Announcement

Collapse
No announcement yet.

Info/påmelding 4 Runde Norwegian Rc Drift Challenge Geiteryggen 01.09.2013

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Info/påmelding 4 Runde Norwegian Rc Drift Challenge Geiteryggen 01.09.2013

    I sammarbeid med:
    www.drammenrckulbb.com
    www.gmbk.no
    Inviteres det til 4 runde Norwegian Rc Drift Challenge

    Sted: Geiterryggen (Skien flyplass)

    Backup hvis dårlig vær Drammen Rc klubb.


    Banen er reservert for drifting følgende tider:
    Fredag:
    17.00- 00.00
    Uoffisiell kjøring.
    Baneavgift kr 50,-
    (egen avtale for betalende medlemmer GMBK)


    Lørdag. Åpen kiosk.
    00.01-13.00 Uoffisiell kjøring.
    13.00-14.00 Banen stenges.
    Oppsett idealspor.
    14.00-20.00 offisiell trening. (Kun for påmeldte)
    20.00- uoffisiell kjøring.
    Baneavgift Kr 50,-


    Søndag. Åpen kiosk.
    08.00-10.30 offisiell trening
    10.45 Førermøte.
    11.00 Start singeldrift.
    karrosseri konkurranse.
    Twindrift.

    Påmelding åpnen.

    Send Mail til info@drammenrcklubb.com
    Merk mailen: 4 runde Drift Callenge
    Navn:
    Adresse:
    tlf:
    født dato, år:
    Chassis merke/type:
    Ev team:
    klubb:
    Startavgift kr 300,- Kan betales kontant ved oppmøte, men vi anbefaler forhåndsbetaling.

    De som forhåndsbetaler blir prioritert opp på lista.
    Hvis du vil sikre deg plass på lista overfører du Kr 300,- til konto: 2220.20.09526
    Husk å merke betalingen med navn på deltager og 4 Runde Drift Challenge
    Konto eier:
    Drammen Rc klubb.
    (P.S pengene tilbakebetales ved avmelding min 5dager føre løpet)


    Hvis du ønsker å sikre plass høyt opp kan du maile over kvittering med betaling utført.



    De som ønsker å overnatte på baneanlegget i telt eller annen innretning som f.eks campingvogn etc. Ta kontakt med meg på PM



    OBS! Hvis du ikke har 2.4 GHz radiosystem plikter du ha med 3 forskjellige krystaller.
    Last edited by Ford BDA; 28 August 2013, 19:49.
    Løpsleder Norwegian RC Drift Challenge.
    www.drammenrcklubb.com www.facebook.com/drammenrcklubb
    Ulempen med å kjøre Yokomo er at man ALDRI kan skylde på bilen

  • #2
    Førerliste kommer her:
    01 Dennis Teigen Tamiya VDF II Team XY DRC
    02 Kjetil Teigen Tamiya VDF II Team XO DRC
    03 Rune Nielssen Xray T4 Shaky Drifters DRC Betalt 1
    04 Finn-Arild ELLINGSTAD Enroute V2 Tofte RC Klubb
    05 Jonas Mathisen MST FS-01D Plan D DRC Betalt 2
    06 Ole Kristian Blix MST FS01-D Team XO Tofte RC Klubb
    07 Anders Kopperud EnRoute DRC
    08 Nicolai Warenfors Tamiya VDF GS PERFORMANCE DRC Betalt 3
    09 Erik Risvik Tamiya VDF GS PERFORMANCE DRC Betalt 4
    10 Jarle Østby Lundby MST Crazy Drift DRC
    11 Bjørn Andersen TAMIYA VDF II Hadeland RC Senter betalt 5
    12 Espen Simonsen Yokomo DIB Slide Masters GMBKbetalt 6
    13 Jørgen Brandvik HPI Sprint 2 Slide Masters GMBK Betalt 7
    14 Lasse Sørensen EnRoute DWorks DRC betalt 10
    15 Thomas Roalkvam EnRoute SMD Betalt 11
    16 Ole Johan Fuglerud EnRoute Dworks DRC
    17 Sondre Holte Sakura d3 Drift GMBK
    18 Svein Willy Nordheim Team Magic E4D DRC
    19 Håkon Gustavsen AVMELDT DRCBetalt 8
    20 Stian Bakke AVMELDT
    21 Trym Svennungsen Hpi Sprint 2 flux GMBK
    22 Kim Nilsen Tamiya VDF 1 DRC
    23 Leif-R.Eriksen Tamiya VDF DRC Betalt 9
    24 Arne Inge Hagen enroute jxr v2 NO SHIT DRIFTERS DRC
    25 Tobias Røed-Larsen MST FS-01D Team Dragon DRC
    26 Petter Gordon Nilsen Enroute jxr Anti-gravity DRC
    27 Dag andre enroute jxr No Shit drifters Stavanger RC
    27 Bjarte Leikvoll enroute jxr 2 NO Shit Drifters Stavanger RC
    29 Glenn Henriksen MST 01D rtr DRC
    30 Simen Karlsson Tamiya TRF 416 GMBK
    31 Joachim Strand Mst fs-01D NoShit DRC
    32 Remi Henriksen MST DRC
    33 Dan Terje Thomassen Xray T2 GMBK
    34 John Tore Gjeseth TC-FD NoShit NoClub
    35
    36
    37
    38
    39
    40


