Announcement

Collapse
No announcement yet.

TT-02 vs camber og styreutslag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • TT-02 vs camber og styreutslag

    Hei. (Første post w00t w00t)

    Har nettopp begynt med rc drifting og lurer litt på en løsning på et problem jeg har pådratt meg på min TT-02 D-spec.

    Jeg har montert justerbare øvre armer foran fra Yeah Racing og "drivknutene" på TT-02'en er nå ikke lenger helt venner med meg. Jeg har styrestaget på innerste hølet på spindlene samt at jeg har filt bort "styreutslagsstopperne". Dette har gitt veldig bra resultat mtp utslaget men etter jeg dro inn litt camber nå, så går det ikke pent på fullt utslag. Det er såpass drøyt at innerhjulet stopper og det blir mye mas på drivlinja. Høy gnagelyd. Med orginale øvre armer/camber gikk det "greit". (Dvs den spytta en stikkaksel 1 gang. Men thats it.) Verdt å nevne er at jeg har en Yeah Racing difflocker så det skal ikke mye til før indre forhjul låser seg med såpass trang gange. Fins det noen bedre, mindre og mer fleksible drivknuter, altså sett med stikkaksler/dogbones, som passer TT-02 diffen og spindler? Tror ikke det vil løse seg med alu varianten av orginalen,- altså hop-up'en eller tilsvarende, da det ser ut til å være selve størrelsen på "koppene" (?) som er greia.

    Evt andre innspill på oppsett av TT-02 mottas med takk.

    PS. Testa et par runder uten body og camber utgjorde jammenmeg en grei forskjell... Begynner å bli bra nå snart til å være 50:50.

    Carl
    Last edited by carli; 23 August 2015, 15:57.

  • #2
    Løste seg med å justere høyden på bilen ned så stikkakslene foran lå vannrett med vanlig vekt.

    Comment

    (RS) Radiostyrt.no Statistics

    Collapse

    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
    Welcome to our newest member, Erik-M.
    Working...
    X