Announcement

Collapse
No announcement yet.

Xray T-3 eller Tamiya TRF 416??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Xray T-3 eller Tamiya TRF 416??

    Hei trenger hjelp! Står immelom en Xray T-3 eller en Tamiya TRF 416? Hvilken skal jeg kjøpe? Skal selvfølgelig driftes med både inne og ute....

  • #2
    Begge har gått ut av produksjon, så ville ha valgt noe litt nyere sånn med tanke på reservedeler, men hvis du går for noe så er det lettere å skaffe deler til xray siden antrade.no har nettbutikk og lager her i norge så deler er lettere tilgjengelig.
    Tamiya TRF 418, MST XXX D VIP, Tamiya M05, Sanwa M12.

    Comment


    • #3
      se på tt01 eller sakura d3 eller som jeg har HSP flying fish brushless

      Comment


      • #4
        TT01D er vel kittet å gå for om man velger TT01. Ellers krever det mye ombygging. Men anbefaler vel å bygge om TT01D noe ut fra esken også.

        -Thelle-
        Tamiya entusiast!
        TT01 Subaru Impreza wrx sti,TA-02SW Porsche Taisan (58172), Lunch Box, FF01 Civic Mugen, FF01 PIAA ACCORD, F 104 PRO, M-05 Golf MK 1, HPI E-Firestorm FLUX WP, Align T-REX 450, Align T-REX 150

        Comment


        • #5
          Hvis det står mellom to high-end drifting chassier som Xray og Tamiya.. Selvom de har gått utav produksjon, så ville jeg ikke anbafalt en TT01 som alternativ. Blir litt som å tilby en Lada til en som ønsker seg ferrari...

          Jeg ville sjekket ut Sakura D3 som skrevet over, Yokomo DIB ver.RS eller MST sine litt billigere biler. Disse er billige og fine å starte med alle sammen. De er også gode for en som vil oppgradere fra en Sprint2 eller TT01... HSP Flying Fish ville jeg ikke gått for hvertfall...

          Retteråsen
          Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
          2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X