    Reserve:
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    Last edited by Ford BDA; 30 August 2013, 23:43.
    Løpsleder Norwegian RC Drift Challenge.
    www.drammenrcklubb.com www.facebook.com/drammenrcklubb
    Ulempen med å kjøre Yokomo er at man ALDRI kan skylde på bilen

    Comment


    • #3
      Kjøreregler RC Drifting 2013




      Dommere/Løpsleder kan pålegge deltagere å være «flaggvakter»Info om dette gis på førermøte.
      Singeldrift:
      Kvalifisering. Kjøres på rundbane, eller markert etappe.
      Singeldrift kjøres med en utøver på banen av gangen.
      Det skal kjøres totalt 3 runs p.r. utøver.
      Start skal skje på følgende måte:
      Man skal stille seg opp føre startstrek, eller startkjegler.
      Enkelte baner har akselerasjons sone hvor man setter opp høyest mulig fart føreman passerer en driftstart markering.


      Dommer/løpsleder kan velge om utøvere skal kjøre en oppvarmings runde som ikkeer poengtellende. Dette opplyses i så fall under førermøte.


      Kjøre/startprosedyre.
      Dommeren skal spørre utøver om han/hun er klar. Fører skal bekrefte. Dommersier kjør, eller gir start tegn.
      Man skal ikke starte sin run uten signal fra dommer. Dette kan gi poengtrekk.
      Føreren kjører så sine runder.
      Føreren skal passere målstrek/kjegler helt føre man avslutter sin run.
      Stopp føre målstrek vil regnes som annullert run.
      Fører kjører til start og gjentar start/mål prosedyre med tellende runde 1.2.3som dømmes med poeng.
      Føreren skal etter sin runde kunne få sin poengscore fra dommere hvis førerenønsker dette.
      Protest på poengsum skal kun skje av fører eller evt verge til fører innenneste deltager starter.




      Den høyeste score av 3 run`s blir tellende resultat.
      Hvis 2 eller flere førere har lik poeng score, blir høyeste score fra runde 2eller 3 også tellende.
      Hvis fortsatt lik score mellom førere. Kjøres det 1 ekstra run for de førernedet gjelder.
      Beste fører får høyeste ranking.




