Announcement

Collapse
No announcement yet.

Styrevinkel yokomo rsIII

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Styrevinkel yokomo rsIII

    Hallo, godtfolk!

    Kjøpt meg en yokomo rsIII nå, og jeg har veldig lyst til å bygge litt bedre styrevinkel!

    Men første problemet er, hvor får jeg kjøpt deler? For. Eks på rc Mart? Jeg ser det er en bil der som heter "drift package plus type C" dette chassiset ser veldig likt ut som det som sitter i min rsIII.. Er det sånn at jeg kan kjøpe deler under den kategorien?

    Vil det si at jeg har chassi type C?

    Håper noen vil hjelpe meg med dette!

  • #2
    Veldig til liv her inne da!

    Har funnet meg styrevinkel sett:http://rc-deler.no/index.php?route=p...roduct_id=3331

    Men nå er spørsmælet, hvem drivaksler skal jeg ha? Hvem passer, hvem gir mest vinkel?

    Comment


    • #3
      Jeg ville kjøpt dette kittet
      競技用ラジコンカー・ドリフト用ラジコンカーRCカーの製造販売はトップブランド「ヨコモ」


      Såkalt A-arm oppgradering.. Det beste bilen din kan få til å svinge hjula hit og dit

      Retteråsen
      Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
      2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

      Comment


      • #4
        Originally posted by Retteråsen View Post
        Jeg ville kjøpt dette kittet
        競技用ラジコンカー・ドリフト用ラジコンカーRCカーの製造販売はトップブランド「ヨコモ」


        Såkalt A-arm oppgradering.. Det beste bilen din kan få til å svinge hjula hit og dit


        Retteråsen

        Ahhh, se her ja! Får kjøpe meg et sånt kit da Men hvordan blir det med de orginale drivakslene? Må vel ha en leddet type for og få skikkelig utslag? Eller går det bra med de orginale?

        Comment


        • #5
          De originale er gode for ca 45 grader vinkel.. Alle akslinger til denne bilen er av typen cvd..
          Jeg ville gått for 47mm Suzuki aksler til bilen din, med cclip joint...
          Skal gi deg litt linker jeg... Voldsomt liv inne her ja..

          Retteråsen
          Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
          2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

          Comment


          • #6
            Originally posted by Retteråsen View Post
            De originale er gode for ca 45 grader vinkel.. Alle akslinger til denne bilen er av typen cvd..
            Jeg ville gått for 47mm Suzuki aksler til bilen din, med cclip joint...
            Skal gi deg litt linker jeg... Voldsomt liv inne her ja..

            Retteråsen

            Nyyydelig! Da blir det snart bygging av forstilling!!

            Comment


            • #7
              Jepps, først og fremst så heter ikke bilen din RSIII det er radio og motorpakken din som heter RSIII

              Bilen din heter driftpackage og er denne her http://teamyokomo.com/product/drift/...dp8.html?tab=2
              Her er komplett dele liste til din bil: http://teamyokomo.com/partslist/chassis/dp_op.html

              Derfor er det denne du skal lete opp deler til det kan være veldig greit å bruke yokomo sin side for å sjekke delenummer, også finner du hvilken side du skaffer det delenummeret på.

              På rc mart så er det deler til din bil her http://www.rcmart.com/yokomo-drift-p..._746_1485.html

              Jeg ville anbefalt deg å bytte til disse delene i starten, noe mer trenger du ikke foreløpig.
              Skriver kun dele nummer så bruker du Yokomo siden til å finne delen
              - D-135
              - TS-2122
              - D-021
              - TS-2129 kun ett sett behøves. Bak fungerer orginale fint..
              - D-048

              Dette er hva jeg ville handlet til min i første omgang.

              Retteråsen
              Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
              2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

              Comment


              • #8
                Tusen hjertelig takk for tidenses svar!

                Jeg har nå kjøpt:

                Str229DB

                Click image for larger version

Name:	$_57.JPG
Views:	1
Size:	52.6 KB
ID:	783252

                TS-2129





                D-135




                D-114





                Tror du det blir noe forstilling av dette? Ser du hadde en CS-kit i delenummerne dine, er det noe som trengs? Blir det lettere/moro å drifte da?


                Christoffer

                Comment


                • #9
                  CS blir ikke nødvendigvis lettere, men mere morro ja, litt mindre aggressivt en 50 50 men du får sjikkelig bakhjulstrekk følelse ;D

                  Comment

                  (RS) Radiostyrt.no Statistics

                  Collapse

                  Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                  Welcome to our newest member, Erik-M.
                  Working...
                  X