente siden jeg er ifra Hadeland, etter mye justeringer av bilen så fungerte den egentlig veldig bra, men lysten for noe råere meldte seg ganske fort etter å ha fått prøve en enroute dworks edition. Var innom Rc land for snart 3 uker siden da hadde de akkurat fått inn nye biler ifra MST og siden jeg allerede hadde begynt å tenke på et nytt prosjekt, så ble jeg vist noen modeller som nettop hadde ankommet, det ble til att jeg kjøpte den første ms01D Vip II som de hadde fått inn til Norge, angrer ikke i det hele tatt på att jeg kjøpte den, det er en utrolig balansert bil og glad for att jeg har fått kloa i
    Må takke Ronny på Rcland for mange tips og triks og mange andre som har kommet med tips
    Legger ved litt bilder av byggingen av sakuraen og andre bilder som jeg har tat underveis den siste tiden


    Tamiya TRF 418, MST XXX D VIP, Tamiya M05, Sanwa M12.

  • #2
    første bilen og karosseriet



    nytt karosseri



    Ms01D VIP II



    viktig att hjulvinkler osv er riktig, snart veie inn bilen



    Tamiya TRF 418, MST XXX D VIP, Tamiya M05, Sanwa M12.

    Comment

    (RS) Radiostyrt.no Statistics

    Collapse

    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
    Welcome to our newest member, Erik-M.
    Working...
    X