      Poengene beregnes utfra følgende kriterier: Fart /Vinkel/Risiko/Stilog flyt.
      Idealspor opplyses på førermøte.
      Man kan oppnå maksimalt 100 poeng.
      En run i idealspor med uavbrutt drift og flyt uten korrigeringer vil gi 70poeng.
      Jo høyere vinkler jo bedre. Men føreren skal under driftingen korrigerevinklene minst mulig så bilen holder en god flyt. Ved runding av apex anbefalesat man går helt fra utsiden, og inn på apex for så gå ut mot kanten igjen slikat man får en så lang drift så mulig, og ikke bare «vender» rundt.
      Økt risiko gir også ekstra poeng. For eksempel. Føreren går så nære apex ellerytterkanter av banen så mulig der det måtte passe for idealsporet. Eller at detholdes ett høyt tempo kombinert med dette.
      Man kan yttligere opptjene følgende 30 poeng for.
      inntil 5p for høye vinkler.
      Inntil 5p for høy fart.
      inntil 5p for risiko(nære apex eller ytterkanter)
      Det er også markert poengsankere på banen. (klippingpoints)
      Man oppnår 2 eller 5p p.r. klipping Point. Det er maksimalt 3 tellende klippingPoints på en bane.
      Klippingpoint sone 1 gir 5poeng (0-15 cm fra banens ytterlinje)
      Klippingpoint sone 2 gir 2poeng (15-40 cm fra banens ytterlinje)




      Poengtrekk Singeldrift:
      Uryddig Drifting.
      Ujamt tempo.
      Stadige korrigeringer.
      Utenfor idealspor.
      Fishtailing/wobbling.
      Nesten stopp.
      Store poengtrekk:
      Snurring. Over 180 grader.
      Full stopp.
      Rygging.
      Krasj.
      Offroad. (To hjul tillates på Curbe/banemarkering, Tre regnes som offroad).(subbing av vegg lov hvis bilen ikke endrer fart, vinkel eller kurve)
      Hvis man får en stopp, snurr eller crash skal man kjøre runden ferdig underkvalifiseringen.
      Da man kan få inntil 10 poeng for bra drifting med selv om man har gjort en graverendefeil.
      Ved flere snurrer/crash får man 0 poeng.
      Dette gjøres for og få ett riktig oppsett til Twindrifting hvis flere førerehar feilet i alle sine 3 runder i kvalifiseringen.


      Twindrift.Her skal to biler kjøre mot hverandre. (settes opp ut ifra score isingeldrift)
      Det skal kjøres 2 heat.
      Den ene skal lede heatet, og den andre skal følge på.
      Etter 1 heat bytter rollene hvor følgebil begynner å lede.
      Det er alltid den som har høyest ranking i Singeldrift som begynner somlederbil i 1 heat.




      Kjøre/start prosedyre.
      Start skal skje på følgende måte:
      Man skal stille seg opp føre startstrek, eller startkjegler, følge bil skal ståbak eller ved siden av lederbil, eller legge seg inn bak lederbil rett etterstart.
      Følge bil skal aldri stå foran, eller i en posisjon hvor den kan forstyrrelederbil ved start.
      Enkelte baner har akselerasjons sone hvor man setter opp høyest mulig fart føreman passerer en driftstart markering. Dette opplyses i så fall under førermøte.


      Forbikjøring i akselerasjonssone eller første sving er forbudt.


      Dommeren skal spørre utøvere om de er klare.Begge førere skal bekrefte.
      Dommer sier kjør, eller gir start tegn.
      Man skal ikke starte uten signal fra dommer. Dette kan gi poengtrekk.
      Førerne skal passere målstrek/kjegler helt føre man avslutter sin run.
      Stopp føre målstrek vil regnes som annullert run.
      Førere kjører til start og gjentar start/mål prosedyre med poengtellende runde1, og etter målgang umiddelbart gjør seg klare til runde nr 2 med rollebyttemellom lede og følgebil.




      Hvis førere har lik poeng score etter 2 heat, blir det omkjøring man kjører da2 nye heat med rollebytte.
      Hvis fortsatt lik score mellom førere kjøres heatene om igjen til det kåres envinner (gjelder topp 16).
      Ved mere enn 2 omkjøringer på plasseringer utenfor topp 16, kan hoveddommerutrope en vinner etter kjørestil, eller velge flere omkjøringer.




      Poengfordeling Twindrift:
      Det er 10 poeng som fordeles mellom førere p.r heat.
      Ved krasj, kjør alltid ferdig runden hvis dommeren ikke stopper løpet.
      Dommerene kan velge å kalle det en race-insident ,og se bort i fra dette.
      Kjøringen vil da avgjøre poengfordelingen.




