Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vurderer kjøp av ny RC driftebil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vurderer kjøp av ny RC driftebil

    Hei.

    Jeg vurderer kjøp av ny RC driftebil.
    Skal helst være børsteløs og Lipo

    Jeg har et ca budsjett på 3.000,-

    Har sett litt på den som heter BSD.
    Men jeg har aldri hørt noe om dette før? Tenker på denne her: http://www.absolutthobby.no/biler/bs...lipo-205t.html
    Noen som har info om denne?

    Har også sett på HPI sprint flux 2.. Bra?

    Eller om noen har noen andre forslag, så tar jeg imot det med stor takk

    Mvh
    3Racing Sakura Zero S | Savox SC1258TC | Ansmann W6 | Robitronic

  • #2
    Sikkert mange som kan svare deg her inne, men styr unna BSD - det er bare skrell.
    Hold deg til HPI og andre anerkjente produsenter.
    sigpic Kenneth Skulstad
    70 mod. med dilla på Tamiya: Pajero, Blackfoot, Brat, SRB, M38, FAV, WW2, High-Lift, Grasshopper, Lunchbox, Street Rover, XR311, Stadium Blitzer, Hotshot, F-150, CC-01, CR-01, TT-01, M-chassis, TLT, F103RM, FF-03 Volvo 850. Traxxas: Slash 4x4, Slash XL-5, E-Maxx, Stampede. Venom Creeper. Axial: SCX10.

    Comment


    • #3
      Da styrer jeg unna BSD

      Hvordan er denne?


      Denne er ikke børsteløs, og har ikke lipo.
      Men det går an å kjøpe etterhvert i såfall

      Får kjøpt det ganske billig fra utlandet
      3Racing Sakura Zero S | Savox SC1258TC | Ansmann W6 | Robitronic

      Comment


      • #4
        Har bare kjørt den en gang, men var veldig digg. Og det var rett ut av boksen (børster). Så tror det kan være et godt kjøp.
        Tamiya TT01 - Tamiya MK.1 TGX - Tamiya M-06 - Tamiya M-03 - Tamiya F104W
        Maxam Truggy - SCX10 Rubicon - ECX Smash - Kyosho Inferno (EL)

        Comment


        • #5
          John Molands ('72)
          Halden, Østfold

          Comment


          • #6
            Hpi sprint er en sikker nybegynner bil ja fin bil å starte med, og en kompetent bil i konkurranser. Men denne vil du etterhvert vokse fra. Jeg forstår du har hatt rc drifter fra før, så jeg ville kjøpt meg et rullende chassi som er av litt kvalitet. DIB RS er et billig alternativ som jeg er overbevist om at du blir fornøyd med. Dette er også en bil som er i NM konkurranser.

            Retteråsen
            Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
            2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X