Announcement

Collapse
No announcement yet.

Anbefaling av reservedeler til Tamiya vdf2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Anbefaling av reservedeler til Tamiya vdf2

    Har tatt opp igjen denne hobbyen, og denne gangen elektro drifting.
    Detta skal bli spennende

    Bestilt meg Tamiya VDF 2 og lurer litt på hva slags reservedeler jeg burde oppgradere og andre deler jeg bare burde la være i plast og eventuelt heller hamstre inn i reserve.

    Setter stor pris på alle tilbakemeldinger.


    Har i tillegg kjøpt dette til bilen og håper at denne komboen burde funke mer enn greit nok.
    Vet det er mye meninger der ute om hva man skal ha/ burde ha/ vil ha osv.... Men utifra altfor mange timer med googling, så tar jeg heller en råsjans.. Eneste jeg er veldig usikker på her er servoen.

    Motor/esc:
    Speed Passion Reventon-R 70A ESC
    Speed Passion Reventon V 3 10,5T

    Sender/Mottaker:
    Spektrum DX3C med tilhørende mottaker

    Servo:
    Hitec - 7966 HB

    Karosseri:
    Bestilt denne da jeg ikke orker å lakke / pusse vekk - lakke / pusse vekk (Blir aldri førnøyd)


    Batteri skal jeg finne denne uka, og håper bilen kommer i posten i løpet av et par dager, så jeg får bygd litt i helga
    Fikk også bestilt meg en helt grei Imax computer lader og.

  • #2
    har 2 stk VDF 2 og der har jeg kun kjøp alu bulkheads rundt diffene fordi den orginale plasten kan komme i veien for beltene. Innfestingene til bærearmene har jeg byttet ut til alu. Dobbelt leddet aksliner foran, jeg har byttet til geardiff istedenfor kulediff, smak og behag. Reservedeler vet jeg ikke hva du trenger......................har hatt mine i 1.5år med konkurranse kjøring og har byttet 1 kulelager..........kjører fortsatt orginale reimer og drivakslinger. Denne har gått minst 1 dag i uken.

    mye annet som er "kjekt" å ha, send meg evt en melding.


    2 x VDF2 Blue, VDF Gold alu, VDF blue alu, Sakura D3 CS, TT01 D, M-02, M-04, HPI Sprint drift, Hpi Firestorm, Axial SCX10, 2 x Axial Scorpion AX10,
    Inferno MP-7.5 nitro, 2 x Inferno MP-7.5 Brushless, Kyosho FW-05 nitrodrift, Mini Inferno brushless, TA SC10 4x4, 2 x TA B4.1, TA B44.1
    DrammenRCklubb - XO Drifting - xtra old version

    Comment


    • #3
      Takk for svar.
      Det er såpass ja..
      Aldri hatt elektro bil, kun nitro.
      Så jeg har dette i bakhode: "Skru, skru, skru... Kjøre 5 min... skru, skru, skru"
      Så detta blir bra...

      (PM sendt)

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X