      Lederbil sin oppgave.
      Leder bil skal følge idealspor og holde en best mulig stil og vinkler som frasingeldriften. Dvs den skal følge banens klippingpoints selv om de ikke girpoeng i twindriftingen. Den skal også følge løpsleder/dommers oppfordringer omsporvalg fra singeldriften. Leder bil skal også sette opp høyest mulig tempofor å forsøke og riste av seg følgebil. Hvis den klarer å øke forspranget tilfølgebil med optimal drifting, og sporvalg. Tildeles minimum 1 poeng til tillederbil.
      Synlig senkning av hastighet ifht. fremprovosering av kollisjon kan/vil føretil tap av begge heat og kan i verste fall føre til diskvalifisering avkonkurransen. Hvis dommere er i tvil om dette forekommer i ett heat kan deuoppfordret forlange at runden startes på nytt.




      Følgebil sin oppgave.
      Følgebil skal følge lederbil, og legge press på leder bil ved åopprettholde eller minske avstanden til lederbil gjennom løypa. Dette skalgjøres med minst like fin stil som lederbil.
      Hvis følgebil minsker eller opprettholder dette tildeles 1 poeng.
      Hvis følgebil holder høyt press på lederbil(ligger med veldig liten avstand)Tillates bremsinger/korrigeringer fra følge bil, så lenge den opprettholderpresset på lederbil.
      Forbikjøring.
      Kun tillatt hvis lederbil kommer ut av idealspor, gjør alvorlige feil, ellerhvis leder bil holder ett urimelig lavt tempo (stor nivå forskjell)
      Forbikjøring skal kun skje ved en clean pass. Dvs man skal holde bilen i driftgjennom hele forbikjøringen, og man skal ikke forstyrre lederbil slik at den måbremse eller styre unna.
      Brudd på dette fører til poengtrekk.
      Store PoengtrekkTwindrift. (trekker ned til 0 poeng)
      Snurring. Over 180 grader.
      Full stopp.
      Rygging.
      Offroad. (To hjul tillates på Curbe, Tre regnes som offroad)
      Hard Krasj med stor vinkelendring/stor endring av retning.
      Krasj med motstanderens bil så den vesentlig endrer kurve/retning.




      Poengtrekk Twindrift (trekker ned til 1poeng)
      Krasj med liten vinkelendring/liten endring retning.
      Korte stopp.
      Gjør man feil av denne karakter 2 ganger i en run har man 0 poeng og dommereskal stoppe løpet.
      Hvis begge førere gjør en 1 poeng feil i samme heat legges Driftingen til grunnfor fordelingen av de 10 poengene.




      Subbing av vegg eller motstanders bil er tillatt, og skalIKKE gi poengtrekk hvis bilen ikke endrer fart, vinkel eller kurve.
      Protest skal skje av fører eller evt verge for fører innen neste heat starter.




      Biltekniske regler 2013.
      Bil/Chassis:
      1:10 scala 4wd Drifting eller Touring chassis (on road biler).
      M-chassis er ikke tillat selv om de nå kommer som 4wd.
      Buggy/ crawler Tillates ikke.
      Montering av oppgraderings utstyr tillates, men ikke elektronisk hjelpe utstyrsom Drifte gyro.
      Man kan fritt velge girutvekslinger mellom foran og bak, samt på motor.
      4hjuls styring tillates ikke
      Høyde og vekt: Vektbalansering av bilen tillates. Inntil 200gram.Det skal ikke monteres utstyr på chassiet som øker risikoen for å skadeandres biler.
      Høyde Fritt, men det anbefales minimum 5 mm klaring på chassis platen. (enkeltebaner har minimums krav til dette. Ved slike tilfeller skal løpsleder/dommeropplyse om dette ved innsjekk)
      Motor:
      1Stk Elektrisk 540 Størrelse motor.
      Børster/børsteløst. Med eller uten sensor.
      Fritt med turn/timing/boost
      Kjølevifte tillates.
      Dekk/Felg:
      KUN Merkede Hpi T-drift med 26 millimeter bredde. ( valgfritt blanke ellermønster)
      Det tillates ikke bruk av klister eller slipp middel med mindredommere/løpsleder oppfordrer til dette på førermøte p.g.a urimelige forhold fordrifting.
      Dekkene skal ikke på noen måte modifiseres annet enn det som regnes som normalslitasje. Men det tillates å snu dekkene hvis man ønsker p.g.a slitasje.
      Det er til en vær tid førerens ansvar å se til at dekkmerkingen ikke slitesbort.
      Til offisielle treninger og frikjøring før løp kan det benyttes plastdriftedekk av TILSVARENDE egenskaper som Hpi T-drift. Driftedekk som girunormalt høy fart på banen er Forbudt.
      Brudd på dekkregler kan gi umiddelbar diskvalifikasjon også under offisielltrening.
      Alle typer felger tillates så lenge de ser realistiske ut ogikke har ting som stikker ut til fare for andres biler, dette gjelder ogsåakslinger og hjul muttere.
      Eks touring dishweels tillates ikke.
      Hjulene skal ikke stikke mere enn 1 mm på utsiden av karosseriet fra toppen avdekket. Hvis felgen er breiere enn dekket tillates ytligere 1mm felgkant.Hjulene kan stikke lengre ut i bunnen ved bruk av mye camber.




      Reparasjonstid:
      Ved teknisk problem tildeles 5 minutter til utbedring. Hvis bilen ikke lar seg reparere kan dommere på skjønn avgjøre om du tillates bruk av reservebil,eller låne bil.
      Bytting av chassis etter konkuransen har startet tillates ikke, med mindre man har ett teknisk problem som ikke larseg reparere.
      Dette skal i så fall uoppfordret fremvises for dommere/teknisk kontrollant.




      Karosseri:
      Kun lexankarrosseri tillates.
      Karosseriet skal være av karakter som forbindes med vanlig personbil/lettvarebil.
      Sedan/Coupe /Cabriolet/Pickup/Stasjonsvogn.
      Kassebil/lastebil tillates ikke.
      Aerodynamiske/urealistiske touring karosserier tillates ikke.
      Det samme gjelder karosserier i Buggyform og Hot Rods hvor hjulene er blottet.
      Karosseriet kan modifiseres etter eget ønske. F.eks. ombygg til kabriolet,pickup, bredding av skjermer etc., men får ikke overstige 220mm bredde inklusiveutstikk av speiler, spoilere osv. Modifisering av karosseriet må ikke utføresslik at det øker risikoen for å påføre andres biler skade ved sammenstøt.
      Montering av interiør tillates.
      (Biler med rat/oppussings utseende) tillates hvis de har ett gjennomført tema.
      Karosseriet skal være lakkert.
      Vinduer skal være markert slik at karroseriet får ett realistisk utseende.Farge/tetthet valgfritt.
      Men det anbefales klare, eller lakkert med Transparent spray.
      Det oppfordres(men dette er ikke ett krav) til bruk av minimum 4 lysdioder. 2foran og 2 bak.
      Det er ingen øvre grense på antall lys.
      Karosseriet skal til en vær tid holdes så rent pent så mulig.
      Alt tilleggsutstyr som potter og spoilere skal festes på en forsvarlig måte.
      Utstyr som faller av under kvalik/løp som oppfattes som forstyrrende ellerforsinkende for arrangementet kan føre til trekk av poeng.
      Har du ett karosseri du er usikker på om godkjennes, så ta med ett ekstra du ertrygg på, eller henvend deg til arrangør/løpsleder i forkant av konkurransen.


      Karosseriet skal festes på en måte så dommer/teknisk kontrollant kan ta det avfor kontroll.
      Hvis man har lysledninger etc som vanskeliggjør dette så skal føreren av bilenvære til stede under hele kontrollen.
      Løps leder/dommer kan på skjønn underkjenne karrosseriet hvis han/hun mener detaviker, eller er til fare for andres biler.
      Radioutstyr:
      Man kan fritt velge radioutstyr. Det anbefales 2.4ghz
      Hvis man har FM radio MÅ man ha med seg minst 3 forskjellige krystaller. Disseskal være godt merket, og meldes til løpsleder/dommer under innsjekk.
      Batteri:
      2 celler Lipo, eller maks 6 celler nimh
      Lipo batterier skal være hardcase.
      Batteriet skal sitte forsvarlig montert under kjøring og teknisk kontroll.
      Ladning på alle innendørs arrangement skal forekomme i Lipo poser.
      Kamera i bil tillates hvis det monteres innvendig i bilen oger fjernbetjent eller har autostartfunksjon. Dette skal ikke under noenomstendighet forsinke arrangementet.
      Andre arrangører/klubber kan fritt ta i bruk dette reglementet hvis de ønsker.Dette for å samle alle i denne sporten under samme forutsetninger.
      Last edited by Ford BDA; 27 July 2013, 19:05.
      Løpsleder Norwegian RC Drift Challenge.
      www.drammenrcklubb.com www.facebook.com/drammenrcklubb
      Ulempen med å kjøre Yokomo er at man ALDRI kan skylde på bilen

      Comment


      • #4
        Vi har innebane på Skotfoss også om været er dårlig.
        [GRCDK] Grenland RC Drift Klubb]

        Comment


        • #5
          Originally posted by Espen-S View Post
          Vi har innebane på Skotfoss også om været er dårlig.
          Fikk beskjed at det var nedlagt fra Styret Gmbk
          Løpsleder Norwegian RC Drift Challenge.
          www.drammenrcklubb.com www.facebook.com/drammenrcklubb
          Ulempen med å kjøre Yokomo er at man ALDRI kan skylde på bilen

          Comment


          • #6
            Ok.
            Var en del hinder der også når jeg tenker meg om.
            Vi satser på flott vær!!
            [GRCDK] Grenland RC Drift Klubb]

            Comment


            • #7
              Påmelding åpner kl 21.00 i dag.
              første post oppdatert.
              Løpsleder Norwegian RC Drift Challenge.
              www.drammenrcklubb.com www.facebook.com/drammenrcklubb
              Ulempen med å kjøre Yokomo er at man ALDRI kan skylde på bilen

              Comment


              • #8
                31 stk påmeldt nå
                Løpsleder Norwegian RC Drift Challenge.
                www.drammenrcklubb.com www.facebook.com/drammenrcklubb
                Ulempen med å kjøre Yokomo er at man ALDRI kan skylde på bilen

                Comment


                • #9
                  Totallister Alle Runder Drift Challenge.


                  4 Runde Drift Challenge
                  01.09.13
                  01 Lasse Sørensen
                  02 Nicolai Warrenfors
                  03 Ole Johan Fuglerud
                  04 Jarle Østby Lundby
                  05 Bjørn Andersen
                  06 Erik Risvik
                  07 Rune G Nilsen
                  08 Arne Inge Hagen
                  09 Jonas Mathisen
                  10 Leif Eriksen
                  11 Petter Gordon Nilsen
                  12 Jhon Tore Gjeseth
                  13 Joachim Strand
                  14 Dennis Teigen
                  15 Anders Kopperud
                  16 Finn-Arild ELLINGSTAD
                  17 Kjetil Teigen
                  18 Thomas Roalkvam
                  19 Ole Blix
                  20 Remi Henriksen
                  21 Trym Svennungsen
                  22 Jørgen Brandvik
                  23 Bjarte Leikvoll
                  24 Dan Terje Thomassen
                  25 Glenn Henriksen
                  26Sondre Holte
                  27 Espen Simonsen




                  3 Runde Driftchallenge.
                  1.Erik Risvik
                  2.Lasse Sørensen
                  3.Ole Johan Fuglerud
                  4.Jonas Mathisen
                  5.Nicolai Warrenfors
                  6.Ole Krìstìan Blix
                  7.Rune G Nielssen
                  8.Dag Erik Kristoffersen
                  9.Marius Engebretsen
                  10.Finn-Arild Ellingstad
                  11.Kjetil Larsen
                  12.Aron Kaspersen
                  13.Kjetil Teigen
                  14.Dennis Teigen
                  15.Fred Viggo Sivertsen
                  16.Jarle Østby Lundby
                  17.Ole Kaspersen
                  18.Helge Dalen
                  19.Frode Engebretsen
                  20.Lars Erik Bilsten
                  21.Bjørn Erik Engen
                  22.Jon Tore Gjeseth (Cindy Laila)
                  23.Stian Ødegård




                  Drift Challenge 2 Runde 28.04.2013
                  1 Petter Midtskogen.
                  2 Erik Risvik
                  3 Lasse Sørensen
                  4 Nicolai Warrenfors Tamiya
                  5 Arnfinn Sundin
                  6 Ole Johan Fuglerud
                  7 Helge Dalen
                  8 Dag Erik Kristoffersen
                  9 Pål Kristoffersen
                  10 Jonas Mathisen
                  11 Martin Fjeld
                  12 Bjørn Steinar Nystrand
                  13 Jarle Østby Lundby
                  14 Ola Storbekk
                  15 Lars Ivar Olrud
                  16 Syver Hagelund
                  17 Jon Emil Hagelund
                  18 Rune G Nielssen
                  19 Kristian Aaserud
                  20 Ole Kristian Blix
                  21 Ole Kaspersen
                  22Aron Kaspersen
                  23 Geir Thorsen
                  24 Robert Smeby
                  25 Tobias Røed Larsen
                  26 Bjarte Leikvoll
                  27 Steinar Orholm
                  28 Dennis Teigen
                  29 Thomas Roalkvam
                  30 Fred Viggo Sivertsen
                  31 Dag André Osmundsen
                  32 John Tore Gjeseth
                  33 Jon Anders Hjertvik
                  34 Kjetil Teigen


                  Drift Challenge.
                  1 Runde 17.02 2013
                  01 Lars Ivar Olrud
                  02 Dag Erik Kristoffersen
                  03 Petter Midtskogen
                  04 Lasse Sørensen
                  05 Syver Hagelund
                  06 Bjørn Arild Retteråsen
                  07 Pål Kristoffersen
                  08 Bjørn Steinar Nystrand
                  09 Aron Kaspersen
                  10 Ole Johan Fuglerud
                  11 Kjetil Larsen
                  12 Stian Bakke Kolstad
                  13 Erik Risvik
                  14 Rune G Nielssen
                  15 Bjarte Leikvoll
                  16 Vegard Berntsen
                  17 Kjetil Teigen
                  18 Nicolay Warrenfors
                  19 Ole Krìstìan Blix
                  20 Robert Smeby
                  21 Ivar Windju
                  22Arne Inge Hagen
                  23 Tom Ivar Henriksen
                  24 Tobias Røed Larsen
                  25 Ole Kaspersen
                  26 Steinar Orholm
                  27 Fredrik Døsrønningen
                  28 Jonas Mathisen
                  29 Finn-Arild Ellingsen
                  30 Ola Storbekk
                  31 Kim André Bjørklund
                  32 Torstein Skjelseth
                  33 Fred Viggo Sivertsen
                  34 Thomas Roalkvam
                  35 Petter Gordon Nilsen
                  36 Dennis Teigen
                  37 Jon Emil Hagelund
                  38 Arnfinn Sundin
                  39 Jens Erik Sveen
                  Last edited by Ford BDA; 2 September 2013, 00:17.
                  Løpsleder Norwegian RC Drift Challenge.
                  www.drammenrcklubb.com www.facebook.com/drammenrcklubb
                  Ulempen med å kjøre Yokomo er at man ALDRI kan skylde på bilen

                  Comment


                  • #10
                    For en bane.
                    For en klubb.
                    For en helg.

                    Takker GMBK og alle som har vært med på denne fantastiske helgen.

                    Ønsket meg seier like mye som dere andre, men 2 !! Diffhavarier på samme dag satte en effektiv stopper for de mulighetene.

                    Men seierfølelsen er der likevel, når jeg ser og hører alle de fornøyde folka som kommer å sier dette må vi gjøre igjen.

                    Igjen takk til GMBK, vi kommer gjerne tilbake
                    Løpsleder Norwegian RC Drift Challenge.
                    www.drammenrcklubb.com www.facebook.com/drammenrcklubb
                    Ulempen med å kjøre Yokomo er at man ALDRI kan skylde på bilen

                    Comment

                    (RS) Radiostyrt.no Statistics

                    Collapse

                    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                    Welcome to our newest member, Erik-M.
                    Working...
                    X